Stel je persoonlijke vraag #20

Je mag er 3 kiezen en de rest nooit meer eten

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

0 stemmers

2 likes

Omg die roze koeken. Zoveel herinneringen… op de middelbare school in je laatste middagpauze van een kwartier een roze koek halen voor 25 cent en frisdrank mixen uit zo’n apparaat :two_hearts:

18 likes

Paardentram? Te voet natuurlijk, op je blote voeten.

4 likes

Meerkeuze: In het What are you really wearing today topic:

• Ik like alleen outfits die ik leuk vind
  • Ik like alle outfits
  • Ik like niks. Kijk, kijken, niet liken
  • Ik kijk nooit in dat topic
  • Ik denk dat figuur/uiterlijk wel meespeelt in mijn beoordeling van een outfit
  • Ik denk dat figuur/uiterlijk geen rol speelt in mijn beoordeling van een outfit

0 stemmers

Ik bedoel het niet gemeen, maar ik weet wel zeker dat ik bias op dunne mensen heb.

Valt me op dat die ook vaak meer likes hebben, dus ik zal niet de enige zijn.

5 likes

Ik stem alleen op 2 en 3 want de rest vind ik niet zo boeiend dat ik er van zou balen als ik ze nooit meer mag eten.

2 likes

Ja dat heb ik met chips haha

1 like

Alleen geen slagroom op mn tompouce

2 likes

Ik like niet per se alleen de outfits die ik leuk vind, maar ook outfits die ik zelf niet zo snel zou dragen, maar wel heel leuk verzonnen/gecombineerd/uniek zijn/kan waarderen

edit: oke, bijna alle outfits eigenlijk. Kan gewoon erg genieten van iedereen die zichzelf is

17 likes

Ik twijfelde zo erg tussen de poffertjes en de gevulde koeken maar ik ben op dit moment poffertjes aan het maken en de gedachte dat ik die niet zou mogen opeten was too much :sob:

5 likes

is dit een echte vraag

21 likes

Ja!

Ik noem dit slootwater

35 likes

Ik keur het goed!

Ik zou dit grijs noemen

2 likes

Die stond op school. Daar gooide je een paar cent in en dan hield je meerdere knoppen tegelijk ingedrukt. Zo’n soort ding:

4 likes

Wie de fuck weet nou waar Oldambt ligt?

7 likes

Groengrijsgezellig

Joe :raising_hand_woman:t3:

1 like

Ik vind woonplaatsen leuker maar het is echt te moeilijk hoor hahah ik ken bijna niks, en de plekken die ik wel ken doe ik ook te ver eraf :cry:

1 like