Je mag er 3 kiezen en de rest nooit meer eten
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
0 stemmers
Omg die roze koeken. Zoveel herinneringen… op de middelbare school in je laatste middagpauze van een kwartier een roze koek halen voor 25 cent en frisdrank mixen uit zo’n apparaat
Paardentram? Te voet natuurlijk, op je blote voeten.
Meerkeuze: In het What are you really wearing today topic:
0 stemmers
Ik bedoel het niet gemeen, maar ik weet wel zeker dat ik bias op dunne mensen heb.
Valt me op dat die ook vaak meer likes hebben, dus ik zal niet de enige zijn.
Ik stem alleen op 2 en 3 want de rest vind ik niet zo boeiend dat ik er van zou balen als ik ze nooit meer mag eten.
Ja dat heb ik met chips haha
Alleen geen slagroom op mn tompouce
Ik like niet per se alleen de outfits die ik leuk vind, maar ook outfits die ik zelf niet zo snel zou dragen, maar wel heel leuk verzonnen/gecombineerd/uniek zijn/kan waarderen
edit: oke, bijna alle outfits eigenlijk. Kan gewoon erg genieten van iedereen die zichzelf is
Ik twijfelde zo erg tussen de poffertjes en de gevulde koeken maar ik ben op dit moment poffertjes aan het maken en de gedachte dat ik die niet zou mogen opeten was too much
is dit een echte vraag
Ja!
Ik noem dit slootwater
Ik keur het goed!
Ik zou dit grijs noemen
Die stond op school. Daar gooide je een paar cent in en dan hield je meerdere knoppen tegelijk ingedrukt. Zo’n soort ding:
Wie de fuck weet nou waar Oldambt ligt?
Groengrijsgezellig
Joe
Ik vind woonplaatsen leuker maar het is echt te moeilijk hoor hahah ik ken bijna niks, en de plekken die ik wel ken doe ik ook te ver eraf