Stel je persoonlijke vraag #20

Oh ben 1 keer bij een concert geweest, ik wil zo graag weer!

@Oprah ik kan me dus echt niet voorstellen dat jij iemands BEC bent, ik vind je altijd zo gezellig en leuk overkomen en iedereen leeft altijd mee met de soapserie van je leven haha

5 likes

Denk op zo’n groot forum is iedereen wel iemands BEC.

10 likes

Heb jij je haar wel eens laten doen bij de kapper voor een speciale gelegenheid

• Ja
  • Nee
  • Ik kom ĂŒberhaupt nooit bij de kapper

0 stemmers

Heul vroeger heeft onze toenmalige thuiskapster mijn communiekapsel gedaan. Telt dat nog?

8 likes

Natuurlijk telt dat!

1 like

Toen ik getuige was op het huwelijk van een Grieks familielid heb ik een kapsel laten maken bij de kapper. Was er heel blij mee, maar moest voor het slapen gaan eerst 100 speldjes uit mijn haar vozen.

4 likes

Ja toen mijn opa en oma 50 jaar getrouwd waren. Zat erg mooi, maar zakte na 3 uur uit, had het zelf zeker zo mooi kunnen doen. Maar mn moeder betaalde dus boeiend :sweat_smile:

Verder doe/deed ik t altijd zelf opsteken en vlechten en kan best veel. Toen mn zusje haar communie deed heb ik haar haren gedaan. Komen we in de kerk en al die moeders van klasgenootjes oooh ‘zusje van lentex’ wat zit je haar mooi!! Zij helemaal trots: ‘heeeft lentex gedaan’. Kei veel complimenten gehad toen.

Einde humble brag, nu ben ik vast van nog meer mensen hun BEC (maar wel eentje die goed haren kan doen​:smile::grin:)

12 likes

Dat kan niet makkelijk geweest zijn na een Griekse bruiloft :joy:

4 likes

Meermaals voor bruiloften waar ik bruidsmeisje / getuige / bruid was. Ben de tel zelfs kwijt. Inmiddels al een jaar of 3 niet meer omdat zo’n beetje iedereen getrouwd is nu. :sweat_smile:

2 likes

Weet jij wie Engelbert Humperdinck is?

• Jazeker
  • Ik ben z’n grootste fan!
  • Alleen via RenĂ© LeBlanc
  • Neuh

0 stemmers

René is zijn grootste fan :joy::woman_facepalming:t2:

2 likes

Ahh mijn vader was zo’n enorme fan van hem :heart: en daardoor ik ook wel. Please release me is gezongen op mijn vaders uitvaart toen iedereen afscheid kon nemen van de kist.

4 likes

Ja, voor mijn eigen huwelijksdag. Was echt prachtig maar ik had aan het einde van de avond gewoon hoofdpijn van de hoeveelheid schuifspeldjes erin zaten.
En moest ze er ook nog alle duizend uit halen op de huwelijksnacht lol. De volgende dag voelde mijn achterhoofd ook helemaal beurs, maar mijn haar heeft wél heel de dag mooi gezeten!

2 likes

Ja, paar jaar geleden voor een bruiloft en net de proefsessie voor mn eigen bruiloft gehad. Mn bruidskapsel wordt zooooo mooi :heart:

3 likes

De patat.

50 likes

Wat is dat

21 likes

Ja toch echt de combinatie is wat het succesvol maakt hoor

Patat los: meh
Mayonaise los: meh

Patat met mayonaise: yessssss please

77 likes

En satésaus #teamoorlog

12 likes