Stel je persoonlijke vraag #20

Dit ja. Ik heb echt bijna niks gekocht afgelopen 7 maanden. Hou zoveel geld over.

2 likes

Ik heb chillkleding gekocht want dat had ik niet

6 likes

Ik Like dit even 100x!!!

1 like

Ik heb het jaar voor corona misschien 2 of 3 kledingstukken gekocht. Maar sinds corona heb ik denk ik meer dan 1000 euro uitgegeven aan kleding?(ok wel allemaal duurdere kledingstukken)

Ik minder omdat ik winkelen met een mondkapje gewoon echt niet chill vind, dus wat dat betreft echt goed voor m’n bankrekening.

Ik heb, vooral rond april, zo achterlijk veel online besteld dat ik de komende 2 jaar geen nieuwe kleding meer nodig heb. Kan alleen nog wel een grotere kast gebruiken om alles in kwijt te kunnen.

1 like

Even weinig kleding, meer mondkapjes

1 like

Ik had 1 plaats goed en dat komt omdat ik er geboren ben :joy:

Ik ben afgevallen en vind het nu eindelijk leuk om leuke kleding te kopen. Dat ik het bijna nooit aan kan is minder inderdaad

1 like

Hebben jullie wel eens een brief gekregen van CBS met vragenlijst? Ik vandaag voor 't eerst haha

• Ja, één keer
  • Ja, meerdere malen
  • Nee, nog nooit

0 stemmers

Toevallig paar weken geleden voor het eerst, ging over werk/arbeidsomstandigheden

Ik keek (un)dateables en nu vraag ik me af: wat vindt je ervan als mensen met een normaal IQ een relatie hebben met mensen met een (zeer) laag IQ/een mentale beperking?

• Vind ik raar
  • Vind ik okĂ©
  • Vind ik niks van
  • Vind ik niet okĂ©

0 stemmers

Zou je zelf met iemand met een mentale beperking daten?

• Nee, uitgesloten
  • Ja, waarom niet
  • Ik weet het niet

0 stemmers

Ben ik de enige die de woonplaatsen/gemeenten inclusief dialect hardop zei? Zovan, hmm dat klinkt als uit de Achterhoek - Markelooooo

5 likes

Pfoe ligt er toch wel heeel erg aan wat het is. As iemand ooit een hersenbloeding heeft gehad en daardoor cognitief niet meer is wat hij ooit was of het Downsyndroom ofzo is natuurlijk wel een groot verschil.

12 likes

Mensen die denken dat twente en achterhoek hetzelfde zijn :sob:

13 likes

Née ik bedoel echt aangeboren laag IQ, niet per se down maar iemand die echt niet meekomt in de maatschappij zonder hulp.

1 like

Als andere mensen het doen boeit het me niet echt, maar ik snap niet hoe je dan een normale relatie kan hebben eigenlijk.

2 likes

Sorry, ik bedoelde meer het dialect! Markelo was daarmee goed, de andere die ik gokte helaas niet haha

Aangezien ik zelf ook al een “beperking” heb, denk ik niet dat het in mijn situatie een goede combi zou worden om met iemand met een “beperking” te nemen.

3 likes

Nee gestemd: Uitleg: de jongens die ik gedate heb met een beperking waren niet in staat tot een relatie/hele foute jongens helaas. Geen goede combinatie met mijn karakter/eigenschappen.