Stel je persoonlijke vraag #20

Ik ben even benieuwd of ik gelijk heb of degene in mijn afstudeerteam

Wat is bij jullie van toepassing als je een enquêtes ziet voorbijkomen op bijvoorbeeld facebook?

• Ik vul alle enquetes altijd/vaak in (als ze me aanspreken)
  • Ik vul ze vaker in als het voor studenten is
  • Ik vul ze vaker in als ze niet van studenten zijn maar voor een bedrijf
  • Fuck enquêtes, die vul ik nooit in

0 stemmers

Samenvatting

Ik zei dat als we erbij vermelden dat we studenten/afstudeerders zijn, mensen dan vaak een gunfactor voor je hebben, maar hij vond van niet wat dat staat ~professioneel~ .Maar we zijn niet professioneel we zijn wel studenten :thumbsup:

9 likes

Hhahaa duidelijk, had ik toch gewoon gelijk :thumbsup:

1 like

Haha nou maakt niet uit toch, buiten Frankrijk om mis je natuurlijk ook helemaal niks :tipping_hand_woman:t3:

2 likes

Ik heb niet eens mijn broer zijn nummer :joy:

Welke :slightly_smiling_face:-typer ben je?

• Links
  • Rechts

0 stemmers

Neeee ik ben echt team Italië. Veel meer sfeer, beter eten. Leukere mensen, mooiere taal. Mooiere steden. Alleen qua natuur lopen ze misschien een beetje gelijk.

Fuck Frankrijk :ghost:

8 likes

Dit weer kan ik prima handelen maar als we in een hittegolf zitten voelt het pas echt eindeloos. :hot_face:

18 likes

Wat is het duurste bedrag wat je ooit aan een gezichtscrème hebt uitgegeven?

• 0 - 10 euro
  • 10 - 20 euro
  • 20 - 30 euro
  • 30 - 40 euro
  • 40 - 50 euro
  • 50 - 60 euro
  • 60 - 70 euro
  • 70 - 80 euro
  • 80 - 90 euro
  • 90 - 100 euro
  • Meer dan 100 euro
  • Ik gebruik geen gezichtscreme

0 stemmers

Wat voor wondercreme was dat @Ziba ?

Metacell Renewal B3 en H.A. Intensifier van SkinCeuticals. Ik vind hun producten heel erg fijn.

Ik zie nu trouwens dat ze iets goedkoper zijn, 100 en 95 euro dus ik heb m’n stem aangepast.

1 like

Met mij gaat het beter dan een paar maanden terug. Maar wat ik nu merk is dat ik weer angstiger wordt en dan vooral in de zin van dat als ik ergens ben geweest dat voor mij ‘risicovoller’ voelt, ik echt de dagen aftel totdat een eventuele incubatieperiode afgelopen is. Na een stuk of 8 dagen voel ik mij dan ook opeens weer beter. Of als ik bij mijn moeder ben geweest (risicogroep en de enige die ik zie naast mijn vriend eigenlijk) tel ik ook echt die twee dagen af omdat je 2 dagen voor klachten al besmettelijk kan zijn.En als ik in die dagen dus hoofdpijn of keelpijn oid krijg schiet ik gelijk zo in de stress echt kut :expressionless:

2 likes

Ff opgezocht, klinkt wel veelbelovend ja. Ik gaf echt nooit veel geld uit aan crèmes en nu heb ik deze week wat van Paula’s choice besteld en Clarins wat samen over de 100 euro wel was en ik vind dat ergens ook weer zonde. Al doe ik er wel lang mee.

1 like

Heb jij zogeheten coronagekkies in je familie of vriendengroep?

• Nee niet 1
  • Ja een enkeling in m’n familie
  • Ja een enkeling in m’n vriendengroep
  • In zowel de vriendengroep als familie veel
  • In de vriendengroep en familie een enkeling

0 stemmers

• Ik heb een coronatest gehad en ik vond het heel kut
  • Ik heb een coronatest gehad en ik vond het niet zo boeiend
  • Ik heb geen coronatest gehad

0 stemmers

Misschien zitten ze er wel tussen maar ik heb ze nog niet ontdekt :eyes:

6 likes

Meerdere in mijn familie, mijn vrienden heb ik gelukkig wel goed uitgekozen.

2 likes

Ik vind het jammer dat het nooit meer écht koud wordt in Nederland en dat het niet meer sneeuwt (echt zo’n dik pak wat dagen blijft liggen). Tis gewoon van dat net niet weer

34 likes

Jaa kom maar door met een dik pak sneeuw :heart_eyes: Hoef deze winter toch niet minstens 4x in de week met de trein dus prima haha

2 likes

Een vriendin een beetje, maar het gekke is dat ze geneeskunde heeft gestudeerd dus je zou zeggen dat ze wel beter weet haha. Ze is gelukkig geen 5G viruswaanzin gekkie, maar gewoon heel kritisch op het beleid van de Nederlandse overheid en de who.

1 like

Ik heb dus 1 nicht met 3 jonge kinderen die telkens van die viruswaarzin achtige berichten op Facebook post, en zij is goed bevriend met haar schoonzus die oncoloog is. Vind het echt apart.

1 like