Ik heb zelfs al een keer een wattenstaafje in m’n neus hard omhoog gedrukt en diep. Echt niet prettig maarja het schijnt eh 10 seconden te duren? M’n vriend vond het trouwens niet boeiend maarja ik denk niet dat hij het type is die zou zeggen dat het heel naar was. Ik ken er wel veel die getest zijn maar dan ga ik niet vragen hoeveel pijn het deed.
Huh waarom heb je dat gedaan?
Niet kinkshamen Lemon, is niet cool.
Lust jij appelmoes?
- Nee bah nooit lekker gevonden
- Ja lekker
- Als kind wel, nu niet meer
- Mwah, wel ok
0 stemmers
Maar de ene appelmoes is de andere niet. En de allerlekkerste is die van mijn moeder, niet te zoet en nog een beetje zurig.
Omdat ik hoorde dat dat wattenstaafje heel hard in je neusgaten werd gedrukt en m’n vriend zei dat ik amper neusgaten had. En ehhh nee, geen kink. Hij is niet in Nederland getest maar ik dacht toen, oh loooord, hoe moet dat in mijn neus etc. Dus ja, uit een soort angst heb ik dat geprobeerd denk ik. M’n zus moet zondag en ik vind dat zo zielig voor haar, terwijl het waarschijnlijk echt geen drol voorstelt.
Als kind deed ik echt overal appelmoes overheen en nu vind ik het niet meer lekker. Ook zo fijn dat mijn ouders elke keer weer moeten melden dat ik het vroeger overal overheen deed als het over appelmoes gaat.
Krijg echt flashbacks naar vroeger dat ik dan bij een vriendinnetje patat met frikandellen ging eten en dan kreeg je er zo’n hele dikke klodder met appelmoes bij
waarom zou je dat doen
Oh nu heb ik hier echt zin in
Wij mengden de appelmoes dan vroeger soms zelfs met mayonaise
ik heb nu zoooo’n zin in patat met mayo en appelmoes gemixt
Ik vind appelmoes niet lekker maar appelmoes maken wel leuk
Als het regent dan:
- Ga ik fietsen met regenjas en capuchon
- Ga ik fietsen met gewone jas met capuchon
- Ga ik fietsen met paraplu
- Ga ik fietsen met een muts op zonder paraplu
- Ga ik fietsen zonder jas
- Ga ik lopen met regenjas zonder paraplu
- Ga ik lopen met regenjas met paraplu
- Ga ik lopen met gewone jas zonder paraplu
- Ga ik lopen met gewone jas met paraplu
- Ga ik lopen met muts op zonder paraplu
- Ga ik lopen zonder jas
- Ga ik niet naar buiten
- Anders
0 stemmers
Vind jij het erg als je haar nat wordt door de regen?
- Ja heel erg, ik doe er alles aan zodat het droog blijft
- Ja best erg
- Vervelend maar het is geen ramp
- Maakt me niet zo uit
- Nee
- Ik hou er van!
- Anders
0 stemmers
Heb jij regenlaarzen?
- Ja, handige dingen
- Gewoon ja
- Nee, dat is voor kinderen
- Nee, maar ik wil ze wel
- Gewoon nee
0 stemmers
- Alleen voor oma’s
- Voor alle leeftijden
0 stemmers
Ik ga fietsen met jas zonder capuchon want die heb ik niet
Ik krijg een beetje een error van die eerste vraag, die moet echt meerkeuze zijn
Want van zo veel dingen afhankelijk, bijvoorbeeld: hoe hard waait het? Hoe ver moet ik fietsen? Waar ga ik heen?
Ohja. Zoveel opties. Teveel.
Als het regent dan hangt het ervan af waar ik naartoe ga en welk jaargetijde het is wat ik doe en draag.
In de winter naar het station doe ik mn gewone jas aan en capuchon op. Als t in de zomer best wel warm is en ik ga ff door een buitje heen pak ik liever een paraplu zodat ik niet de rest van de dag met een veel te hete jas loop te slepen. En als de afstand ver genoeg is pak ik de auto als het te hard regent.
Haha ja echt he, uiteindelijk een beetje een te brede vraag met te veel uitkomsten en omstandigheden om rekening mee te houden. Naja i tried… and failed.
Als het regent pak ik de auto
eigenlijk pak ik altijd de auto haha