Stel je persoonlijke vraag #20

Hierdoor moet ik weer denken aan mijn leven vroeger, namelijk: the urbz
Maar dat was op de GBA

5 likes

Guitar hero! Wilde dat heel graag, maar geen geld voor een playstation oid dus toen een nintendo ds guitar hero pack gekregen. Weet nu dat dat op de ds veeel minder leuk is dan echt met zo’n gitaartje in je handen maar vond het toentertijd geweldig :joy:

Zo zag het eruit

afbeelding

4 likes

Ook op Nintendo ds! Heb ik ook gespeeld

2 likes

Nee, maar wel vorig jaar een nieuwe SNES gekocht. Hele avonden Timon en Pumbaa pinball spelen :partying_face:

1 like

Nee ik wilde dit wel, maar van mn ouders mocht ik geen spelcomputer die op de tv moest worden aangesloten. Dus ik had alleen een gameboy.
En bij vriendinnen speelde ik op de sega

2 likes

Vroeger niet maar heb er 2 jaar geleden eentje gekocht! Voornamelijk om Pokemon spellen te spelen (alleen jammer dat het zo moeilijk is om alle spellen ergrns te kopen😅)

1 like

De Sega was echt fantastisch, vooral Sonic.
M’n broertje en ik hebben hem nooit uit gespeeld helaas. Je kon niet ‘opslaan’ dus je moest altijd helemaal opnieuw beginnen.

8 likes

Ik heb hem nog steeds! Vraag me wel oprecht af hoe ik daar ooit iets op heb kunnen zien, dat ding heeft geen schermverlichting

Haha ja dat waren barre tijden: op de camping met een zaklamp stiekem in m’n slaapzak gameboyen terwijl ik eigenlijk moest slapen.

Ik had ook zo’n lelijke accu omdat m’n ouders niet steeds dat gedoe met batterijen wilden.

3 likes

Hahahaha oh ja, die tijden heerlijk

Omg wij hadden oplaadbare batterijen, die waren niet veel beter geloof ik

1 like

Deze??
image

4 likes

Dat waren echt de beste spellen :heart:

1 like

Ja omg :heart:

Ik heb deze sinds 1,5 jaar pas! En het spel met het pistool herken ik niet.

1 like

Van de speelotheek. Ik was tijdje terug op een beurs waar je dat spel kon spelen en het was echt precies hetzelfde als in de jaren 90. Zoveel herinneringen :sweat_smile:

2 likes

Heb mijne er even bij gepakt haha! Favo’s waren echt Mario Bros, Mario Kart & Catz
Oh en Style Boutique, die stal ik regelmatig van mijn zusje

9 likes

Mijn broer is een aantal jaar ouder en gamer, dus ik had vroeger bijna alle consoles tot mijn beschikking :heart_eyes: game boy, Gameboy color, Nintendo 64, wii, Xbox, Nintendo ds, GameCube. Vast nog wat vergeten haha. En herkent u deze nog?

54 likes

Ik heb deze nog steeds, maar Duckhunt werkt helaas niet op nieuwe tv’s :sob:

1 like

Ook iets van de sims castaway, die was ook leuk!!

1 like

Ik heb een gameboy advanced gehad en een Nintendo DS. Die DS heb ik nog steeds maar ben het kabeltje er van kwijt
 de spellen die je op de advanced deed kon he ook op de DS spelen dus die spellen heb ik ook nog steeds! Zo jammer alleen dat het kabeltje weg is en ik hem dus niet meer kan gebruiken.