Stel je persoonlijke vraag #20

Ik douche maar net wanneer het uitkomt haha, ene keer is dat in de avond, soms in de ochtend en soms in de middag. Heb ook geen voorkeur wat ik fijner vind eigenlijk.

5 likes

Heb je toen de kindertelefoon gebeld

56 likes

Nee want ik mocht ook nog geen mobiel in die tijd. Kan dat met terugwerkende kracht?

Mijn moeder heeft ons ook echt jaren voorgehouden dat we absoluut niet door de Mcdrive konden want “de auto was te groot om de bocht te maken”. Elke keer als ze een andere auto kreeg was die “toevallig ook te groot” haha maar dat van jou is erger :face_with_hand_over_mouth:

66 likes

Hahahaha vind ik ook een goeie

1 like

Ooh ik zou best wel weer zo’n apparaat willen eigenlijk

1 like

Grappig om te lezen dat meerdere mensen ouders hebben die nog fan zijn van teletekst. Ik dacht al bijna dat ze dat alleen voor mijn vader nog in de lucht hielden haha (ik ken verder niemand die daar nog op kijkt, in BE is het zelfs al uit de lucht).

Mijn vader is ook altijd diep beledigd als we grapjes maken over teletekst, dat is echt zijn heilige graal als het op actualiteiten aankomt (hij heeft trouwens ook gewoon een smartphone, maar die gebruikt hij vooral om mij foto’s van de hond te sturen en middenin whatsappgespreken DOEI te zeggen).

25 likes

Het allercutest vind ik ouders die op hun smartphone de teletekst app gebruiken.
Download dan gewoon een nieuwsapp!!!

4 likes

Haha heerlijk zoveel herkenning hier. Hier ook alleen Villa Achterwerk en ‘s avonds Per seconde wijzer / 2 voor 12. Was stikjaloers op de buurkinderen die alle happy meal speeltjes hadden. Lazen jullie ouders ook alleen de Volkskrant? Mijn vader kocht alleen op vakantie de Telegraaf als er niks anders was maar dan schaamde hij zich echt :sweat_smile:

6 likes

De teletekst app gebruikt mijn vriend ook :rofl:

Ja jezus als Shang voor mijn neus zou staan zou ik ook al mijn feministische principes opzij zetten en met hem het bed in duiken :no_mouth:

Als je iMessage gebruikt, gebruiken jullie deze reacties?
image

• Ja, vaak
  • Ja, wel eens
  • Nee
  • Ik gebruik geen iMessage

0 stemmers

Haha die van mij ook. Ik moet er ook altijd om lachen omdat het zo old school is. Maar hij is er aan gehecht.

Haal jij inspiratie uit het wayrwt topic?

• Regelmatig
  • Soms
  • Zelden
  • Nooit

0 stemmers

Bij al deze verhalen over ouders die anti-commerciĂ«le omroep, anti-McDonald’s, anti-Telegraaf etc. zijn, vraag ik me af of jullie ouders ook hoogopgeleid zijn. In mijn hoofd zit daar een verband tussen. Mijn beide ouders zijn laagopgeleid en ik herken dit niet. Ik heb de poll meerkeuze gemaakt, dan kan je hem eventueel voor beide ouders invullen.

(Laagopgeleid = geen diploma of alleen middelbare school; middenhoog opgeleid = mbo of een vroegere variant daarvan; hoogopgeleid = hbo of een vroegere variant daarvan, universiteit)

• Mijn ouder is laagopgeleid en anti
  • Mijn ouder is laagopgeleid en niet anti
  • Mijn ouder is middelhoog opgeleid en anti
  • Mijn ouder is middelhoog opgeleid en niet anti
  • Mijn ouder is hoogopgeleid en anti
  • Mijn ouder is hoogopgeleid en niet anti
  • Weet ik niet (bijv. ouder jong overleden, geen contact met ouder)

0 stemmers

Nouja anti? Mn vader vindt vooral mc donalds kut maar het kan hem verder weinig boeien of mensen zich daar vol in vreten of dat het bestaat.

3 likes

Schaar dat maar even onder anti dan :smile:

Interessant, zal eens kijken of ik wat kan vinden!

1 like

Maar ik denk ook dat mijn ouders wisten dat als ze bijvoorbeeld FoxKids (wat kennelijk erg gewelddadig was?) zouden verbieden, ik en mijn broertje dit stiekem zouden kijken als ze weg waren. Hetzelfde geldt voor McDonald’s en al die andere dingen. Je kan kinderen gewoon niks verbieden of iets vermijden.

1 like

Mijn ouders lazen altijd alleen het NRC en FD (nog steeds trouwens), ik heb dit jaar zelf een abonnement op de Volkskrant genomen en dat voelde toch een beetje als verraad haha :joy:

Die lockdown stijgt naar m’n hersenen zeg, het moment dat je sentimentele waarde aan een krant toekent is wel een teken dat je te weinig menselijk contact hebt geloof ik :hear_no_evil:

4 likes