Stel je persoonlijke vraag #20

Ah ja dan is het wel leuk natuurlijk! Ook om zoiets met je opa te delen. Ik vond het ook voor een groot deel niet leuk omdat ik het dorp waar ik woonde niet leuk vond en niet echt een klik met de mensen had. Ik woonde zelf niet in Limburg maar in Gelderland! Maar in Limburg komt het inderdaad ook veel voor

1 like

Nu niet meer, maar tussen 10 en 25 heb ik eigenlijk altijd dagboekjes en ook een soort van plak/schetsboeken gehad. Echt heel leuk om zo af en toe door te bladeren maar hier en daar ook super cringe, wat eigenlijk ook wel weer leuk is.

1 like

Zou me sterk lijken dat iemand zo’n hartje verkeerd begrijpt. Als je post dat je oma is overleden en iemand klikt op het hartje, denk ik niet dat ze het leuk vinden :laughing:

3 likes

Ik vond daar vroeger ook niks aan, maar sinds ik uit het dorp weg ben, en veel omga met mensen die die tradities enzo niet kennen, merk ik dat die tradities en cultuur meer ga waarderen. (Of word ik gewoon oud en sentimenteel)

2 likes

Voor de liefhebbers nog eens een poll over corona. Ben jij

• Bang om corona te krijgen en echt ziek te worden (of een nauw contact ziek te maken)
  • Bang om corona te krijgen omdat een quarantaine je slecht uitkomt
  • Niet bang

0 stemmers

@Squidy en @Branko Het is echt een heel ding ook nog eromheen, mijn ouders zijn allebei actief bij een schutterij hier in het dorp maar die schutterijen horen dan allemaal bij een kring en zo’n kring valt dan weer onder een federatie. Dus je hebt niet alleen in je dorp schuttersfeesten (meestal kermis genoemd hier) maar ook echt allerlei concoursen en schutterstreffen waar iedereen weer bij elkaar op bezoek komt en voor ieder onderdeel wedstrijden zijn. Er zijn echt veeeeel schutterijen, onze gemeente heeft er bijv ook al 4.
OLS ben ik ook weleens geweest maar er zit wel wat verschil in benadering tussen Gelderse en Limburgse schutterijen en gildes, dat was daar goed zichtbaar.

3 likes

Ik had er nog nooit van gehoord maar vermaak me hier echt prima mee:

1 like

Zet jij de klok in je auto (of op je magnetron, oven of andere klok die wel digitaal is maar niet automatisch gaat) naar wintertijd of laat je hem een half jaar staat tot hij vanzelf weer goed staat?

• Ik laat hem staan
  • Ik pas hem aan naar wintertijd

0 stemmers

omdat ik die daadwerkelijk gebruik om de tijd te zien, mijn horloges staan vaak wel een half jaar verkeerd

1 like

Ik zag gisteren dat het al automatisch aangepast was. Misschien omdat m’n telefoon gekoppeld is.

Ja ik heb ook heel veel gebruik gemaakt van die integraal functie, heel handig omdat je het even snel kan doen en niet meteen een heel programma als matlab moet opstarten. Als ik dit op de middelbare school had gekend was mijn leven zoveel makkelijker geweest.

@Dazed haha wat briljant

1 like

Ik heb geen idee hoe dat ding van de oven werkt, moet ik eerst weer random op knopjes drukken en daar heb ik geen zin in haha.

2 likes

Hahaha ja dit heb ik dus met m’n auto. Geen idƩƩ hoe het werkt dus zat er net ff naar te staren toen dacht ik naaaaah ik wacht wel een half jaartje joeee

4 likes

Heb jij wel eens besteld bij NA-KD?

• Nee
  • Ja, accessoires, en ben er tevreden mee
  • Ja, accessoires, en ben er niet tevreden mee
  • Ja, kleding, en ben er tevreden mee
  • Ja, kleding, en ben er niet tevreden mee

0 stemmers

Lag overigens meer aan mij dan Nakd als in: Ik keek destijds teveel Girls en koos een heel Ny boho-achtige jurk uit, wat me totaal niet stond.
Verder nooit meer bezocht.
Volgens mij is het een hele Influenza-d merk

1 like

Yoshiii
En wario ware, fantastisch spel

3 likes

Onder sims laat ik mysims ook vallen, echt mijn favoriete spellenserie toen ik jong was!

1 like

Professor Layton spellen

29 likes

Woooow helemaal het bestaan van dit spel vergeten! Idd dit heb ik zoveel gespeeld. Ga nu gelijk een gameplay ervan kijken voor nostalgie haha

1 like

Had jij een gameboy color vroeger?

• Ja
  • Nee

0 stemmers