Stel je persoonlijke vraag #20

Mijn broer is een aantal jaar ouder en gamer, dus ik had vroeger bijna alle consoles tot mijn beschikking :heart_eyes: game boy, Gameboy color, Nintendo 64, wii, Xbox, Nintendo ds, GameCube. Vast nog wat vergeten haha. En herkent u deze nog?

54 likes

Ik heb deze nog steeds, maar Duckhunt werkt helaas niet op nieuwe tv’s :sob:

1 like

Ook iets van de sims castaway, die was ook leuk!!

1 like

Ik heb een gameboy advanced gehad en een Nintendo DS. Die DS heb ik nog steeds maar ben het kabeltje er van kwijt… de spellen die je op de advanced deed kon he ook op de DS spelen dus die spellen heb ik ook nog steeds! Zo jammer alleen dat het kabeltje weg is en ik hem dus niet meer kan gebruiken.

Als je een DS had, had je dan ook zon cartridge waar je spellen gratis op kon downloaden?

• Yessss
  • Nee

0 stemmers

Was jij ook altijd jaloers op kinderen die wél geld hadden voor een spelcomputer?

• Ja, ik voel je pijn
  • Nee, ik kon wel stiekem tot middernacht op m’n gameboy en overdag na school eenden afschieten op de tv

0 stemmers

Mijn Gameboy color had ik helemaal zelf voor gespaard, m’n eerste grote uitgave weet ik nog goed!

3 likes

Wij mochten geen console. Mijn ouders vonden die dingen kut en wilden het niet in huis hebben. Gelukkig wel bij vriendinnen kunnen spelen XD.

2 likes

Met een beetje online zoeken kun je die kabeltjes ook nog wel los bestellen, als je dat zou willen! Heb laatst ook een SCART kabeltje voor een stokoude Nintendo SNES besteld en alles werkt gewoon prima. Weet niet welke versie je hebt maar hier zit misschien wat tussen?

1 like

Oooh super goed wel! Wij hadden helaas ook geen zakgeld omdat er gewoon geen geld voor was, anders had ik dat echt zeker gedaan.

Soms leende ik wel eens een gameboy van een vriendinnetje, maar dat was er zo een zonder lichtje erin. Drama in de avond om daar op te spelen want je zag niks :joy:

Misschien heb ik nog een kabeltje, maar die komt wel pas eind december uit de verhuisdoos :disappointed::grimacing:

Dit was echt een messteek naar de Intertoys, maar I plead guilty

Dat deed ik ook, maar die mocht ik dan niet mee naar mijn kamer nemen als ik ging slapen. Kwam er later achter dat dat was omdat mijn ouders dan mario speelden tot 3 uur 's ochtends. Snapte toen ik daar achter kwam ook waarom ik nooit een eigen gameboy mocht :joy:

27 likes

Omdat ik het idee heb dat veel mensen voor zichzelf uitzonderingen maken (bijvoorbeeld toch samen aan een tafel zitten, met ongeveer een meter afstand, of met wandelen gewoon naast elkaar lopen)

• Ik hou met al mijn vrienden anderhalve meter afstand.
  • Ik heb één of twee uitzonderingen qua vrienden of situaties, maar hou verder wel afstand.
  • Ik hou over het algemeen bij mijn vrienden geen afstand.
  • Ik hou bij mijn familie buiten mijn huishouden altijd afstand.
  • Ik hou bij mijn familie buiten mijn huishouden over het algemeen geen afstand.
  • Ik spreek binnen met meer dan het toegestane aantal mensen af.
  • Ik spreek binnen alleen met het toegestane aantal mensen af.
  • Ik spreek alleen buiten met mensen af, niet binnen.
  • Ik begroet nog wel eens mensen met een aanraking.
  • Ik raak nooit meer andere mensen aan met een begroeting.

0 stemmers

Ik zie mijn ouders nog omdat die op mijn zoontje oppassen, ook m’n zus zie ik nog, wij hebben de afspraak dat we elkaar nog zien, hadden we in golf 1 ook (ook vanwege opppassen maar ook ivm mijn eigen mental health), zitten niet altijd braaf op 1,5meter maar raken elkaar niet meer aan, wat ik heeeel moeilijk vind wel.

Tot voor de nieuwe maatregelen was er nog een vriendin die ik zag ivm haar newborn, hielp haar veel maar sinds de nieuwe maatregelen dus niet meer. Andere vrienden heb ik eigenlijk alleen maar buiten & op afstand van de zomer gezien.

2 likes

Toen ik een weekje in NL was in augustus logeerde ik bij mijn ouders, wij beredeneerden het zo dat ik daarmee ook (tijdelijk) onderdeel van hun huishouden was, en heb ze toen dan ook wel geknuffeld. Beetje drogreden natuurlijk, maar had ze al sinds kerst niet meer gezien. Ziet er ook uit alsof ik ze dit jaar niet meer ga zien, want zie het niet rond kerst ineens allemaal verbeteren waardoor ik wel naar NL kan, dus drogreden of niet, ben blij dat ik ze toen nog geknuffeld heb.

2 likes

Het was geen geld kwestie maar m’n ouders waren anti-fun (vond ik)

Ik mocht geen Disney kijken, maccie eten of Videogames spelen.

5 likes

Haha mac of games kan ik nog inkomen, maar waarom mocht je geen Disney kijken?

Te Amerikaans.

Vooral m’n vader heeft een grondige hekel aan Amerika Haha.

1 like

Hier dezelfde haat aan die drie didngen! Wel deels door geld kwestie, maar ze vonden het ook gewoon onzin.
Ik ben op mijn 15e voor het eerst naar de McDonalds geweest (met mijn ouders trouwens, zus en ik hadden ze overtuigd). En Lion King heb ik pas vorig jaar voor het eerst gezien.

@Teigetje mijn moeder had een hekel aan dat Amerikaanse. Die American dream en prins/prinsessengedoe wat er altijd in naar voren komt.

1 like