@Zemraluani @ellegirltalk oh wauw zo heb ik er eigenlijk nooit over na gedacht. Of ja, het prins/prinsessengedoe wat in bijna elke film terugkomt natuurlijk wel, geen ontkomen aan haha. Vinden jullie dan nu dat je iets gemist hebt eraan of dat niet?
Hahaha ik ook beiden!
Ze weigeren nog steeds naar de commerciĂ«len te kijken lol, mân vader was het ene jaar dat John de mol voor Talpa de eredivisie rechten had gekocht ook heel boos dat er reclames!!! tussen de wedstrijden zaten.
Ze kijken alleen Npo 1,2,3, de Belgische, Britse, Duitse en Spaanse tv en de rest is FOUT (tenzij Eurosport de giro/vuelta uitzendt)
@Teigetje ja ik vind Disney door deze indoctrinatie dus ook onuitstaanbaar Amerikaans.
Deze Nintendo staat nog steeds in de woonkamer, en zoontje van 3 speelt er regelmatig op
Nee eigenlijk niet want ben het wel met mijn moeder eens Mensen reageren wel altijd geschokt. âHeb je dat echt niet gezien?!â En vroeger was het ook wel stom want ik kende veel dingen niet waar de rest van de klas over praatte (zoals ook dingen van commerciĂ«le omroep, cartoon network en telekids enzo) dus vaak geen idee waar ze het over hadden en nog steeds niet. Mijn vriend zei trouwens dat Mulan toch echt anders was, zij was een stoere chick en geen prins/prinsessengeoe. Die moest ik echt zien. Nu ben ik halverwege in slaap gevallen, maar ze valt toch uiteindelijk op die leider van het leger? Dus alsnog gaat het om; vind een vent --> alles is goed.
Hahaha ja hier ook het Belgische journaal en mân moeder kijkt ook het Spaanse weerbericht ???
Sowieso kijken ze beiden ook meermaals per dag naar teletekst. Gaan ze ook de temperaturen van heel Europa langs Haha.
Dit is wel echt een hele dode cavia maar wij hadden vroeger ĂŒberhaupt geen tv ivm snobistische ouders. Klasgenootjes dachten altijd dat we weinig geld hadden of religieus waren, haha. Tegenwoordig hebben ze er wel één, maar geen abonnement en lenen ze dvdâs bij de bibliotheek⊠Tja
Hahaha en dan? âOh in Madrid is het nu 32 graden en in Alicante 29.â
Ja. Ik weet ook niet hoe je het interessant kan vinden.
Toen ik haar een iPhone gaf was het eerste wat ze ontdekte de weerapp.Ze heeft er nu 6 locaties instaan van plekken waar ze semi recent is geweest en/of familie woont.
En dan is het elke keer: âkijk Leeuw, het is hier 4 graden warmer dan bij tante Rita in de Dordogneâ of âkijk, het is bewolkt in ItaliĂ«â, of haar lievelings âvandaag krijgt een 8â.
@Juuldie awhhh ik vind je vader nu al lief, ken het type Haha.
Hahaha ik zou misschien ook wel een van die mensen zijn die geschokt reageert. Maar als jij vind dat je er niks aan gemist hebt is het prima toch haha. Vind het wel grappig dat zoiets als RTL 4 niet kan maar je ouders wel graag willen weten wat voor weer het in Zweden is ofzo @Zemraluani
En ja in Mulan is het inderdaad ook wel zo dat ze uiteindelijk bij die man komt en niet het beste voorbeeld daarin dat vind ik ook wel vervelend aan Disneyfilms hoor. Als je nou ooit denkt âgoh, heb echt zin in een Disneyfilmâ (wat ik me niet echt kan voorstellen bij jullie haha maar toch) zou ik gaan voor Brave of Frozen, dat zijn niet echt stereotype Disneyfilms!
Ah toevallig heb ik die beide wel gezien haha! Frozen vond ik niet zo, maar Brave wel leuk!
Hahaha dit klinkt echt exact als mijn moeder, vooral dat laatste
Flashbacks naar die keer dat mân ouders door de McDrive gingen en wij op de achterbank super hyped waren want OMG eindelijk voor de eerste keer Mac eten en wat ga jij nemen en welke speeltjes zitten er in de Happy Me- en ze toen 2 koffie bestelden en doorreden
Echt een sicke flash van ze
Ik douche maar net wanneer het uitkomt haha, ene keer is dat in de avond, soms in de ochtend en soms in de middag. Heb ook geen voorkeur wat ik fijner vind eigenlijk.
Heb je toen de kindertelefoon gebeld
Nee want ik mocht ook nog geen mobiel in die tijd. Kan dat met terugwerkende kracht?
Mijn moeder heeft ons ook echt jaren voorgehouden dat we absoluut niet door de Mcdrive konden want âde auto was te groot om de bocht te makenâ. Elke keer als ze een andere auto kreeg was die âtoevallig ook te grootâ haha maar dat van jou is erger
Hahahaha vind ik ook een goeie
Ooh ik zou best wel weer zoân apparaat willen eigenlijk
Grappig om te lezen dat meerdere mensen ouders hebben die nog fan zijn van teletekst. Ik dacht al bijna dat ze dat alleen voor mijn vader nog in de lucht hielden haha (ik ken verder niemand die daar nog op kijkt, in BE is het zelfs al uit de lucht).
Mijn vader is ook altijd diep beledigd als we grapjes maken over teletekst, dat is echt zijn heilige graal als het op actualiteiten aankomt (hij heeft trouwens ook gewoon een smartphone, maar die gebruikt hij vooral om mij fotoâs van de hond te sturen en middenin whatsappgespreken DOEI te zeggen).
Het allercutest vind ik ouders die op hun smartphone de teletekst app gebruiken.
Download dan gewoon een nieuwsapp!!!