Stel je persoonlijke vraag #20

Ligt meer aan soort begroeting. Als het meer een snelle begroeting is, dan zo’n scheve knuffel. Als het echt een ahhh kom hier/ik moet zelf huilen knuffel is dan ligt het eraan wie er getroost moet worden. Maar ook wel aan lengte, ik ben 99/100 de kleinere dus ik eindig dan vaak op iemands boobs/borst :sweat_smile:

2 likes

Mijn kloffie is wel een mooie trainingsbroek en een hoodie oid, daarmee zou ik zelfs naar de winkel gaan

1 like

Laatst kon de bezorger het niet vinden, en het regende keihard dus ik vond dat zielig, toen stond ik in een lichtblauwe pyjamabroek met roze bloemetjes en een heel lelijke la lakers trui met slippers en sokken buiten op straat. Hij keek wel ff :upside_down_face: maar zou me nooit speciaal omkleden.

4 likes

Ik heb ooit een gruwelijk dure Adventskalender gekregen (79€) met voor elke dag een ander blikje koffiebonen. Dat was echt fantaaastisch!

12 likes

Een vriend van mij heeft gevraagd of ik woensdagavond kan helpen met verhuizen in ruil voor fastfood maar ik heb er echt helemaal geen zin in :roll_eyes:

Vrienden een doordeweekse avond helpen met verhuizen?

• Ja, leuk
  • Nee, bedankt. Daar huur je maar een verhuisbedrijf voor in

0 stemmers

Ik zou het niet leuk vinden maar voor goede vrienden wel doen. Met tegenzin. Dat wel

51 likes

Ja, snap wat je bedoelt. Goede tip om idd een tijd door te geven waarop ik weer weg moet.

1 like

Welke nieuwsmedia zijn volgens jou over het algemeen neutraal?

• NU.nl
  • NOS
  • AD
  • Telegraaf
  • De Correspondent
  • NRC
  • Volkskrant
  • rtlnieuws
  • Trouw
  • Het Parool
  • Metro
  • Dumpert
  • ntr
  • LINDA
  • Geenstijl
  • FD
  • BNdestem
  • Hart van Nederland
  • Powned
  • Geen van deze

0 stemmers

Welke zijn links?

• NU.nl
  • NOS
  • AD
  • Telegraaf
  • De Correspondent
  • NRC
  • Volkskrant
  • rtlnieuws
  • Trouw
  • Het Parool
  • Metro
  • Dumpert
  • ntr
  • LINDA
  • Geenstijl
  • FD
  • BNdestem
  • Hart van Nederland
  • Powned
  • Geen van deze

0 stemmers

En welke rechts?

• NU.nl
  • NOS
  • AD
  • Telegraaf
  • De Correspondent
  • NRC
  • Volkskrant
  • rtlnieuws
  • Trouw
  • Het Parool
  • Metro
  • Dumpert
  • ntr
  • LINDA
  • Geenstijl
  • FD
  • BNdestem
  • Hart van Nederland
  • Powned
  • Geen van deze

0 stemmers

Welke lees jij wel eens? Niet de uitzonderingsgevallen waar je wel eens op een linkje op het forum klikt, maar diegene die je zelf opzoekt.

• NU.nl
  • NOS
  • AD
  • Telegraaf
  • Correspondent
  • NRC
  • Volkskrant
  • rtlnieuws
  • Trouw
  • Het Parool
  • Metro
  • Dumpert
  • ntr
  • LINDA
  • Geenstijl
  • FD
  • BNdestem
  • Hart van Nederland
  • Powned
  • Geen van deze

0 stemmers

Denk jij dat er neutrale Nederlands nieuwsmedia zijn?

• Jawel
  • Bijna wel maar er is toch altijd een lichte voorkeur aanwezig
  • Nee, er is altijd een redelijke voorkeur
  • Nee, er is altijd een sterke voorkeur
  • Ik weet het niet
  • Ik ben Belg

0 stemmers

Ik vind adventkalenders er altijd zo leuk uitzien, maar ik koop er nooit een omdat ik toch altijd denk dat het tegenvalt. Dus nu ga ik er maar zelf een voor mijn vriend samenstellen omdat ik het idee wel leuk vind.

7 likes

Nouja, niet volhouden vind ik wat overtrokken. We zullen toch moeten, maar het begint wel zo langzamerhand frustrerend te worden soms. Maar misschien is het ook wel des te langer het duurt, des te gemakkelijker het weer wordt. Dat merkte ik van de zomer al, toen alles weer wat soepeler werd.

3 likes

Hou je van taaitaai?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ja hoe streng is je vraag.
Bedoel je: nu ben ik het zat en ga ik naar een illegaal (huis)feest/ga ik mijn familieleden knuffelen/ga ik mensen schuren in een te kleine ruimte zonder ventilatie.
Of bedoel je: nu ben ik het zat ik knuffel één keer met een familielid omdat die het moeilijk heeft en nodig voor m’n verjaardag 1 iemand extra uit thuis, maar met waarborging van de 1.5 meter en goed opletten.

12 likes

Als het betekent dat je dan met andere gevaccineerde mensen je normaal leven terug hebt dan ja.

1 like

Bah zo vies! Net als marsepein.

Hou je van marsepein?

• Nee gatver
  • Mwah
  • Ja

0 stemmers

Ik weet niet of dit een allergische reactie is of dat het zo hoort te smaken en mensen dat gewoon lekker vinden maar ik krijg altijd een soort jeuk in mijn mond van taaitaai

hmm dat herken ik niet, maar <3 taaitaai

1 like

De lekkerste taaitaai hadden ze ooit eens bij de Aldi. Was met krenten en rozijnen en dan bovenop parelsuiker. Echt dat was :drooling_face:

2 likes

Nu heb ik spijt dat ik de marsepein ‘aardappel balletjes’ niet mee heb genomen in de supermarkt, waar ik net van terug ben

1 like

Marsepein <3 Dit zijn mijn favoriet (na de chocolade pepernoten) als het Sinterklaas is.

13 likes

Ik ken taaitaai alleen van de basisschool, dat we die kleine poppetjes moesten versieren met eetbare lijm en kleine versieringen erop.

Persoonlijk vind ik het een afschuwelijke textuur hebben. Alsof iemand het al eens in Z’n mond heeft gehad, het er toen weer uithaalde en heeft laten drogen.

Bahbah

15 likes