Die waar je geld mee kan winnen
Had 245 (op WiFi) en wij betalen 61, incl tv. Is glasvezel via caiway? Maar laatst lag ie veel lager (geen idee meer wat), maar na vervangen router was t ook weer beter. Dus dat zal wss ook wel effect hebben
Ik betaal 54,99 voor 200 mb en die snelheid haal ik ook. Wel incl. Spotify premium en ook al minus pakketkorting bij KPN XD. Maar werk alleen maar thuis en moet echt echt een goede verbinding hebben. En stream alleen tv, dus dan is snelle wifi ook wel chill.
Hario skerton! 40 euro en je kan de maalgrootte wel zelf instellen zoals @vuilnisglitter zegt.
Meer dat ik iets in elkaar geflanst heb en me dan als ik het eet afvraag hoe ik ooit dacht dat het een goed idee zou zijn
Ik snap echt niks van dat internet gedoe. Wij betalen echt veel en ik kom niet hoger dan 65 mbps. En dat schijnt wel gewoon snel internet te zijn.
Ik heb het 3x gedaan en krijg rond de 15, 30 en 60 eruit. En heb ook totaal niet het idee dat ik enorm traag internet heb ofzo.
Dit idd! bevestigt mijn indruk dat ik soms heel langzaam of snel i-net heb.
Als ik kijk naar mail ophalen, werken in online Teams verloopt.
Ik las ergens dat ivm Corona thuiswerken iedereens i-net trager verloopt, want = meer gebruik. Hoe zit dat precies? Heeft het dus ook met de capaciteit id buurt te maken?
Ik vind mijn auto zo lief. Hou echt van haar. Zijn jullie ook erg gehecht aan je auto?
- Ja
- Nee
- Ik heb geen auto tunnelvisie wrijf het er maar in
- Ik hoef geen auto
0 stemmers
Ik heb een getinte huid en heb elke winter weer problemen met vitamine D en mijn energielevel. Maar sinds een maandje een daglichtlamp en dat werkt echt super. Of het placebo is geen idee, maar ik word een stuk prettiger wakker en heb ook veel meer energie.
Ik ben wel gehecht aan mân auto in praktisch opzicht, maar niet op de âliefâ en âhouden vanâ manier
Ik kon wel eens dronken terugkomen uit de stad, mijn auto geparkeerd zien staan en denken ohhh wat ben je mooi. Om er dan even over te aaien. Mooi kontje had de auto ook.
In mijn eerste auto ging ik ook soms 's avonds wel eens zitten, cdtjes luisteren, beetje chillen, omdat ik het zo bijzonder vond dat ik een auto had.
Overigens heb ik hem al ruim een half jaar niet meer en nooit gemist, dat dan weer wel.
Klinkt goed, welke heb je?
Sinds wij vorig jaar onze (voor nu betaalbare)droom auto kochten, wel. Niet in houden van ofzo, maar kan er elke keer nog van genieten als ie op de oprit staat, of wanneer 'ie start.
Ik heb deze, goedkoop en doet wat ie moet doen maar moet wel in een stopcontact blijven
Een vriend van me heeft deze, dubbel zo duur maar oplaadbaar. Dat was het voor mij dan niet waard, maar misschien handiger.
Ja missch is oplaadbaar iets makkelijker. En gebruik je deze dagelijks, in de ochtend?
Als jij vrienden knuffelt (toen dit nog mocht), hoe knuffel jij meestal dan iemand die langer is dan jij?
- Jouw beide armen over zijn/haar schouders
- Je ene arm onder de oksel van de ander, je andere arm over zijn/haar schouder
- Jouw armen onder zijn/haar armen
0 stemmers
Als jij vrienden knuffelt (toen dit nog mocht), hoe knuffel jij meestal dan iemand die korter is dan jij?
- Jouw beide armen over zijn/haar schouders
- Je ene arm onder de oksel van de ander, je andere arm over zijn/haar schouder
- Jouw armen onder zijn/haar armen
0 stemmers
Mijn man appt me altijd gewoon 23x als hij boodschappen doet. Heus niet vervelend.
Ok en ook lief
Als je eten besteld en je zit in je huiskloffie, kleed je je dan om voor de bezorger?
- Ja ik doe even normale kleren aan en fatsoeneer mezelf
- Mwoah hooguit een trui aan en een hand door mn haar
- Nee, open doen in badjas all the way
- Ik zie er altijd netjes uit
0 stemmers
Ja, elke ochtend zet ik âm aan als ik mân haar en make-up doe. Je zou het ook tijdens je ontbijt aan kunnen zetten, maar ik ontbijt eigenlijk nooit