nee, maar dat doe ik totdat het niet meer kan (en ik zal nooit eindigen met puur)
Ja ik ook maar wil beetje anoniemer hier zijn ofzo.
Eerst wit en melk tegelijk. Daarna puur
Ja anoniemer is misschien niet het juiste woord maar voel mij nu wat prettiger in ieder geval.
Omg ik ga dit morgen bij de bakker halen
Bewaar je verpakkingen van elektronica die je koopt?
- Ja, altijd
- Soms
- Nee, ik gooi ze allemaal weg
0 stemmers
Indien soms, waar baseer je dat op?
Ik heb alle doosjes van nieuw aangeschafte elektronica van de laatste paar jaar bewaard, maar nu heb ik dus letterlijk een plank in een kast met allemaal dozen van apparaten en elektronica die ik gekocht heb. Soms wel handig (bijv. bij het bestellen van nieuwe opzetstukken voor mân tandenborstel), maar soms doe ik die kast open en denk ik, wat moet ik hier allemaal mee?
Dozen bewaar ik alleen van pc onderdelen. Wanneer ik die vernieuw verkoop ik vaak de oude en dat gaat makkelijker met de originele verpakking
ik eet alles door elkaar maar de witte zijn mijn favo
Wij bewaren dozen als we het handig vinden het apparaat weer in zn eigen doos te vervoeren als we ooit gaan verhuizen. Vooral voor de tv is dat handig. Maar voor de printer, koffieapparaat en dat soort dingen⊠eigenlijk totaal overbodig haha onze dozencollectie loopt uit de hand
Kleine of goedkopere elektronica niet (bv. toaster, filterkoffieapparaat), grote of duurdere wel (bv. fancy mixer die ik kocht, Delonghi piston koffie-apparaat, Apple productenâŠ).
Van de elektronica waarvan ik verwacht ze te kunnen verkopen als ik ze niet meer hoef, zoals Apple producten enzo.
Alleen van dure aankopen waar ik misschien nog op garantie of verzekering wil terugvallen (telefoon, laptop of als ik ooit voor het eerst een nieuwe tv ga kopen). Verpakkingen van goedkope dingen gooi ik wel meteen weg. Oh wacht bedenk me nu dat het met verzekering niet uitmaakt volgens mij maar ja wel handig met opsturen naar de fabrikant.
Eerst de pure, die vind ik niet lekker en ik wil niet dat die onverwacht in mijn mond terecht komen, dan kan ik daarna rustig genieten van melk en wit.
Ik heb overigens gemerkt dat dit systeem niet werkt als er iemand halverwege met je mee gaat eten. Heb je je net door die vieze pure berg heen gegeten, komt een ander al het lekkers opeten!
De pure zijn juist het lekkerst.
is het al een acceptabele tijd om naar bed te gaan? 21.10
- ja natuurlijk
- nee ben je gek het is nog geen eens 21.30
0 stemmers
Moe is moe! Altijd luisteren naar je lijf
Op social media maar ook in mijn omgeving hoor ik steeds vaker dat mensen in therapie zijn. Dus heb het gevoel dat het vaker voorkomt. Maar geen idee of dat een beetje klopt. Mân eerste vraag is daarom eigenlijk: heb jij een therapeut? (Anoniem)
- Ja
- Nee, maar zou ik misschien wel willen
- Gewoon nee
0 stemmers
Ikzelf heb best interesse in therapie, zit momenteel heel prima in mân vel maar heb (zoals bijna iedereen denk ik) ook wel wat dingen die ik graag eens met een professional zou willen bespreken. Lijkt me ook in het algemeen goed en gezond voor mân mentale gesteldheid. Is dat een geldige reden om in therapie te gaan of doe je dat meestal alleen met een bepaald doel voor ogen? Oprechte vraag want ik weet hier erg weinig van
Dit was ook iets waar ik heel lang over heb getwijfeld. Of de dingen waarmee ik zat wel serieus genoeg waren om hulp bij in te schakelen. Maar zo lang het iets is waar je mee zit, wat effect heeft op hoe je je voelt en waar je zelf niet uit komt zou je het best eens bij je huisarts kunnen aankaarten (vaak kan je dan ook een paar sessies bij een POH doen).
Ja precies dat gevoel is het. Het betreft bij mij vooral issues uit het verleden waarvan ik toch het gevoel dat die me nog (al dan niet onbewust) beĂŻnvloeden. Alleen omdat het in het verleden is en ik er nu niet perse meer last van ondervind voelt het een beetje onnodig ofzo?
Oh helemaal vergeten de antwoordoptie ânee, maar wel gehadâ toe te voegen. Maar goed om eens een ander perspectief te horen! Op social media lees ik inderdaad vooral dat mensen veel hebben aan hun therapeut dus dat bracht me ook een beetje op het idee eigenlijk