Stel je persoonlijke vraag #20

In het geval van niet helemaal fit eigenlijk alleen wanneer ik verga van de buikkrampen door ongesteldheid. Lang leve thuis werken, want nu kruip ik gewoon met kruik en laptop op de bank.

Mental health day heb ik tegenwoordig gelukkig maar sporadisch nodig, dat was voorheen vooral om bij te komen van een nacht vol paniekaanvallen.

OMG :sob::flushed: hoe oud was die vriend

Hahaha omg die reactie die je terug kreeg ook. Heb je die man nog wel eens gezien?

Ik had jaren geleden allemaal nummers in mn telefoon waarvan ik niet wist wie het was. Toen besloten een vriendin en ik die nummers te gaan sms’en (ja dat tijdperk) met haar mobiel. Vervolgens gingen we een heel domme SMS sturen, we dachten dat het nummer van een jongen was, yo Bart, hoe is het? Was echt lachen gisteren. Heb een dikke kater!! Nog wat chicks geregeld? Ik wel bladibla.

Ik snap niet waarom wij voor zo’n smsje kozen maar met een kater 's ochtends vonden we dat heel grappig. Toen typte mn vriendin dat 06 nummer in en drukte op verzenden en toen kwam er in beeld PAP. Blijkbaar had haar vader me een keer gebeld en had ik dat nr. Niet opgeslagen. Hij kreeg dus ineens een heel raar smsje van zn eigen dochter. Het was op dat moment heel genant en grappig. Maar nu ik het type voor de buitenstaander denk ik minder lol.

11 likes

Ik lig vanaf nu gewoon plaatsvervangend voor je wakker.

Als enige troost: het had erger kunnen zijn. Hij had toen kunnen langskomen.

36 likes

Ik appte een keer een knul van Tinder “yo dit is je Tinder bitch”, ging het naar een vroegere oppas vader met dezelfde voornaam
Nooit reactie gehad natuurlijk

29 likes

Ja die vader belde, ik zat op de achtergrond heel hard te lachen. Maar zij legde het uit, en die vader reageerde heel droog 'ja ik dacht al, wie is Bart. Ik ben nog later met hun op vakantie geweest en toen hebben we het er nog wel eens over gehad hoe debiel het was. We wilden ook echt zo’n cool ‘jongens onder elkaar’ smsje sturen. Niet gelukt.

2 likes

Op het egf was het een tijdje een ding om naar iemand ‘ik wil je’ te sms’en. Heb je dit wel eens gedaan?

• Ja zovaak
  • Ja maar eenmalig
  • Weet ik niet meer
  • Nee

0 stemmers

Hha, ojaa, was ook zo! Vond dat echt een leuk topic om te volgen! Ik sms’te het toen naar mijn toenmalige vriendje, dus telt eigenlijk niet

1 like

Ik smste het naar iedereen die ik totaal niet wilde. En dat vond ik dan juist grappig. Wat een kutwijf :no_mouth:

1 like

Oh nee nu moet ik denken aan die ene keer dat ik nogal aangeschoten een vrouwelijke leidinggevende probeerde te bellen over iets van werk (erg informele sfeer binnen dat bedrijf) en dat ik toen blijkbaar per ongeluk een gast met dezelfde naam had gebeld waarmee ik ooit op tinderdate was gegaan (niks gebeurd en nooit meer gezien). Duurde echt lang voor ik doorhad wie ik aan de telefoon had :cry:

4 likes

The real question is: heb je m uiteindelijk gekregen die avond?

maar stel je voor die vriend was gekomen ipv die jongen en je maakt dan de deur open en er staat dan een heel ander persoon dan je had verwacht. Wat een mindfuck

4 likes

Wie zou jij kiezen?

Ja ik weet het eigenlijk toch wel, ik zou @monkeyslut kiezen.

3 likes

@Ovenschaal omdat zij wetenschappelijk onderbouwde meningen heeft. Dus ik denk dat het FF land dan bestuurt word vanuit wetenschap en niet vanuit “jamaarikvin” en love me a technocraat.

2 likes

We hebben toch al een president? @Lula

11 likes

Ik ken Ovenschaal alleen van 't coronatopic haha, ik weet iig te weinig om daar een mening over te vormen

Maakt niet uit, dan ben je lekker relatable. Je krijgt trouwens pluspunten als we allemaal op waterstof gaan rijden.

1 like

Je komt stabiel over, neutraal, staat open voor andere meningen. Drukt je eigen mening niet op die van een ander. Je lijkt kalm en het beste met iedereen voor te hebben. Ik denk dat je een goede luisteraar bent wat heel belangrijk is. Zou me een worst wezen als iemand op dit of dat wetenschappelijke gebied veel weet. Help je de mensheid niet mee. Dus monkeyslut for president. En echt ik haat op iedereen die 1 of andere extreem sterke mening heeft over 1 ding, als president zijnde dan.

5 likes

Mijn kandidaten zijn;
@Ovenschaal, @Chuckie en @Shaaar, na een intense verkiezingscampagne weet ik wie mijn nummer 1 kandidaat is. Oh en de reporters van de campagne zijn @Zemraluani en @grace

11 likes