Stel je persoonlijke vraag #20

Ik denk dat trump een mongool is, zeker.
Maar hij is ook een enorm ervaren conartist/scammer en sowieso heeft ie t door als iemand anders hem scamt/probeert te connen.

Hij herkent z’n eigen trucjes wel. Dus denk niet dat je hem zonder dat ie je kent/hij enig zakelijk belang aan je heeft makkelijk kunt scammen. Slechte mensen zijn sowieso veel moeilijker te scammen want ze gaan niet uit van goeie intenties van de andere partij.

17 likes

Ik dacht dat Adidas met wat negatievere berichtgeving kwam: https://slimbeleggen.com/trends/adidas-rapporteert-40-procent-daling-in-verkoop/

Ja zou er ook al onderzoek worden gedaan naar lange termijn-gevolgen? Voor de jeugd, onderwijs, banen, mentale aspecten? Het is best allemaal op het hier en nu gericht (heb er ook nog niet actief naar gezocht moet ik bekennen)

Ik werk tot 21:00/22:00, maar zit wel tot 12:00 ‘s middags in pyjama

Australië - vond de kwaliteit vh leven, klimaat/natuur echt :ok_hand:t3:

5 likes

Ik heb al een jaar in Tsjechië gewoond en vond het heerlijk! Ben terug naar NL verhuisd vanwege heimwee dus als mijn ouders en vriend mee zouden verhuizen naar Praag, zou ik dat direct weer doen!

3 likes

Italië. Het landschap, de architectuur in de steden en het eten. Ja ik zou het wel weten

3 likes

Negatievere vooruitzichten en winstprognoses die bijgesteld werden voor Adidas maar omzet was beter dan verwacht. Nike had een sterk kwartaal vooral in China. Sorry voor de verwarring

1 like

Nee

Ik weet niet of het antwoord al gegeven is, want ik lees bij, maar het antwoord is ja! Stond dit weekend in De Volkskrant. Bijna 45% afname van verkoop van sjieke bovenkleding en grote toename verkoop chillkleding.

2 likes

Bij mij in de straat is den postcodeloterij gewonnen, helaas net voor dat ik er kwam wonen. Maar je word van te voren gebeld of ze bij je langs mogen komen. Je moet ook tekenen dat je op tv komt, anders houden ze je op de achtergrond geloof ik.

2 likes

Ik heb wel een shirt van mijn ex schoonvader :joy: die had mn ex van zijn vader gekregen en die was heel fijn om in te slapen. Verder slaap ik wel regelmatig in t-shirts van mn vriend.

Niet echt hangen maar leg het altijd neer op een stoel.

1 like

Stoel EN wasmand zelfs haha. En mijn vriend gebruikt de vloer 🤷

1 like

Hier ligt het op de vloer :slight_smile: :sweat_smile:

5 likes

Zijn er mensen met een ander, goedwerkend systeem? Ik wil het graag horen want mijn stoel is helemaal bezaaid met kleding

6 likes

Ja wil ik ook weten. Maar ik denk dat ik voor mezelf het antwoord al wel weet: discipline om het netjes bij te houden in plaats van alles erop gooien en een week later balen dat het een hele stapel is.

5 likes

Stel: je mag morgen op vakantie. Wat trekt je het meest? Ongeacht corona, klimaat, budget etc. Het gaat puur om de bestemming.

Je kiest voor een:

• Stedentrip
  • Autovakanties (met eigen auto rijden naar een accomodatie en daar verblijven)
  • Wintersport
  • Fly drive
  • Verre bestemming (buiten Europa)
  • Zonvakantie

0 stemmers

Op stedentrip naar:

• Rome
  • Athene
  • Barcelona
  • Krakau
  • Londen

0 stemmers