Hek om Staphorst bouwen en checkpoints niemand in/niemand uit?
- Ja, Goed plan
- Ja, Godās plan
- Nee, is zielig
- Huh wat is Staphorst
0 stemmers
Hek om Staphorst bouwen en checkpoints niemand in/niemand uit?
0 stemmers
Hoe kunnen mensen mij nou niet kennen?!
Ik heb nog nooit van mijn leven meegedaan met de postcode loterij dus zou niet weten waarom ik open zou moeten doen haha
Haha nou, mooi moment voor een poll
Zit jij gemiddeld gezien om 22:00 uur nog in dezelfde outfit als overdag voor de televisie/netflix/laptop etc.
0 stemmers
Om 18.00 al niet meer Zodra ik thuis kom gaan de normale kleren uit
Ja als in ik loop overdag ook in pyjama
Als ik nergens heen hoef loop ik de hele dag in trui en joggingsbroek en als ik wel ergens heenmoet kleed ik me meteen weer om als ik thuiskom
Thuiswerken heeft echt de zwerverlook naar een hoger level gebracht bij mij.
Ik kleed mij ook altijd direct om zodra ik thuis kom, een zwarte garderobe doet het niet goed met een witte kat Vind het echt zonde en teveel gedoe om mijn normale kleding thuis aan te houden en dat vervolgens weer te moeten ontharen haha
Vraag me oprecht af of āsportmerkenā zoals nike en adidas meer omzet merken door grotere verkoop van joggingpakken
Ik ben al goede sponsor geweest van de Adidas traningsbroeken in ieder geval.
Ik heb dit nodig in mān leven. Daily Paper zeker?
Ik draag de hele dag chillkleding (thuiswerken) en als ik wel de deur uit moet en mān chillkleding is niet outdoorsy genoeg doe ik een jeans aan en thuis meteen weer omtrekken
Yes! Ik vind m dus heel Cool, maar dacht al veel mensen vinden dit vast extreem lelijk. Kan t zelf ook niet rocken vrees ik en hij is ā¬280 dus om m dan amper te dragen is ook zonde.
Hoezo niet?? Als je het maar ownt kan iedereen dit wel rocken toch? Ik kom om in de jassen en niet in het geld dus ga hem ook niet kopen maar zou het heel graag doen haha
Beide merken hebben mooie kwartaalcijfers kunnen voorleggen dankzij de lockdown. In China steeg de sneakerverkoop met 43 %
Ik zou er geen traan om hebben gelaten. Dat mogen de mensen die wƩl dichtbij hem staan doen.
Je merkt het wel aan andere verkoopcijfers dus zou kunnen
Maar we weten ook niet of jonge dieren wel willen leven toch? Of oude, seniele mensen die dat niet meer kunnen communiceren.