Stel je persoonlijke vraag #20

maar waar is de trui van? :heart_eyes:

1 like

Goeie vraag, als ik dat toch eens wist
 haha

Deze komt wel aardig in de buurt

Ik heb laatst bij Guts&Gusto deze in het beige gekocht, zie dat ie er ook in lila is :slight_smile: (alleen nu uitverkocht)

Ik heb half maart tot eind april volledig thuis gewerkt, toen 2 maanden volledig op kantoor en vanaf eind juni weer volledig thuis. Ik werk met een laptop, maar die heb ik wel aangesloten op 2 beeldschermen, een muis en een toetsenbord. Dus voelt als gewone computer

1 like

Heerlijk specifiek antwoord haha :thumbsup:

4 likes

Haha mijn vriend probeert mij zo’n succesful adult te maken :cry: Hij is van plan om een extra basiselement van PAX aan te schaffen (past nog naast onze huidige kledingkast), zodat ik daar mijn “een keer gedragen maar kan nog een keer”-kleding in kan leggen. Het ligt nu namelijk in een grote hoop voor de kast waardoor hij niet meer bij zijn kleding kan haha.

6 likes

Mijn situatie sinds 10 maart.

26 likes

Highlight/markeer jij tekst in fysieke (studie-)boeken als je grote stukken tekst moet lezen/onthouden?

• Ja, altijd
  • Vaak
  • Soms
  • Bijna nooit
  • Nooit

0 stemmers

Ik moet nu veel theoretische stukken lezen en ik vind markeren altijd wel prettig om dingen te onthouden of later op te zoeken, maar in fysieke boeken voelt dat toch alsof ik ze bezoedel ofzo dus ik heb het nog niet aangedurfd :grimacing:

2 likes

Wow net bureau dit! Moet gelijk denken aan de volgende vraag.

Ziet jouw werkplek er de hele dag door zo uit als die van @Mikselke ?

• Zeker weten, kan echt niet tegen troep
  • Iets minder netjes maar zeker wel netjes
  • Absoluut niet

0 stemmers

Ik werkte begin van corona thuis en sinds mei weer op locatie😇

1 like

Ik vind eigenlijk dat bureau van @mikselke al te druk :stuck_out_tongue:
Ookal is het niet echt troep (dacht ff dat er er verfrommelde boxershort op bureau lag haha)

13 likes

Netter zelfs, alles moet recht staan en netjes op z’n eigen plekje liggen. En alle snoeren weggewerkt.

4 likes

Echt? Haha dan is het maar goed dat wij geen collega’s zijn. Bij mij is het echt binnen vijf minuten een chaos. Ik word onrustig van nette bureaus.

1 like

Ik dacht eerst dat je een kruis had ih midden (bureau altaar - wat gewoon goed had gekund) maar moest beter kijken

4 likes

Pff gewoon jaloers zeker

Grappig dat het voor iedereen zo anders werkt. Als mijn bureau / tafel niet netjes is, dan ben ik echt de onrust zelve en krijg ik niks voor elkaar.

3 likes

Mijn bureau is één ontplofte bende gedurende het werken maar ik ruim hem wel altijd aan het eind van de dag helemaal op.

3 likes

Herkenbaar!

• In handboeken etc (ook al is het mijn eigendom): met potlood onderstrepen - en nee ging het toch nooit later uitgummen maar meer voor het idee
  • werkboeken/hand outs: pen onderstrepen

Was niet echt van de markers

1 like

Ik eet ook aan mijn tafel (eigenlijk is mijn eettafel dus mijn bureau), echt ellende, er liggen de hele dag 3 verschillende soorten glazen en snacks omheen. En tijdens die eetpauzes zit je ook zo irritant precies naast je laptop/muis/toetsenbord

1 like

Haha nee echt echt niet. Ik ruim hem wel altijd netjes op net als @iloveblush