Ik vraag me stiekem vaak af of Pence het beter zou doen. Volgens mij is hij minder roekeloos maar ik vind hem ook eng.
Scandinaviƫ!
Als ik ze moet leren voor een tentamen schrijf ik ze gewoon helemaal over in een bestand waar ik alle belangrijke info en termen in heb staan.
Theedoek poetst mijn bril het beste . Normaliter ligt er zooi hoor maar moest even werkgever anonimiseren (en lege door kinderriegel wegdoen).
Bureau staat ook in een losse kamer waar ik eigenlijk alleen werk, dus kijk er niet vanuit de bank tegenaan en dat scheelt veel denk ik haha.
Heb jij iets van Rotan in huis.
- Ja alles het is heeelemaal mn vibe.
- Een of 2 items ik vind het wel leuk maar niet in overvloed.
- Nee pleur op met je bamboe meuk.
0 stemmers
Hoe bewaar jij je wattenschijfjes
- In het zakje zelf.
- In een speciaal bakje.
- In een praaaachtig vintage glazen of houten bakje.
0 stemmers
Is er een verschil tussen rotan (80s basisschool) en webbing?
Kan sommige kastjes/krukjes - Sissyboy/Xenos - met webbing + als er veel oog is voor detail meer waarderen.
Heb ook niks van webbing hoor haha maar vroeg het me af
Webbing is vgm dat houten gaas achtige maar dat word ook wel eens rotan genoemd⦠misschien is het het materiaal waar het van gemaakt word wat zo heet.
Zin in een show je werkplektopic nu
Hey nice, thanks voor de link!
Ik weet een betere oplossing hoor. Gewoon een klerenkast met schuifdeur kopen, als er dan een berg kleren voor de kast ligt dan kan de kast nog gewoon open en kan hij zn kleren pakken. Veel makkelijker
I wish

Netter haha, hier ligt veel te veel op
Had jij het vak algemene natuurwetenschappen(Anw) op school?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Zo ja, zou je kunnen uitleggen wat dat vak inhield?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik heb het gehad maar kon niet zonder Google uitleggen wat er eigenlijk de bedoeling van was. Ik hoef geen uitleg though, ben alleen benieuwd of anderen het wel duidelijk uit kunnen leggen
Ik vond het een beetje een combinatie van biologie, natuurkunde en geschiedenis maar volgens mij verschilt het best wel per school? Het was wel echt een van mijn lievelingsvakken. Onderwerpen die ik me zo snel kan herinneren zijn geschiedenis van geneeskunde, ontstaan van de aarde, klimaatverandering en seksuele voorlichting.
Edit; oh sorry je wilde geen uitleg haha
Ik heb geen aparte werkplek thuis, dus het is nu wel redelijk netjes omdat ik het elke avond opruim zodat het niet op tafel staat.
Op mijn werk was mijn bureau en de ruimte eromheen altijd een micro ecosysteem van documenten, knutselspullen, aparatuur en vreemde voorwerpen zoals petten en lavalampen
Haha seksuele voorlichting had ik niet verwacht. Kregen wij bij verzorging en biologie.
Bij ons was ANW een soort introductiecursus natuurkunde en scheikunde. Ik vond het altijd heel moeilijk maar dat lag waarschijnlijk meer aan het feit dat ik nooit oplette en mijn terrorklas de arme leraar tot waanzin dreef.
Ik zou het verschil tussen Ckv en Kcv ook niet meer weten (lang leve Studiehuis)
Had überhaupt nog nooit van Kcv gehoord
Is alleen voor de gymnasiasten
Wij normale stervelingen hadden gewoon ckv