Stel je persoonlijke vraag #20

Ik gebruikte sinds mijn (hormoon)spiraal alleen inlegkruisjes omdat ik echt heeeel weinig bloedde. Al dat plastic/verpakkingsmateriaal ging me alleen wel tegenstaan dus nu heb ik van die wasbare dingen.

Oh wat goed! Nog nooit over nagedacht, wel over de cup als duurzaam alternatief maar ik heb dat tot nu toe nog niet in de vingers (:stuck_out_tongue_winking_eye:) gekregen.
Bloed je nu nog steeds weinig of is het wel een flinke operatie qua maandverband wassen?

Edit: flinke, niet fijne haha

Hoe gaat het mentaal met jullie nu met de nieuwe maatregelen van de carona?

  • Tsja wat moet dat moet, ben pragmatisch
  • Ben in paniek
  • Ik vind het wel spannend
  • Ik ben bang
  • Ik vind het chill
  • Neutraal/ik heb geen gevoelens/anders

0 stemmers

Ik heb de spiraal nog steeds en bloed nog steeds heel weinig! En na gebruik gooi ik ze in een klein emmertje koud water om te weken, wat ik elke dag ververs tot ik ga wassen. Het is dus niet echt een bloedbad ofzo haha, weet niet of ik het als ik weer ‘normaal’ zou bloeden ook zo handig zou vinden. Dan zou ik misschien weer een cup overwegen, maar dat durf ik weer niet aan met mn spiraal en vind ik ook te veel gedoe voor zo weinig bloed.

1 like

Snap ik. Als je weinig bloedt klinkt het inderdaad wel als een goede oplossing :slight_smile:

Ik gebruik wasbaar maandverband voor normale menstruatie sinds anderhalf jaar en ik vind het ideaal! Ik spoel het wel eerst uit met koud water voor het in de wasmachine gaat maar dat vind ik niet veel extra werk en weegt voor mij niet op tegen de voordelen.

2 likes

Kan me er nou niet echt zorgen om maken. Het is minder streng dan bij de vorige golf en we weten wat ons te wachten staat. De onzekerheid van de vorige keer heb je niet echt meer.

3 likes

Ben er klaar mee, mag dat ook?

8 likes

Spannend in de zin van dat ik hoop dat de zorg het allemaal aankan en we niet weer zo’n ellende krijgen als toen

6 likes

Nadat ik vorige keer mijn paniek te boven ben gekomen genoot ik best wel van het ‘dit moeten we samen doen!’ soort romantische eind van de wereld idee. Ook thuiswerken was toen nog leuk. Als de crèches dadelijk weer dicht gaan en we weeeer weken op elkaars lip moeten zitten is de lol er wel echt af.

5 likes

Wat zou je nu het liefste willen eten?

  • Bokkepoten
  • Mergpijpjes
  • Jodekoeken
  • Roze koeken
  • Stroopwafels
  • Kruidnoten
  • Pepernoten
  • Taai taai
  • Stoepkrijtjes
  • Boterbabbelaars
  • Kokosmakronen
  • Niks van dit alles

0 stemmers

Ik zat ze allemaal of ja bijna allemaal aan te proberen te klikken. Heb trek. Niks in huis.

1 like

Ik merk vooral dat ik als een blok op zie tegen de herfst en dat deze persconferentie daarom meer binnenkwam ofz. Terwijl ik wel voor strengere maatregelen ben

1 like

0-201562zk-jumbo-chocolade-kruidnoten-karamel-zeezout-250g

1 like

Ik heb net een suikerwafel achter de kiezen dus moet nu niet denken aan een andere suikerbom

1 like

oh dit was leuk, en nu moet ik ook aan ZigZag denken.

2 likes

Ik heb er niet echt gevoelens bij maar vind het wel een vreemd idee als ik nadenk over wat voor jaar 2020 is. En ik hoop dat het hier bij blijft en horeca niet helemaal dicht gaat. Wil uit eten kunnen! Die Max 4 mensen is ook raar maar zo vaak maak ik dat toch niet mee dus prima.

1 like

Stroopwafels maar dan wel in de vorm van stroopwafelkruimels van de markt. Al weken zo’n zin in :drooling_face:

3 likes

ALLES! Ik moet histamine vrij eten dus ik mag niks behalve naturel chips… nou die komen me inmiddels wel m’n neus uit😂

2 likes

Een leuke hond zou ik niet kunnen weerstaan.

4 likes