Stel je persoonlijke vraag #20

Ik was 6 ofzo dus geen actieve herinnering maar dit doet me eraan denken dat ik zo’n ketting had met mn adresgegevens etc en dus een niet kloppend telefoonnummer. Vond het stom dat dat niet klopte.

afbeelding
Wie had vroeger ook zo’n ding?

• Ik
  • Ik niet

0 stemmers

Nee maar het werd wel opeens heel hip toen ik op de middelbare zat om er zo een te dragen

4 likes

Ik had zo een nekportemonnee van Pinokkio met mijn adres erin.

9 likes

:sob: allergisch voor mandarijnen/citrus. Terwijl het zo lekker is

2 likes

Ik vind van wel, mijn vriend vindt van niet :joy:

1 like

Ja bij ons ook, ik wilde het zo graag, maar nooit daadwerkelijk gehad

2 likes

In mijn hoofd zijn zijn ze onlosmakelijk verbonden met 11 november, Sint Maarten! Dus ja herfst fruit!

3 likes

Wat is dit? Een 10? Ik was toen nog niet geboren dus heb echt geen idee

Oh ja ik vind het eigenlijk ook helemaal geen herfstfruit. Maar misschien komt dat omdat het altijd in dezelfde hoeveelheid in de supermarkt ligt. Toch? Ik koop zelden mandarijnen.

In de herfst zijn ze ook veeeel lekkerder!

4 likes

Alle telefoonnummers kregen 10 cijfers en een heleboel kregen ook een ander netnummer. Wij hadden bijv een netnummer wat met 08 begon en dat was nodig voor de latere 0800 nummers

1 like

Ik had deze met vriendinnen toen we 14/15 waren ofzo en dan met een eigen tekst erop :joy: God man wat was ik daar trots op

2 likes

Ik wil op alles stemmen maar dat kan niet, jammer.
Nog een toevoeging; horoscopen. :sleeping:

5 likes

Ik ken alleen het telefoonnummer van een ex uit mijn hoofd en blijkbaar ook vice versa. Een aantal jaar geleden belde hij mij omdat hij een ongeluk had gehad en zijn telefoon was kapot en zijn auto en hij moest naar het ziekenhuis. En ik was het enige nummer dat hij kende… dus of ik even zijn vrouw (met wie hij vreemd is gegaan toen wij samen waren) een bericht op facebook kon sturen dat hij een ongeluk had gehad.

Wel gedaan trouwens. Ik vond het best grappig. Zij niet.

71 likes

Wij hadden zoiets met vriendinnen en dan allemaal voor elkaar een tekst bedacht. Dus niet de serieuze versie met adres enz. Volgens mij was die zelfs roze en in lekkere brEeZah taal geschreven

Haha vind deze uitslag nu al fantastisch.

1 like

Ja sowieso ik vond de middelbare school echt vreselijk.

4 likes

Geen gym inderdaad en wij hadden een paar van die noodlokalen waar het altijd ijskoud was. Die had ik ook graag gemist.

2 likes

I suuuuuck :partying_face:

Nee ik vond school leuk, maar nog erger dan had ik dus maanden met het hele gezin thuis gezeten. School was ook een veilig toevluchtsoord voor mij toen, dus ik had dat echt de hel gevonden toen

6 likes