Stel je persoonlijke vraag #20

Oh God Valerio ja

Een vriendin noemt hem altijd Valium Zeno omdat ie echt praat alsof ie zelf in slaap valt van z’n stem.

25 likes

Ik woon ook in Blijdorp maar herken dit (gelukkig) echt niet. Tuurlijk wel groeten op straat en met de bewoners van de huizen het dichtst bij me maak ik wel eens een praatje maar max 10 minuten ofzo en die sociale controle? Lijkt me niks haha

Wel is het zo dat er in Blijdorp niet heel veel gebeurd natuurlijk, het is vooral wonen/woonverkeer dus als je dan wel iets ziet trekt dat de aandacht. Ik sta ook regelmatig lekker naar buiten te staren haha dus misschien ben ik wel je buurvrouw :exploding_head:

Ik vind het juist wel fijn eerlijk gezegd, maar ik woon ook alleen en vind het wel fijn als mensen toch weten wie ik ben, dat ik weet bij wie ik terecht kan als er iets is, etc.
Maar kan me wel voorstellen dat het wennen is, ik heb ook zo’n buurman die over elke scheet een praatje aanknoopt als ik buiten zit, af en toe ff niet hoor

Edit: ik begon deze post met dat ik t niet herken maar nu ik erover nadenk herken ik t wel haha, vind het alleen niet storend/erg meer, omdat ik eraan gewend ben denk ik.

1 like

Same, hou van mijn huis maar wil echt verhuizen door die chagrijnige mormels

1 like

Wat zijn de saaiste (irritant/stom/vervelend) onderwerpen waar een one issue forummer over kan posten? Max 3.

• Werk
  • Studie
  • Sport
  • Familie
  • Relaties
  • Daten
  • Vakanties
  • Kinderen
  • (Huis)dieren
  • Eten
  • Aankopen
  • Uiterlijke verzorging
  • Ziektes
  • Hobby’s
  • Verhuizing
  • Maatschappelijke thema’s
  • Je bent iets vergeten

0 stemmers

niet zozeer saai maar ik schrik er soms gewoon van hoeveel sommige mensen hier spullen kopen lol

15 likes
  1. Sparen
  2. Studieschuld
  3. Hypotheek
  4. Caloriearm eten/ Recepten met optimel kwark erin
54 likes

image

Kan jij je dit nog herinneren? (Even kijken wie ook bejaard is met een goed geheugen. Dit is morgen 25 jaar geleden.)

• Ja, ik weet zelfs nog wat mijn telefoonnummer eerst was
  • Ja
  • Nee
  • Ik weet het niet zeker
  • Niet van toepassing

0 stemmers

Ik heb waarschijnlijk geen hart, maar ik voel echt niks bij dieren verhalen / foto’s. Het WJEKW fototopic lijkt soms wel een huisdieren topic.

25 likes

Het kan me echt niks schelen als iemand over 1 ding meer praat. Iedereen heeft wel iets waar zij iets meer over vertelt.

7 likes

klagen over huisgenoten (ben ik zelf ook schuldig aan)

1 like

Ik vind echt alles hiervan leuk hoe simpel ben ik

3 likes

Nevermind deze vind ik allemaal saai.
O en ik vind het ook saai als mensen posten “sorry voor de dubbelpost”.

6 likes

Zou jij een relatie kunnen hebben met iemand die

elke avond minimaal 5 hele vieze scheten laat

• ja
  • nee
  • dat ben ik

0 stemmers

zichzelf maar twee keer per week doucht

• ja
  • nee
  • dat ben ik

0 stemmers

Niet dagelijks zijn tanden poetst

• ja
  • nee
  • dat ben ik

0 stemmers

Regelmatig zijn eigen snot opeet

• ja
  • nee
  • dat ben ik

0 stemmers

Haha ik voel me ook simpel. Ik vind het alleen irritant als mensen steeds in andere topics posten over onderwerpen die ook in specifieke topics passen (daten, zwangerschap, kinderen, relaties, dat soort dingen). Als ik zin heb om daarover te lezen kijk ik wel in die topics.

9 likes

Waarom is de tanden poets pol als enige anoniem?

Oh oeps. had later handmatig public=true erbij gezet maar blijkbaar bij een poll vergeten.

1 like

Ik weet het vaste nummer van m’n opa en oma ook nog haha, die leven al jaren niet meer. En nog van een vriendin van vroeger weet ik het mobiele nr ook nog. Toen toetste ik nog vaak nummers handmatig in.

Nu toets ik de nummers nooit meer in dus heb geen idee meer van bijv. mijn vriend.

2 likes

ik vind dromen ongelofelijk saai

16 likes

Bij mijn ouders in de tuin zitten soms muisjes en die zijn zo cute :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Zijn mandarijnen een herfst/winterfruit?