Ik heb zelfs een tijdje de tijd afgeplakt omdat ik het liefst in een volledig donkere kamer wilde slapen.
Ik heb er een die de tijd op het plafond projecteert.
Bij ons verdween het laatste cijfer van het netnummer en kwamen er twee cijfers bij vóór het abonneenummer. Dus van 01234-5678 naar 0123-905678. Ik ben ook van 1988, dus zo veel mensen belde ik niet, maar op de een of andere manier heb ik dit heel bewust meegemaakt, haha
Alle vaste telefoonnummers (maar mobiele bestonden toen nog bijna niet, volgens mij) kregen toen 10 cijfers. Wij (Zeeland) hadden er eerst 9, dus ons telefoonnummer veranderde. https://nl.wikipedia.org/wiki/Operatie_Decibel
En 06-nummers waren toen nog sekslijnen
Nu soms al in de hele vroege ochtendrondjes met de hond (want dan is soms maar 5 tot 7gr) maar dan de rest van de dag niet.
Behalve 06-11
Wanneer heb jij voor het laatst een knuffel gehad?
- Vandaag
- Deze week
- Vorige week
- Drie weken geleden
- Een maand geleden
- In augustus
- In juli
- In juni
- Zo ongeveer voor corona
- Langer dan een jaar niet
- Ik weet het niet meer
0 stemmers
Ik word helemaal een beetje sip door dit besef
Snap ik ik stuur je een virtuele
I’m a cruel man I’ll take it all awaaaayy
Vrijdag staat er een lang weekend op Texel gepland, maar ik denk dat we niet meer gaan helaas.
We hebben over twee weken een nachtje Groningen (de stad) gepland staan, maar ik twijfel nog of ik dat door moet laten gaan. Ik wacht denk ik de persconferentie van aankomende week af en hak dan de knoop door.
Hoe vaak ben jij afgelopen week natgeregend?
- 0 keer
- 1-5 keer
- 6-10 keer
- 11-15 keer
- vaker dan 16 keer
- te vaak
0 stemmers
Het heeft hier veel geregend, maar ik kon gelukkig binnen blijven.
ik hoop in november nog naar NL op familiebezoek te gaan! woon in een land waar de bemsettingen verhoudingsgewijs enorm oplopen dus hoop echt het door kan gaan
Echt tering hoeveel dagen blijft het nog regenen.
Gister echt een enorme bui op mijn kop gekregen. Binnen 2 minuten was mijn spijkerbroek doorweekt.
Deze vraag is vast al een paar keer gesteld dus sorry mocht het een herhaling zijn. Maar ik ben bezig een soort lijst te maken met wat ik elke week gewoon in huis wil hebben en te kijken hoeveel ik zou uitgeven als ik me daaraan zou houden.
Duuuus: voor de mensen die alleen wonen en dus voor één persoon boodschappen doen: hoeveel geef jij per week ongeveer uit? En dingen zoals wc-papier e.d koop je natuurlijk minder vaak als je alleen woont dus ik ga meer uit van eten/drinken.
- 20 of minder (vertel meteen je gouden tip aub)
- 20 tot 30
- 30 tot 40
- 40 tot 50
- 50 tot 60
- 60 tot 70
- 70 of meer
0 stemmers
Ik hoorde Buckshot Lefonque net toen ik in de kwantum liep… “anotherrrr day”
- Buckshot wie!???
- Ja ken ik, mooi nummer, en kan de hele tekst bijna meezingen!
- Ja ken ik, maar niet mooi, wel jeugd sentiment
0 stemmers
PS: kom er nu pas achter dat het een hele grote band was ipv 1 persoon
Ik ben duurder gaan snacken en vaker boodschappen gaan doen bij AH maar ik heb heel lang wel voor €75 p maand ongeveer gegeten. Soms door karige maaltijden te eten, soms door te eten wat er in de aanbieding is. En naar Lidl gaan! En minder snoepen helpt voor mij heel erg als ik wil besparen. En als je in een grote stad woont naar de markt gaan. En dan vooral einde van de dag. Een hele tas paprika’s voor €1. Je kan er wel een paar weggooien maar ik hield er alsnog 12 ofzo over. Bij AH heb je er nog geen drie voor.