Stel je persoonlijke vraag #20

Voor de mensen met een relatie, wie zette de allereerste stap?

• Ik
  • Mijn partner

0 stemmers

En wie zei het eerst ‘ik hou van je’?

• Ik
  • Mijn partner

0 stemmers

Maar ik nam het initiatief voor de eerste kus. Was aangeschoten en volgens mij heb ik hem nogal oncharmant op de bek gepakt.

2 likes

Ik was ook degene die hem voor het eerst zoende. Verder was hij degene die de eerste stap zette en telkens hintjes gaf om af te spreken.
Hij was ook de eerste die ‘ik hou van jou’ zei (al was hij de eerste dronken toen hij dat zei).

kut nu dit liedje 3 weken in mn hoofd :joy:

3 likes

Ben wel benieuwd wat de alle eerste stap is. Hij vroeg mij op eerste, tweede en derde date. Mogelijk ook op 4e😅
Ik heb hem als eerst gezoend. En ook wel gepeild hoe hij erin stond. Niemand heeft echt de ander versierd ofzo.

En wie vroeg om het officieel te maken?

• Mijn partner
  • Ik
  • Dat ging gezamenlijk
  • Die vraag is er nooit geweest

0 stemmers

Ik heb toen niet eens ja gezegd maar dat ik het niet wist. :grimacing:

Haha same. Ja ik weet het niet hoor… 10 jaar later, 5 jaar getrouwd en 2 kinderen :upside_down_face:

6 likes

Nooit gevraagd, maar we zijn 11 jaar, een huwelijk, koophuis en 2 kinderen verder dus ik denk dat het wel officieel is😂

27 likes

Zou t toch ff checken hoor, dit is wel heel erg living on the edge :no_mouth:

18 likes

Ga jij nu nog gewoon uiteten of iets drinken ergens?

• Nee niet meer, ivm corona
  • Jahoor
  • Gewoon nee

0 stemmers

Pumpkin Spice Latte

• Lekker
  • Goor
  • Wel ok
  • Nooit gedronken

0 stemmers

Nou, we gaan morgen wel uit eten maar gewoon vind ik het niet. Het is meer omdat ik verwacht dat alles dicht gaat en we nog graag eens met z’n drieën uit eten willen voordat de tweeling komt.

6 likes

Door het thuiswerken 0 keer, anders met het pendelen zeker 10 keer of zo

Uit eten wil ik nog wel doen maar ga eigenlijk niet meer alleen wat drinken.

Vanwaar het onderscheid?

1 like

Ik ga met regelmaat ergens wat drinken/ en of eten. Als het even kan buiten, en soms binnen. Wel alleen als er genoeg afstand is en er niet teveel mensen binnen zijn plus genoeg ventilatie.

Eigenlijk alleen met mijn partner en mijn ouders, we hebben een beetje onze eigen bubbel gevormd. Met anderen wandel ik wel buiten, maar mis het wel om binnen regelmatig met elkaar af te spreken. Vooral nu het kouder wordt.

1 like

In de zomer kon ik wel eens een drankje op het terras doen maar dat moet nu ook binnen en dan blijf ik net zo graag thuis want daar kan ik ook iets drinken en zelf iets van gebak halen. Uit eten vind ik dus weer heel anders dan alleen een drankje.

Ik ging sowieso al nooit uit naar de kroeg ofzo en dat doe ik dus nog steeds niet.

Niet gewoon ‘ja hoor’ maar ik ga nog wel eens buiten de deur eten waar ik weet dat het rustig is op dat moment of ze goed afstand houden.

4 likes

Je bent toch eigenlijk altijd selectief met wie je afspreekt? Ik zie nu een open huis voor me waar iedereen binnen kan lopen? :stuck_out_tongue:

17 likes

Ja ik zie dezelfde paar mensen als vroeger, maar ik vindt dat dus niet selectief. Nu weet ik niet wat ik moet stemmen :stuck_out_tongue:

3 likes

Ik ontvang eigenlijk nooit mensen thuis