Stel je persoonlijke vraag #20

Heb jij Dr martens?

• Ja, meerdere
  • Ja
  • Ik wil ze miss kopen
  • Nee

0 stemmers

Zo ja, ben je er blij mee/Is het het geld waard?

• Jaa, mega blij mee
  • Ja
  • Mwah
  • Nee ik raad het af

0 stemmers

Ik twijfel al lang maar vind het veel geld voor schoenen die iedereen heeft en die in eerste instantie niet fijn zitten :thinking:

Ik heb niet de standaard Dr.Martens die je overal ziet maar laarsjes met een sleehakje maar gaan wel al jaren mee en zijn echt de perfecte schoenen met klote weer.

Ik ben er heel blij mee en draag ze bijna dagelijks, maar ik heb ze wel tweedehands gekocht voor veel minder geld dan ze nieuw kosten. Ik weet niet of ik er nieuw het geld voor (over) zou hebben.

:joy:

1 like

Ben er opzich wel blij mee want vind ze mooi maar heb ze na bijna een jaar nog steeds niet ingelopen en al meerdere dingen geprobeerd :upside_down_face: Blijf gewoon tot bloedens toe kapotte enkels hebben

2 likes

Ik heb die van mij nu iets meer dan een jaar en ze zijn al kapot… geen idee of ik er gewoon te vaak op gelopen heb of dat het pech is, maar ik had gehoopt er jaren mee te kunnen doen voor dat geld

Ja wel blij mee, maar de kwaliteit is wel de laatste jaren flink minder geworden. Heb nog een stel oude die ik gebruik, nadat nieuwe binnen een half jaar al scheuren kregen overgestapt op Solovair. Uit die fabriek kwamen Dr Martens eerst ook. Deze zonder blaren ingelopen zelfs :ok_hand:

1 like

Ik vind ze heel leuk, maar ik denk dat dat hetzelfde geval is als mijn zwarte Timberlands die ik destijds heel vet vond; super leuk bij een ander, maar voor mij zijn ze veel te lomp waardoor ik op een bouwvakker lijk.

Ga je volgende maand Amerikaanse verkiezingen kijken?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Zo ja blijf je de hele nacht wakker?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik heb die van mij ook al zeven jaar! Het inlopen was even naar maar het was al die jaren plezier waard. Het leer begint bij de ā€œcreaseā€ wel te scheuren. De schoonmaker heeft het een keer gerepareerd maar nu zijn er meer scheuren bijgekomen. Toch maar wat meer schoensmeer moeten smeren…

Doe ik elk jaar sinds eerste keer Obama, maar dit jaar gaat het door mail in ballots etc zeer waarschijnlijk niet duidelijk worden die nacht of zelfs die week, dus dat tempert m’n enthousiasme wel een beetje.

Maargoed ik ben ook opgebleven voor de brexit en dat was pas saai, dus Why not he

6 likes

Als je thee is koud geworden drink je het dan nog op?

• Nee dat vind ik goor, ik gooi het weg
  • Ja dan drink ik het nog op
  • Ik drink geen thee
  • Soms wel, soms niet

0 stemmers

Ik warm hem dan weer op, in de magnetron of in een pannetje (in de magnetron is het makkelijkst en gaat super snel, maar ik heb geen magnetron meer dus dan maar in een klein pannetje op hoog vuur. Ook zo gepiept).

2 likes

Ik drink vooral rooibosthee omdat ik die koud ook nog te drinken vind (en dat gebeurt vaker dan dat ik ā€˜m heet drink)

1 like

Wanneer vind jij een cake het lekkerst?

• Wanneer hij net uit de oven komt en nog een beetje warm is.
  • Wanneer hij 1 dag oud is.

0 stemmers

Anders: ik drink mijn thee nagenoeg altijd koud omdat ie eerst te heet is en dan ineens koud is.

7 likes

Ik drink het meestal nog wel op, maar tegen beter weten in. Vind zo’n koude slok thee heel vies.

3 likes

Ik waardeer het zelf in elk geval heel erg wanneer buren mij waarschuwen voor dit soort dingen, zeker nu ik thuis werk en studeer ivm corona. Dan kan ik me instellen op de herrie. Ik kan me voorstellen dat dit voor andere thuiswerkers ook geldt.

3 likes

Ja het kan soms heel bitter zijn. Bij witte en groene thee vind ik het wel oke.

1 like

Ik werk in de zorg dus moet toch gewoon komen werken in dit geval.

1 like