Ik zoek advies: Volgend jaar zomer is er een kans (maar relatief klein) dat ik op een WK speel. Dat is voor mij een groot doel om een keer te halen en niet zo makkelijk ook (maar ook niet zo moeilijk als in atletiek ofzo). Ik moet hier nog een selectie voor doen en daarbij is dus de vraag of ik goed genoeg ben (ik zou het qua niveau op het randje kunnen) en of corona alles door laat gaan (is in het buitenland). Nu hoor ik net dat de zus van mijn vriend in diezelfde 3 weken mogelijk haar bruiloft herplant (niet doorgegaan dit jaar), maar de datum hangt nog af van iemand anders en is dus niet zo zeker. Het is ook een kleine thuisbruiloft.
Het dilemma: Laten we haar weten dat die data tijdens dit event valt (ze weet daar nog niks vanaf want allebei pas vandaag bekend geworden) of wacht ik af in de hoop dat de bruiloft & het WK niet tegelijk gaan plaatsvinden?
- Iets low-key laten weten
- Niks laten weten en afwachten
- Anders
Ik wil eigenlijk niet de positie innemen dat iemand rekening moet houden met haar trouwdatum vanwege mijn plannen, maar ik zou mezelf ook voor mân kop slaan als zij 2 opties hebben qua datum die voor hen om het even zijn en ik dan niks gezegd heb.