Stel je persoonlijke vraag #20

Ik vind havermout lekker maar Brinta durf ik me niet aan te wagen. Geen idee waardoor maar het lijkt me gewoon helemaal niets

1 like

Ja ik weet eigenlijk niet eens voor wie ik ben.

1 like

Zelf huil ik bij bijna elke film/serie wel een keer, maar mijn vriend heb ik 2 keer zien huilen. Een keer toen in een film de vader van het hoofdpersonage overleed toen zijn eigen vader net was overleden. Tweede keer tijdens de live action remake van Dumbo :joy: :heart:

5 likes

Maar echt, huilende vaders vind ik zo erg. Moet zeggen dat ik het de laatste jaren ook vaker bij m’n moeder heb. Als zij huilt ga ik ook. Dat was vroeger niet zo.

Naar aanleiding van de aflevering van Bureau 040 van net, vraag ik me af: ken jij de uitdrukking hallo pater/goedendag pater?

• Ja, en ik kom uit/woon in zuidoost Brabant
  • Ja, en ik kom niet uit zuidoost Brabant maar uit…
  • Nee, nooit van gehoord

0 stemmers

Ik kan er eigenlijk niks over vinden op google maar in mijn leven is deze uitdrukking vaak langs gekomen haha, dus ben benieuwd hoe bekend het is.

Goeeeiendag pater!!! Ik geniet echt zo van die agent die zo lekker Brabants praat. Hoeist nou maat! Gij bent nie goed hoor.

Maarja ik woon ook om de hoek dus praat waarschijnlijk ook zo :joy:

4 likes

Ja vriend + ik waren ook helemaal van de kaart en aan het janken door deze film. Wat een kwelling haha.

Tot nu toe is het een hele lokale uitdrukking volgens de poll :joy:

1 like

Ik kom uit limburg, zeg ook wel eens later paterrrrr

1 like

Ah zo ken ik 'm dan weer niet!

Ik kan mijn tranen niet helemaal inhouden, probeer ze wel een beetje subtiel weg te vegen. Maar als ik in mijn eentje een echt zielige film kijk of een film die mij gewoon heel erg raakt heb ik een full on, tranen-met-tuiten, allesomvattende, schreeuw-hijgende ugly cry

2 likes

Hahaha ja. Vind het wel echt lekker klinken, helemaal hoe die agent dat zei. :joy:

1 like

Moet gelijk denken aan het liedje filmverdriet van KVK

1 like

Ik vroeg me al ineens af waarom ik puistjes had rondom mijn mond en kin! Daar heb ik al echt in geen jaren last van gehad en opeens nu een aantal.

6 likes

Zet jij de autostoel naar achteren als je uit stapt en weer naar voren als je moet rijden?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Alleen omdat m’n vriend anders de auto niet in komt als hij hem na mij pakt (1.66 vs 2m)

3 likes

Dat doet de auto zelf, hij onthoudt de instellingen die gekoppeld zijn aan mijn sleutel.

10 likes

Ja maar ik ben een midget en heb geen eigen auto

Wat heb jij voor luxe auto dan? :open_mouth:

1 like

Hoeveel paar schoenen heb jij?

• Minder dan 5
  • 5-10
  • 11-20
  • 21-30
  • 31-40
  • 41-50
  • 51-60
  • 61-70
  • 71-80
  • 81-90
  • 91-100
  • Meer dan 100

0 stemmers

Hoeveel tassen heb jij? (Boodschappentassen en papieren/plastic tasjes niet meegerekend)

• Minder dan 5
  • 5-10
  • 11-20
  • 21-30
  • 31-40
  • 41-50
  • 51-60
  • 61-70
  • 71-80
  • 81-90
  • 91-100
  • Meer dan 100