Oh en bij Hello Goodbye moest ik ook altijd zo huilen. Maar goed, ik kan overal om huilen denk ik soms.
Ja het is idd raar want het is een normale emotie. Mn moeder zei altijd âjij hebt nog jaren tranen in te halenâ. Omdat ik juist noooooit huilde, nou ik ben wel op de goede weg qua huilen lol. Vanochtend bij mn psychiater moest hij een nieuwe doos tissues erbij pakken. Ik begrijp ook niet zo goed meer waarom huilen vaak als zwak wordt gezien. Alsof je alles maar moet verbergen en verkroppen.
Brok in de keel alleen door het inhouden. Bij Hachiko bijvoorbeeld.
Ik huil echt heel snel bij programmaâs en zielige teksten, zelfs bij say yes to the dress snif ik af en toe.
Ik ging eens naar de Titanic in 3D in de bios een aantal jaar geleden met twee meisjes en 1 jongen en die jongen moest echt hard janken en wij zaten daar echt met zn drieĂ«n van: okeeâŠ
Maar snap ook wel dat het een emotie is die je niet kan tegenhouden. Ik moet altijd huilen als ik boos ben.
Ik heb bij 1 film (bij het boek ook trouwens) hard gehuild (Extremely Loud and Incredibly Close) omdat het zo dichtbij kwam qua hoe de wereld bij mij binnenkomt.
N.a.v. huilen, heb jij jouw vader wel eens zien huilen?
- Nee nog nooit
- Ja een enkele keer
- Ja regelmatig
- N.v.t.
0 stemmers
De eerste 26 jaar echt op een hand te tellen maar sinds mijn moeder ziek is echt heel vaak, schiet er zelf ook altijd van vol.
Laatst met mân zusjes afgesproken dat we cadeautjes met âdat komt nog welâ of âhier heb je een zelfgemaakte cadeaubon voor dat specifieke product X dat je wildeâ niet meer doen.
Geven zoiets heel vaak aan mân ouders, maar niemand doet de follow up. Nu gewoon een cadeau.
Ja dat lijkt me ook hartverscheurend om te zien.
Toen ik 14 was ben ik snel naar mijn kamer gerend en ben ik in huilen uitgebarsten omdat ik mijn vader zag huilen. Ik had echt geen idee wat er aan de hand was, maar zoiets zou dus niet gebeuren als mijn moeder huilt.
Heb je bij Years en Years ook niet gehuild? Ik huil echt heel snel met series/films/docuâs. Vind het soms wel fijn, ff die ontlading.
Ik huil vaker om iets van tv dan dat ik jank om mijn eigen leed
Edit: ah door je vraagstelling dacht ik dat je zelf je tranen in zou houden/niet hoeft te huilen.
Sinds een van zijn vrienden is overleden steeds vaker, echt intens vind ik dat. Vaders die huilen.
Toen ik afgelopen jaar hachi voor het eerst keek met mijn vriend heb ik zo ontzettend hard zitten janken dat ik ook niet meer kon stoppen. Zo gĂȘnant eigenlijk
Mijn oma huilt heel snel bij confrontaties(in een winkel bijvoorbeeld) of als iemand haar kwetst(kom gelukkig niet heel vaak hoor) en ik vind dat zo sneu!!
- ik vind pap niet lekker en risotto wel
- ik vind risotto niet lekker en pap wel
- ik vind pap en risotto allebei lekker
- ik vind pap en risotto allebei niet lekker
0 stemmers
Ja dat komt echt heel heftig binnen. Zo van, het is mijn papa, en die huilt nooit toch? Toen mijn vader was geopereerd aan zijn hart hadden ze gezegd op dag 3 ofzo, dat de meeste patiĂ«nten dan moesten huilen. Dat kwam door medicatie etc. Ze hadden wel besloten dat ik daar bij mocht zijn. Mijn vader moest huilen, ik dacht HUH? Wat is dit? Ik zie het nu niet meer als huilen maar meer een gevolg van de operatie en medicatie. Ik kreeg echt zoân schok door mn lichaam dat mijn vader ineens huilde, dat klopte niet in mijn hoofd. Ik was toen net 15. Ik heb hem daarna nooit meer zien huilen. En mn moeder, dat is niet meer te tellen.
Mijn beste vriendin huilt standaard bij films. Altijd grappig als ik in de bios haar opeens hoor sniffen
Heb net geteld en ik heb er thuis precies 20. Wij gebruiken elke dag een schone handdoek en het is wel chill om een ruime hoeveelheid in huis te hebben!
Ik huil eigenlijk nooit om de tv
MAAR zometeen speelt Nederland tegen Italië dus dat wordt sowieso om te janken!!