Ah ja nogal logisch
Nope
Volgens mij ben jij wat jonger dan de gemiddelde leeftijd hier? Hoe ouder je wordt hoe vaker je begrafenissen meemaakt.
Ooh nee, ik ben niet echt vijftien hahaha!
Maar ik krijg gewoon vaak achteraf een kaart dat iemand begraven is. Vind ik zelf overigens prima
haha ben ik er echt al die tijd in getrapt?
Ik dacht niet 15 trouwens
Grappig hoe anders je daarover kunt denken. Ik wilde juist alles heel bewust meemaken van dat laatste stuk van mijn opa. Dus ik ben wel overal bij geweest. Dat de huisarts overlijden vast kwam stellen en alles los kwam koppelen. Ophalen van lichaam. Ook al was het heel naar. Maar ook omdat mijn oma het niet aan kon. Dus dan hoefde ze het niet alleen te doen.
Ja precies. Geld voor mij ook. We hebben er stiekem ook nog wel eens om gelachen dat mijn opa waarschijnlijk overleed terwijl mijn oma en ik Rembo & Rembo met die grote drol zaten te kijken in de kamer er naast. Want net daarvoor waren we nog bij hem geweest.
Laatst hadden we het op werk over na de sauna gaan en dat mannen(van onze leeftijd) hier vaak niet ban houden, in tegenstelling de meeste vrouwen! Toevallig kon de mannelijke collega dat beamen en hij gaf ook aan dat vrouwen altijd met hem naar een sauna willen en dat het een dealbreaker is als hij niet mee wil. Dus even een pol.
Denk jij ook dat mannen van onze leeftijd minder vaak van sauna’s houden dan vrouwen?
- Ja
- Nee(zeg dan even waarom)
0 stemmers
Neem even een man van je leeftijd die dicht bij je staat in je hoofd. Gaat deze wel eens naar sauna’s?
- Ja
- Nee
- Geen idee
- Ik ken geen mannen
0 stemmers
Als je nee heb gestemd: heeft hij het dan qel eens geprobeerd? Want ik merk wel eens dat ze heel negatief zijn maar uit mijn n=1 onderzoek komt dat als ze het geprobeerd hebben ze wel positief zijn!
- Ja, en nog steeds negatief
- Nee, nooit geprobeerd volgens mij
- Weet ik niet
0 stemmers
Ken jij mannen die met vrienden na de sauna gaan?
- Ja, veel
- Ja, een enkele
- Nee, geen
- Ik zou het niet weten
0 stemmers
Te hard rijden vooral binnen de bebouwde kom waar je je dan maar dertig mag of vijftig. Vind dat ook gewoon echt gevaarlijk
Te hard rijden op een 60 weg, 80 weg, ringweg, autoweg of snelweg maakt me niet uit. (Tenzij het natuurlijk gevaarlijke situaties oplevert)
Ik heb echt geen idee meer hoe oud ik was, maar wel vrij jong, ergens tussen de 7 en 10 gok ik. Was ook de eerste keer dat ik een lijk zag, bij de condoleance was een open kist. Ik vond het vooral heel fascinerend, maar het was dan ook niet iemand die heel dichtbij me stond (de moeder van een oom, die ik alleen kende van verjaardagen bij die oom & tante, was een lieve vrouw, maar had verder geen band met haar oid). Toen mijn opa overleed (toen ik 15 was) vond ik het eigenlijk nog steeds fascinerend, maar ook gewoon heel fijn. Hij lag thuis opgebaard, en mijn vader en ik sliepen bij mijn oma thuis, als ik 's nachts niet kon slapen ging ik dan bij opa zitten en tegen hem praten.
Ik had bij mijn opa dat ik op de dag dat hij overleed erbij ben geweest en afscheid had genomen, maar toen bleek op de begrafenis (8 dagen later!) dat mijn oma heel graag met alle kinderen en kleinkinderen de kist wilde sluiten. Daar ben ik toen wel bij geweest maar m’n opa zag er toen zo anders uit, ik vond dat echt een naar beeld, daar had ik wel spijt van, zeker omdat ik al afscheid had genomen.
Ze heeft zelf op 25 gestemd maar misschien houdt ze ons voor de gek, kan ook
Ik vroeg me dus net af of mensen net als mij elke dag hetzelfde ontbijten? Om de zo veel maanden wissel ik dan en dan eet ik dat weer heel lang zeg maar.
Dus
Ik ontbijt een langere periode elke dag met hetzelfde:
- Ja, ik ontbijt een langere periode elke dag met hetzelfde
- Nee, dit doe ik niet
0 stemmers
Al 29 jaar een bammetje met kaas
Hahaha wow dat is echt diehard. Ik dacht dat ik erg was .
Haha nee eet wel af en toe iets anders hoor, maar vind een boterham met kaas echt zo lekker.
Sowieso eet ik best veel dingen eigenlijk altijd hetzelfde, ook lunch bijvoorbeeld. Ik vind eten gewoon niet zo heel boeiend over het algemeen en voel ook niet zo de behoefte om daarin te variëren (avondeten natuurlijk wel)
Hahaha ik ben echt 25