Ik heb vandaag iemand voor me geseind met grootlicht die de hele tijd op zn mobiel zat, slingeren en weet ik het wat. Rot op, zo gevaarlijk. Hij schrok ervan maar ging na een minuut doodleuk verder. Ik kan daar zo boos van worden, je hoeft echt maar even afgeleid te zijn en je veroorzaakt een dodelijk ongeluk.
Ik wissel af, maar altijd of kwark met granola/cruesli of havermout
Ik erger me aan mensen die je op domme manieren in gaan halen, laatst haalde iemand me via rechts in terwijl dat een uitvoegstrook was dus dan verwacht je ook niet dat iemand ineens weer voor je gaat rijdenđ„Ž
En ik rijd gewoon de maximum snelheid dus snap niet waarvoor het dan nodig is
Mijn man en ik zagen gisteren iemand die geen zin had om in de spits in de stad te wachten en die reed gewoon DE STOEP OP om zo 5 autoâs in te halen en er toen weer tussen te gaan. Wij stonden echt te gillen van absurde shock, dat gebeurde gewoon echt? En niet met 1 wiel over de rand, gewoon vol de stoep op, hard rechtdoor en er toen weer tussen. Er waren ook heeel veel autoâs aan het toeteren. Wie doet nou zoiets??
Deze is heel vers, maar toen mijn opa overleed (wisten dat dat er aan kwam) heeft mân moeder me binnen 5 minuten gebeld, en binnen het half uur was ik daar. Heb hem dus een half uur na overlijden gezien, geknuffeld en gekust en uren âgewaaktâ tot ze hem meenamen. Vond dat heel erg fijn. Maar wat ook wel heel luguber was, is dat ik hem dus ook echt koud heb voelen worden en gezien hoe hij veranderde in de uren er na. Mocht helaas niet meehelpen met omkleden oid, had ik best gewild (weet niet of dat puur door Corona was of ĂŒberhaupt niet de bedoeling is @GEEZ ?)
Heb er echter geen spijt van, was heel fijn om zo afscheid te nemen.
Mijn oma heeft thuis opgebaard gelegen en ik vind dat een van de mooiste dingen die ik heb meegemaakt, klinkt echt luguber maar was zoân fijne manier van afscheid nemen. Vanaf het moment dat ze overleden was, tot het opbaren en ook in de kist leggen, we mochten overal bij zijn en de mensen van de uitvaartverzorging legden het ook allemaal heel mooi uit en kon alles vragen. Heb de dag voor de crematie nog haar nagels gelakt want die werden een beetje paars door het bloed en dat zou ze zelf heel lelijk hebben gevonden. Zou het zo weer opnieuw doen en hoop echt dat als er nog een dierbaar persoon overlijd, het weer op deze manier kan.
Niet klikken als je de dood eng vind oid
Heb ook haar ogen geopend en ben 12 jaar later nog steeds onder de indruk daarvan, leken wel een soort ingedeukte pingpongballetjes
Ben jij het (gedeeltelijk) eens met meningen over het coronavirus zoals die van de kleine activist of tisjeboyjay? Anoniem
- Ja
- Nee
- Weet ik niet
0 stemmers
Dit heb ik meerdere keren gezien (op dezelfde plek)!! Daar staat altijd file en zo af en toe rijdt er dan iemand gewoon over de stoep, nou ik wist niet wat ik meemaakte de eerste keer (de keren erna ook niet trouwens).
Heb jij een lievelingskleur?
- Ja natuurlijk
- Ehm nee ben geen klein kind meer
0 stemmers
Iedereen heeft, denk ik, wel eens zin in comfortfood en dan iets ongezonds. Maar heb je ook wel eens zin in echt iets zuurs, zoets, zoet, bitter of pittig?
- Ja alles wel eens
- Ja een ding wel eens
- Heeeel soms
- Nee nooit
0 stemmers
Heb je wel eens iemand, geen beroemdheid, seksueel aantrekkelijk gevonden waarvan je dacht hoe dan?!
- Ja
- Nee
- Misschien
0 stemmers
Geloof je in liefde op her eerste gezicht?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Een relatie met twee tegenovergesteld types werkt niet
- Ja
- Nee
- Hmm ligt er aan (?)
0 stemmers
Ik weet bij die laatste ff niet wat ik moet antwoorden. Ik denk dat het wel kan, kies ik dan ja of nee haha
Oh eh dat is dan nee want je denkt dat het wel werkt. Jeej moest ook even de vraag goed lezen
Tien euro als je hem een keer laat struikelen
Ik ben van mening dat je wel het tegenovergestelde moet zijn om het met elkaar uit te houden. Als ik kijk naar de relaties om me heen is iedereen met een ander type gegaan.
Straalt ie echt zo positive vibes
uit? Volgens mij loopt ie ook de helft van de tijd op blote voeten, of ja dat doet ie voorkomen.
Vraag me wel af waarom mensen dat een vervelende opmerking vinden?
Ligt er wel aan hoe diegene overleden is, met een ongeluk ja dan lijkt het niet op slapen, maar als iemand in de slaap is overleden dan lijkt dat wel zo vind ik.
Als er in Nederland lekkere croissants te krijgen waren zou ik dat ook doen!
Voor de mensen die hier ja op zeggen, je mag mij altijd taggen of DMâen met vragen over virussen/immuunsysteem/testen!
grappig want ik heb het hier gister met een vriendin over gehad! waar ik woon (niet NL) vinden mannen het veel normaler om naar de sauna te gaan, in tegenstelling tot de mannen in NL (heb ik het idee). de man waarmee ik nu aan het daten ben stelde zelfs voor om binnenkort een keer een avondje naar de sauna te gaan en de date van mân vriendin had aan haar voorgesteld om over een tijdje een nachtje naar een wellnesshotel te gaan. en ook toen ik vorige week tegen mân date zei dat ik met vriendinnen naar de sauna was, zei hij gelijk ooooh ik wil ook, zoân zin in etc. dus ja heb wel het idee dat mannen het hier normaler vinden
Ik heb ze eindelijk gevonden, gek genoeg wel bij een Duitse bakker