Huh maar ik dacht laatst etgrbd te lezen dat je op de basisschool zit!
Etgrbd?
Oh wat grappig! Ja ik heb aan bijna alle jongens waarmee ik datete de sauna voorgesteld en allemaal leek het ze niks. Dan konden ze of niet relaxen(teveel piekeren) of de warmte leek ze te veel(terwijl het echt niet om de hitte gaat), maar ik denk dat de naaktheid de grootste rol speelt. En dat terwijl ik denk dat de maatschapij een veel mildere schoonheidsideeaal heeft voor mannen?
Ik ben wel benieuwd in welk land jij woont en zijn saunaās vergelijkbaar zoals hier.
Omdat ik het niet vind kloppen! Van kinds af aan wel, mensen slapen nou eenmaal niet ze zijn dood. Benoem dat dan ook.
Ergensš
Edit: en ik bedoel middelbare ipv basis. Ik ben moe.
Ja als iemand die optie bij de polls zet klik ik daar expres op
Hij staat er compleet onverschillig tegenover. Hij gaat best met me mee, maar niet omdat ie het iets bijzonders of speciaal fijn vindt ofzo. Hij vindt het ook niet kut.
You tricksed me
Half?
Het leek hem eerst eng maar na 1 keer was ie om! Het is zo chill om daar lekker in je nakie te zwemmen en beetje rond te lopen haha love it
Haha, ja dat is wel de standaard. Maar als dat voor jou de standaard is, ga je dan ook in badkleding in een privesauna?
Wij gaan nooit naar een wellness ofzo, maar als ie op vakantie of in een hotel in een sauna gaat is ie er altijd binnen 5 min weer uit, want āte heetā
Mijn dochter van twee is echt compleet dol op alle āsampinonsā en eet elke dag zoān kilo bak met mān vriend samen. Kan toch niet goed voor je zijn.
Zoals Donald Duck dus eigenlijk?
Zou jij een programma als Boos van Tim Hofman willen en kunnen presenteren?
- Wel willen maar niet kunnen (bijv te schijterig voor)
- Wel kunnen maar niet willen (bijv geen zin in)
- Niet kunnen en niet willen
- Wel kunnen en ook wel willen
0 stemmers
Haha yes ik voel me gewoon vereerd dat ik onderdeel uitmaak van een pol
Familie mag bij āonsā altijd meehelpen met verzorgen zelfs tijdens de corona crisis. Dan wel in beschermde kleding en maar 2 pers maar was en is altijd mogelijk.
Mooi hoe je je stukje omschrijft mbt je opa
Klinkt heel gek, maar familie verzorgingen zijn ƩƩn van mijn favoriete en mooiste ābezighedenā op het werk⦠Je gaat samen met familie even in die bubbel, en bent bijna onderdeel van de familie op dat moment. Ik zou het echt iedereen aanraden om mee te verzorgen als het zou kunnen en je er zelf ook tegen kan natuurlijk.