Duur dagje dan, 345,5 miljoen
Maar dan als soort mascotte van nl om internationale betrekkingen aan te gaan of te verbeteren.
Ja de rits kan van onder ook open, dus mocht ik ooit terecht komen op een fiets om of andere rare manier dan zou dat in de jas ook nog kunnen
Oke top dan ga ik volgende week eens langs met de jas bij een naaiatelier
Laat maar weten, ben benieuwd!
We kunnen Koningsdag gewoon houden toch? Sinterklaas is ook al jaren de pijp uit.
Edit: Jezus ook overigens
Hoeveel geef jij uit aan weekboodschappen, per persoon?
- minder dan 24,99
- 25 tot 49,99
- 50 tot 74,99
- 75 tot 99,99
- 100 of meer
0 stemmers
Edit: de optie 100 of meer was misschien een beetje overbodig haha sorry daarvoor.
Mijn ex had dit. Ik dacht eerst van wtf en schrok medium. Maar het was van 20 jaar daarvoor en ik keek verder niet op van het verhaal.
Het duurde twee minuten voordat hij het echt vertelde, ik voelde me wel even in de zeik genomen maar wel goede prank
Ja je stelt je aan is toch gewoon een leuke grap
Mag ik vragen of dat in Nederland was gebeurd of ergens anders? @Twonights ik vind dat niet echt een prank maargoed. Het heeft wel gewerkt bij je haha, en ik wil daar verder ook niet over oordelen. Het kan idd misschien wel heel grappig zijn. Naja @anon18050057 ik vind een schotwond niet grappig.
Nee een schotwond echt hebben is natuurlijk niet grappig, maar ik vind de grap in dit geval wel heel leuk
Dit klinkt alsof heel veel mensen ooit een schotwond op een random plek hebben opgelopen
@Jumpsuit Nee was niet in Nederland! Waren twee jeugdbendes/groepen en als er iets aan de hand waren losten ze het op met vechten, messen of wapens. Ik vond het bijzonder maar zal hier ook wel gebeuren. Een kennis vertelde dat haar broertje neergeschoten in het ziekenhuis lag en zij keek er niet eens meer van op.
HALLO PRINS BERNHARD lol
Ja, ik ontbijt een langere periode elke dag met hetzelfde (ik wissel meestal af tussen lange periode ontbijtsmoothie met fruit of weetabix met amandelmelk), maar het weekend is voor mij heilig. Dan moet ik pistolets eten anders is mijn weekend niet goed
Ik ben geen super guru maar ik zou dit makkelijk eraf kunnen halen hoor! Zou me max een half uurtje kosten. Gewoon knippen, ff netjes omspelden en weer naaien (wel even met de hand gok ik om het netjes te maken).
Niet m’n partner maar een jongen die ik op reis een tijdje mee “was” had een geheelde schotwond in z’n buik en nog een stukje kogel in z’n schouder.
Voelde wel interessant maar schrok er niet van
Ik was vandaag bij de kapper en zat te wachten. Toen ging iemand afrekenen en moest 57 euro betalen en ze zei ‘maak er maar 60 van’. Het is echt nog nooit opgekomen om fooi te geven bij de kapper.
Geef jij fooi bij de kapper?
- Nee, nog nooit gedaan.
- Soms, hangt van de behandeling / resultaat af oid
- Vaak
- Zelden
- Ja, altijd
- Anders
0 stemmers
Behalve horeca doe ik dit nergens behalve dan bij de massage en Thuisbezorgd (bezorgservices etc).
Mijn moeder is iemand die ook chauffeurs (van zware meubels bijv na het naar boven tillen terwijl dat formeel niet mocht) wat geld geeft, naast (vreten zoals blikjes cola, banaan/chips = omkoop actie).
Bij de massage ook weer niet altijd hoor, als het heel fijn is geweest
Neuh, die van mij is duur zat en maakt haar eigen fooi wel met een spulletje hier en een spulletje daar die altijd geld kosten