Nee ik heb 11+ jaar niet meer gereden dus ik weet niks meer
14 jr geleden gehaald en rijd medium-weinig (nooit nodig gehad voor werk). Denk voornamelijk dat ik het fileparkeren en vak heel anders doe dan “formeel moet”.
Je doet het iets meer op gevoel, en paar x corrigeren. Weet niet of ze je hierop laten zakken overigens
Ik heb zelf begin april corona gehad en daar tot ruim in augustus duidelijk last van gehad. Mn longen leken wel gekrompen en alsof daar een klein laagje water in achter was gebleven.
Laagje water? Brrr hoe voelt dat precies? Heb zelf ook nooit longontsteking of iets.
Daarmee vergelijkbaar?
Ik zou mijn road rage en gevloek wel echt heel erg moeten inhouden haha!
Ik heb deze jas
En ik ben helaas iets minder groot dan dit model en zou eigenlijk de onderste 2 banen eraf willen laten halen bij een kleermaker. Zou dat kunnen? De rits loopt niet door die twee banen heen. Mijn vriend zegt van niet maar ik denk het eigenlijk wel
Ik denk dat het wel kan, maar ben geen autoriteit
Denk wel dat je dan beweeglijkheid verliest. Maar wss alleen boeiend als je op de fiets stapt. Tenzij je ‘m van beneden ook open kunt ritsen.
Gewoon eens bij een goed kleermaker informeren! Denk dat een prof er wel raad mee weet.
Ja ik ben dus eigenlijk op zoek naar de guru naaister hier op dit forum die me het verlossende antwoord kan geven liefst met een prijsindicatie ook nog
Ik kan het niet anders beschrijven denk ik. Heel vochtig en benauwd, alsof je heel diep inademt terwijl je in een stoomcabine zit.
Ik word vooral moe van de: ik zie mensen op minder dan 1,5 meter afstand MAAR! Altijd die maar wanneer iemand zijn/haar gedrag goed probeert te praten. En er komt zelden iets achteraan waardoor ik dan denk: oh ja, terecht. Zeg gewoon eerlijk dat je schijt hebt.
Heb jij een bedsprei, en zoja, gebruik je die dan ook?
- Nee heb ik niet
- Ja heb ik en gebruik ik
- Ja heb ik maar gebruik ik niet
0 stemmers
Sla jij je bed 's ochtends open, i.pv. het dekbedovertrek eroverheen te gooien? Ofwel ‘op te maken’.
- Ik sla het dekbedovertrek om naar het voeteneind zodat het bed kan luchten
- Ik doe niks, ik verlaat gewoon mn bed zoals ik er ben uitgestapt
- Ik gooi het dekbedovertrek dicht over het bed
0 stemmers
Moest jij vroeger van je ouders je bed opmaken 's ochtends?
- Nee
- Ja ik moest dan het dekbedovertrek openslaan zodat het kon luchten
- Ja ik moest het dekbedovertrek dichtgooien/rechttrekken
- Geen idee
0 stemmers
Dit is heel random maar ik vroeg het me af. Zou jij schrikken als je een partner hebt en je erachter komt als hij/zij ergens een schotwond heeft?
Anoniem:
- Ja ik zou me kapot scnrikken en hem/haar verlaten
- Ik zou schrikken maar er gewoon naar vragen
- Ik zou niet schrikken en er naar vragen
- Ik weet het niet
- Ik zou niet schrikken en er niet naar vragen
0 stemmers
Allereerst, respect voor deze duidelijke antwoorden. Maar gaat dit over een schotwond op dat moment of een geheelde schotwond die je ooit ergens hebt opgelopen?
Een geheelde schotwond. Een schotwond die je op dat moment hebt opgelopen, haha mwah daar valt wel heel snel achter te komen denk ik.
Ook een stomtoevallig antwoord, maar mijn vriend deed in de datefase alsof hij echt een schotwond op z’n rug had. Het was een weggehaalde mega moedervlek…
Ik leefde mee voor niks
Oh wauw dat vind ik echt ziek? Maar misschien stel ik me aan.
Geen guru hier, maar ik weet zeker dat dit kan. Je verliest ook geen beweeglijkheid, omdat de rits gewoon hetzelfde blijft. Volgens mij is het zelfs helemaal niet zo moeilijk, ze moeten dan 1,5 baan eraf knippen, de stiksels van de op 2 na onderste baan loshalen en daar de naad van maken. Prijsindicatie zou ik denken 20-30 euro? Meer omdat het een jas is, dan dat het moeilijk is.
Edit: wat ik wel denk, die rits komt natuurlijk nu tot ongeveer haar knieen en daardoor kan je goed lopen. Als die rits bij jou lager komt, moet je mogelijk kleine stapjes nemen. Ik denk dat @mikselke dat bedoelt.
Voor de Nederlanders: als je het voor het zeggen had, zou je dan het Koninklijk huis uitfaseren?
- Ja, sashay away
- Nee, shantay they stay
0 stemmers