Stel je persoonlijke vraag #20

Ik moet echt veel dingen regelen en heb het allemaal lopen uitstellen. Eindelijk alles op een to do list gezet en ben echt chagrijnig van alle klusjes die ik moet doen :sob:

1 like

Eet jij op zondag een uitgebreider of een ander ontbijt dan doordeweeks? Dus bijv. lekkere broodjes, een gekookt ei erbij, etc.

• Ja, ik woon alleen
  • Ja, ik woon samen met mijn partner
  • Ja, ik woon bij mijn ouder(s)/verzoger(s)
  • Nee, ik woon alleen
  • Nee, ik woon samen met mijn partner
  • Nee, ik woon bij mijn ouder(s)/verzoger(s)
  • Anders

0 stemmers

Soms, niet elke week

12 likes

image
Emily in paris:

• Heb ik gezien en ik vond het lachwekkend slecht
  • Heb ik gezien en ik vond het leuk
  • Niet gezien maar nog wel van plan
  • Niet gezien en ook niet van plan

0 stemmers

1 like

Maar ja, lachwekkend slecht weerhoud me er niet van een eventueel tweede seizoen te kijken :woman_shrugging:t4:

29 likes

Ik vond de scènes over haar werk wel heel slecht. Je krijgt echt geen realistisch beeld van werken.

De scènes met vrienden en mannen vond ik eigenlijk wel gewoon leuk haha (hoewel het ook niet realistisch is dat praktisch iedere hetero man in de serie haar direct wil)

4 likes

Ik kan er niet over uit hoe slecht het is maar ik zou een 2e seizoen ook kijken. :laughing:

2 likes

Pistolets en croissant, zacht gekookt eitje en vers fruitsap. Vond ik vroeger altijd kneuterig als mensen dat deden, maar nu heerlijk.

3 likes

Ik ben nog pas bij aflevering 5 en ik vind het slecht, maar leuk!

Edit: ik hou gewoon van slechte tv. Ik kan er echt van genieten om een Hallmark Kerstfilm op te zetten en alles te bekritiseren

10 likes

Niet zo uitgebreid als ‘vroeger’. Bij m’n ouders standaard elke zondag afbakbroodjes en croissants, totdat m’n zusjes en ik gingen stappen en op zondag nooit in waren voor een ontbijt voor 12 uur…

Nu eet ik in het weekend iets uitgebreider vooral omdat ik doordeweeks heel basic ontbijt. Dus een flesje jus, of met m’n vriend aan tafel is al uitgebreider :wink:

1 like

Geef alleen fooi bij de kapper, maar de kapper is ook mijn buurman en goede vriend dus ik krijg “leuke-buren-korting” en maak dan het bedrag rond :joy:

Tijdens mijn opname ben ik gewoon 4,5 week niet buiten geweest. Eigenlijk echt absurd nu ik daar over nadenk.

1 like

Niet gezien en eigenlijk ook echt geen idee waar het over gaat (behalve dat Emily in Parijs is, goh), maar aangezien iedereen erover lijkt te praten ben ik wel benieuwd, dus ga denk ik wel kijken

1 like

oke ik heb een dilemma. een vriendin is verhuisd en jarig geweest dus ik wilde haar een cadeaubon geven voor een uitgebreide gezichtsbehandeling inclusief nek en schouder massage. nu zijn die behandelingen meestal rond de 80, vind ik prima het is een goede vriendin en ze krijgt twee cadeaus in 1 keer.
alleeeeeen nu zei ik dat tegen haar en ze vond het superleuk en ik wilde samen met haar een salon gaan kiezen maar nu komt het: ze zei dan moeten we gewoon lekker samen gaan!!! maar ik kan geen 160 missen en doe zoiets ook liever alleen dan dat ik moet socializen ondertussen.
wat zal ik nou doen…

• met twee gaan en dan voel je het maar in je portomonee
  • uitleggen dat je het geld niet kan missen (vind ik zo skeer overkomen) en dat ze alleen moet gaan
  • wel samengaan maar dan elk je deel betalen en je cadeau is dan dat jij het organiseert
  • een ander goed idee

0 stemmers

plz help :disappointed_relieved:

Of misschien kun je een iets minder uitgebreide behandeling doen met zn 2en?

4 likes

Ik zou niet samen gaan en als je het skeer vindt om geld als reden te noemen, zou ik je andere punt noemen. Dat jij het fijner vindt om dit alleen te doen.

Edit: ik vind geld als reden noemen trouwens niet gek, hoor.

14 likes

Misschien nog zeggen dat je een andere keer wel samen naar de salon wil voor iets, maar dat jij haar dit nu eerst gewoon wil geven? En ben je zelf toevallig recent al geweest voor een uitgebreide behandeling?

1 like

Ok dit klinkt misschien raar, maar als je het geld eigenlijk niet kan missen bèn je toch ook gewoon skeer (op dat punt).
En ik vind dat een superlogische reden en ook iets dat je gewoon kan zeggen en niets om je voor te schamen. Niet iedereen heeft toch altijd maar geld in overvloed?
Ik zou dat echt niet raar vinden als iemand dat tegen mij zou zeggen.
Ik zou dan trouwens wel het cadeau niet meer aan willen nemen omdat ik het te duur zou vinden voor een vriendin die krap bij kas zit (sorry ik wil je niet meer problemen aanpraten)

2 likes

Dat is volgens mij al wel heel lang te koop naast knopen of een flessenhals.

Skeer associeer ik met gierig. Ik vind je absoluut niet gierig dat je je vriendin zo’n cadeau geeft terwijl je het niet zo breed hebt. Ik vind het zelfs supergul van je. Ik zou gewoon eerlijk aangeven dat het best een prijzige behandeling is en dat je dat met veel liefde aan haar geeft, maar dat je het dubbele gewoon niet kan betalen.