Ik zou van te voren bellen wat je wil en zeggen dat je het komt ophalen over bijv 20 minuten.
Dan staat het al klaar en ben je veel sneller thuis. Ipv dat je daar moet gaan zitten wachten tot het klaar is🙈
Ik zou van te voren bellen wat je wil en zeggen dat je het komt ophalen over bijv 20 minuten.
Dan staat het al klaar en ben je veel sneller thuis. Ipv dat je daar moet gaan zitten wachten tot het klaar is🙈
Ja ik deed dus ook altijd suiker, maar @George kwam met koffiemelk. Had toevallig cupjes in huis en beetje van allebei gedaan, werkte wel voor mijn gevoel!
Ja! Alleen dan zonder de burrata maar met meer parmezaanse kaas. Zag er zo lekker uit
Oh dat is natuurlijk ook een optie
Ja lijkt me ook echt afhangen van het gerecht, bij mij ging er kaas en nog burrata doorheen, was ook maar een cupje. Maar bij een curry of tomatenchutney weet ik het niet.
Ik wil al de hele dag tegen iemand zeggen dat ik vandaag lekker niet ga koken!!! wat een heerlijk gevoel dat ik vanavond gewoon ff stokbrood en lasagne in de oven schuif en niks zelf hoef te doen. Echt pure selfcare
dit
(Ik ga de nieuwe vegan lasagne van de ah proberen want ze waren toch in de aanbieding)
Ik doe meestal een klein theelepeltje baking soda, klinkt ook raar maar dan verdwijnt het zurige.
Ik ben vandaag heel de dag aan het eten bij mijn ouders. Eerst een lunch en zometeen avondeten. Zo lekker om aan te schuiven
Ik heb echt zin in een grote lahmachun van een tent hiernaast en dan doe ik er gewoon veel groente in zodat ik me nog enigszins gezond voel.
Wel alles tweedehands!
Ik ben benieuwd of die lekker is!
Ik wilde bestellen, want #supportyourlocal, maar ik heb chanpignons die op moeten dus ik ga een champignon-bier pie maken!
Heb je een recept? Nog nooit van gehoord.
ik review m later in t vegan topic, heb ik wel iets gegeten als ik mn mening niet gegeven heb?
Wierrook:
0 stemmers
Mijn halve outfit is gedoneerd. Mijn trui heb ik ‘geleend’ van een vriend en nu woon ik er in. Mijn schoenen komen van iemand die ik een keer op vakantie ontmoet heb. En mijn jas is van de directeur van mijn oude werk.
Sowieso weten mijn vrienden dat ik niet van shoppen hou, dus ik krijg regelmatig kleding. Soms ook zelfgemaakte dingen, super leuk.
Een jaar of 7 denk ik? Ik weet nog wel dat mijn nichtjes en ik dat erg hadden. Aan de poll te zien was ik niet de enige. Maar ik ben idd vergeten de ‘gewoon nee’-optie toe te voegen.
Ik denk dan direct aan de laatste jaren van de basisschool/begin middelbare schooltijd. We hadden bij een vriendin een eigen ruimte, die we de oosterse tempel noemden je stikte nog net niet in alle wierrook.
Ja, gewoon weer dahl met naanbrood, een van mijn favorieten snelle, gezonde maaltijden tegenwoordig