Stel je persoonlijke vraag #21

ik zou denk ik de eerste keer een beetje beginnen te lachen en vragen waarom de ander aan mij moest denken bij dit cadeau. Meestal geven mensen wel een soort toelichting waarom ze het kochten.

Het is wel licht maar ook extreem mistig

4 likes

Welk type forummer vind je het meest vervelend?

  • Forummers die altijd in discussie moeten gaan
  • Betweters
  • Forummers waarvan je weet dat ze alles op Google opzoeken voordat ze reageren
  • One-issue-forummers
  • Forummers die alles persoonlijk opvatten
  • De constante grappenmaker
  • Forummers die zich alleen laten zien om kritiek te leveren op een andere user
  • Forummers die enkel over zichzelf posten en nooit reageren op een ander
  • Dagboekposters
  • Forummers die nooit iets ‘ownen’ maar overal excuses voor hebben
  • Forummers die cryptisch posten in de hoop dat iemand hapt
  • Forummers die altijd sterke verhalen hebben
  • Meelopers met forumtrends

0 stemmers

Ik vergeet nog zoveel. Maar goed, we doen het ermee. Je mag er drie kiezen.

1 like

Wil je shit starten, Penny Lulane?

11 likes

Voel je je persoonlijk aangesproken door sommige antwoorden in deze poll?

1 like

Forummers die zomaar iets roeptoeteren (denk aan iets neerbuigends tov bepaalde groep, politiek incorrects, racistisch enzovoort enzovoort) en die dan zelfs na veel tegenreacties van iedereen volhouden dat wat zij zeggen wel gezegd mag worden.

4 likes

Kut, ik vergeet de forummer met het ‘tegengeluid’ die nooit iets mag zeggen!

13 likes

Pff echt moeilijk om 3 te kiezen hoor

16 likes

Ja, zat er eerst nog aan te denken om het max.
13 te maken.

1 like

Het fenomeen ‘Google spreekbeurt’ zou op een alternatief Forum Gracenarum een ban opleveren.

1 like

Ik heb echt geen beeld bij mensen die alles Google’en, hoe merk je dat aan een post?

11 likes

Eigenlijk vind ik die mensen nog niet eens zo erg, wel als ze er eindeloos mee doorgaan. Maar meestal staat er gelijk een legertje klaar om die uitspraken met de grond gelijk te maken, dus hun geroeptoeter is vaak sterk in de minderheid.

Ik vind dan meestal het legertje van mensen dat allemaal over elkaar buitelt om precies dezelfde mening te verkondigen in net andere bewoording veel irritanter. Wellicht dat ik me hier zelf ook schuldig aan maak trouwens

1 like

Beter mensen die alles googelen (om slimmer over te komen denk ik?) dan mensen die het forum als Google gebruiken 🥲

30 likes

draag je wel eens hakken?

  • ja ook wel 7cm of hoger
  • ja maar niet hoger dan 7cm
  • nee

0 stemmers

1.78: houdt je lengte je tegen om hakken te dragen?

  • ja
  • nee

0 stemmers

Wat maakt iemand voor jou een leuke/goede forummer? Je mag er weer 3 kiezen dus…

image

  • Iemand met goede verhalen
  • Iemand met humor
  • Iemand met veel kennis van zaken/goede adviezen
  • Iemand die oog heeft voor de ander/meelevend is
  • Iemand die heel uitgesproken is
  • Iemand waarmee je je kunt identificeren
  • Iemand waar je tegenop kijkt
  • Iemand die compleet het tegenovergestelde van jou is
  • Iemand die zaken van meerdere kanten weet te bekijken en openstaat voor andere meningen
  • Iemand die het vaak opneemt voor een ander
  • Iemand die confrontaties niet uit de weg gaat

0 stemmers

Denk je dat jij zelf (grotendeels) voldoet aan de opties waarop je net gestemd hebt?

  • Ja
  • Weet ik niet
  • Nee

0 stemmers

Is jouw huis al versierd voor kerst?

  • Nee, gaat nog gebeuren
  • Nee, gaat ook niet gebeuren
  • Ja

0 stemmers

Ben jij zo’n persoon?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Ja dat snap ik wel hoor! Zeker als je hem nauwelijks spreekt! Wel heel lief van hem dat hij je af en toe iets stuurt.
Jij hoeft je er sowieso niet shit over te voelen, je verplicht hem toch niet om iets te sturen. Al kan ik me je gevoel wel voorstellen!

1 like

Ik weet niet helemaal hoe ik dit moet opvatten. Hoopt deze persoon dat de ander afzegt of wil deze persoon niet te “dwingend” overkomen?

Either way, fucking irritant ik ben blij dat ik geen vrienden heb die dit doen.

5 likes

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten. Continue discussion at Stel je persoonlijke vraag #21 (Deel 2).