Stel je persoonlijke vraag #21

Moest ff googelen want snapte geen drol van dat plaatje :joy:

4 likes

Ik maakte er eerst Pantene van, van de haardingen/shampoos. Dacht al, gewaagd hoor (als haarkleuren van het jaar).

1 like

Hoe vaak sport jij gemiddeld per week?

• 1x per week
  • 2x per week
  • 3x per week
  • 4x per week
  • 5x per week
  • 6x per week
  • Elke dag
  • Dit is verschillend
  • Ik sport niet
  • Anders, nl:

0 stemmers

Hoe is grijs positief? :expressionless:

5 likes

Telt Yoga als sport? :see_no_evil:

Vind ik wel!

1 like

Als wandelen als sport telt: elke dag. Zo niet: nooit.

9 likes

Ik sportte voor tante co niet en nu nog steeds niet. Zou wel moeten maarjaaaaaaa

10 likes

Ik ben sinds een paar weken ineens heel veel aan het sporten, omdat ik zo ongelukkig werd van thuis zitten zonder beweging (en ik wil er na corona gewoon een beetje goed uitzien haha). Mentaal helpt het in ieder geval heel erg, nu nog vol zien te houden.

4 likes

Ik sport veel minder dan eerst, ga tijdens een pandemie echt niet in een sportschool staan waar iedereen elkaar met z’n lichaamsvocht staat in te sprayen.

4 likes

Bij oma plakken we briefjes met namen op spullen voor als ze himmelt (doen we al jaren, ze is nu ‘pas’ 90) en de sjoelbak is MINE!

6 likes

NMSMVPE

1 like

Ik doe het gewoon thuis haha, met een hometrainer, gewichtjes en YouTube filmpjes. Dat is voor mij de enige manier om me ertoe te zetten :joy: en ik wandel nu veel buiten ipv dat ik de auto gebruik

1 like

Ik sport veel meer juist, er is toch niks anders te doen verder. Het is mijn enige uitje zo ongeveer.

3 likes

Op sommige dingen zitten echt briefjes en in de juwelendoos bijv. een briefje van oma dat mijn moeder (als enige dochter) alle sieraden krijgt.

1 like

Het verbaast me eerder dat ik het nog níet heb gehad. Op werk (zorg) is afstand houden vrijwel onmogelijk, en we hebben onder het personeel ook al een uitbraak gehad. Ik ben er gelukkig steeds goed vanaf gekomen.

11 likes

Ik vraag me ook af wie die mensen zijn die nu corona krijgen? Om mij heen volgen de meeste mensen gewoon de regels en de mensen die dat niet doen hebben ook geen corona opgelopen.

Maar zijn dat mensen die extreem niet de regels volgen of gewoon mensen die net pech hebben?

1 like

Sommige mensen moeten naar werk

8 likes

Ja, ik ook, maar dat betekend niet gelijk dat alle besmettingen daar plaatsvinden toch?

Ik dacht heel even dat je sarcastisch was.

1 like