Ik weet niet wat ik moet eten voor lunch. Ik heb wel krentenbollen, chille kaas en een tosti-ijzer. Denken jullie dat een krentenbollentosti een goed idee is?
- ja
- nee
0 stemmers
edit: Oke duidelijk. Ik ga voor een gewone krentenbol met kaas.
Ik weet niet wat ik moet eten voor lunch. Ik heb wel krentenbollen, chille kaas en een tosti-ijzer. Denken jullie dat een krentenbollentosti een goed idee is?
0 stemmers
edit: Oke duidelijk. Ik ga voor een gewone krentenbol met kaas.
Ik eet wel vaker krentenbollen met een plak kaas, maar nog nooit als tosti misschien het proberen wel waard haha
Ik heb dit wel eens gedaan en zou het iedereen aanraden.
Ik heb het ook inderdaad dat ik wil stoppen maar ik kan niet slapen met een dichte neus
In mijn oude huis wisselde ik ook steeds af tussen de trekpleister en etos om het te kopen zodat ze niet dachten ‘nou daar heb je die weer’ en dan deden mijn vriendin en ik ook steeds afwisselen Ben ook echt bang dat ik voor die mensen daar alsnog bekend stond als neussprayverslaafde
@Crystalfire @Ovenschaal @En_17_Anderen Ik heb ook heel lang een neussprayverslaving gehad en ik ben er door uiendamp vanaf gekomen! Iemand raadde mij dat ooit aan en ik dacht ja doei, alsof een ui zo’n chemisch goedje dat je direct in je neus spuit kan vervangen? Maar het hielp mij toen echt!
Ik raak nu ook iedere winter wel weer een keer verslaafd aan neusspray en ik bouw daarna altijd weer af met ui. Je moet dus een rauwe ui opensnijden en naast je bed leggen. Die dampen zorgen er dus blijkbaar voor dat je kunt blijven ademen. Je hele slaapkamer stinkt daarna wel als een malle naar ui.
Ja precies dit heb/doe ik ook! Ik gebruik het echt al jaren, echt erg, maar stoppen is zo moeilijk… Zeker als je gewoon wil slapen en je je een slechte nachtrust steeds niet kan veroorloven, dan is het zo makkelijk om het gewoon te blijven gebruiken. Die kinderneusspray is in ieder geval wel beter dan de volwassenversie lijkt me.
Ik vind dat dus vet lekker ruiken. Heel nostalgisch #paardenmeisje
Wij zetten voor we naar bed gaan de vaatwasser aan en dan hoor je ook zo’n gebonk als ‘ie water pakt. Misschien hoor je dat bij één van de buren?
Hmm we hebben echt een mini keuken(en wrs geen vaatwasser), dus denk het niet, maar zou wel kunnen! Misschien sowieso iets met de leidingen?
Zie dat veel mensen kiezen dat het moet worden opgeruimd door de eigenaar. Snap ik heel goed, maar ben wel benieuwd hoe mensen dat dan voor zich zien?
Wanneer ik met mijn paard buiten reed, ging ik sowieso niet door woonwijken, maar als ik dat wel zou doen zou ik toch echt geen mogelijkheid zien om het op te ruimen. Moet je dan een schep + zak meenemen op de rug van je paard? En dan afstappen, je paard laten staan… dan mag je ook nog wel hopen dat je paard stil blijft staan en niet schrikt, anders heb je echt een heel groot probleem. De enige oplossing die ik dan zou zien is terugrijden naar stal, en later het komen opruimen zonder paard, maar dan ligt het er dus wel een tijdje.
Ruik spontaan die lucht
Ik snap je punt, maar is dit niet een beetje jouw probleem ‘ons’ probleem maken?
Jouw paard, jij verantwoordelijk voor de poep lijkt me
Op de stoep ook echt, gatver wat aso. Kun je de manege bellen of zo?
Ik vond het op weg naar school op het fietspad ook altijd zo irritant, vooral omdat er gewoon gras naast lag waard ze op konden poepen. Maar vond het sowieso onprettig als mensen met hun paard op het fietspad reden, was dan altijd bang dat dat paard zou schrikken
Desnoods trek je dat paard een luier aan, ik vind het heel asociaal om die schijt gewoon te laten liggen. Bij hondenpoep krijg je een flinke boete, maar zo’n enorme flets paardenpoep is ineens wel oké.
Sorry, ik vind het vooral krom van de gemeente dat er zo anders mee wordt omgegaan. Ik snap dat het als ruiter best lastig is om op te ruimen.
Ja, vind het hier ook geen porum. Dan is er weer een politiepaard door de straten gegaan en dan ligt er weer zo een berg. Kunnen ze geen schep doen bij die politie-uitrusting .
Ik zie weleens dat er zo’n zak onder hun staart hangt waar dan de poep invalt. Dat vind ik wel heel slim!
Kan je je dat poepzakje voorstellen ook
Oh ja dat is wel anders, ook omdat ze met het paard aan de hand lopen en het heel dichtbij is. Dan zou ik het persoonlijk als eigenaar zeker opruimen, eventueel breng je inderdaad het paard naar stal en kom je daarna even terug. Vind dat je ze daar zeker op kunt aanspreken en dat ze daar verantwoordelijkheid voor moeten nemen!
Ja klopt, wordt best vaak gebruikt! Vooral bij paarden die langere afstanden voor de wagen of koets lopen. Het is alleen wel een punt dat dat bijvoorbeeld bij één van mijn paarden sowieso niet zou gaan, die zou helemaal gek worden ervan en daar zou geen land meer mee te bezeilen (berijden ha-ha) zijn. Maar goed, dan zou je misschien ervoor moeten kiezen om alleen op ruiterpaden/in weilanden oid te rijden, wat ik dus deed. ook @Nefertiti