Stel je persoonlijke vraag #21

Ik ben twee jaar geleden echt super ziek geworden van een bol staande vleesvervanger haha. Hele roadtrip in Europa door verpest. Goede keuze wat mij betreft hahaha

2 likes

Laatst nog falafel gegeten waarbij dit het geval was, niks gebeurd

2 likes

Ik vind dat bij plantaardige yoghurt zo lastig, soms kan is het paar dagen na de datum nog goed als het hele tijd dicht is geweest en de volgende keer niet maar dan eet ik het wel weer (want ik kan niet ruiken of het niet meer goed is, ruikt altijd hetzelfde) en dan die buikkrampen :cry:

1 like

Ah ok gewoon nieuwsgierigheid :grinning:

1 like

Ik kwam net deze tweet tegen:

Nu ben ik benieuwd: op welke leeftijd sliep jij in een tweepersoonsbed?

• <10
  • 11-13
  • 14-16
  • 17-19
  • 20-22
  • 22-24
  • 25+

0 stemmers

Zodra mn zus uit huis ging en ik haar (grotere) slaapkamer kreeg. 15 was ik toen ik mn eerste tweepersoonsbed kocht.

Toen ik op kamers ging! Toen was ik 18 of 19 denk ik

In het eerste jaar van mijn studie bestelde ik al mijn studieboeken online en toen was er iets misgegaan met mijn bestelling bij de webshop van de studievereniging, waardoor de pakketjesman een week lang iedere dag met een of twee boeken aan de deur stond. Heb hem mijn excuses aangeboden en hem een doos chocolaatjes gegeven haha. (Alle boeken waren apart verpakt en kwamen dus verspreid over de week).

2 likes

Slaap nog steeds in een eenpersoonsbed

Ja precies. We leren ze de allemaal kunstjes, leer ze dan gewoon in de stal schijten ofzo.

Toen we verhuisden op m’n 12e kreeg ik een tweepersoonsbed. Anders sliep ik wss nog in een eenpersoonsbed, denk niet dat ik dat ‘zomaar’ zou krijgen.

Je speelt sinterklaas en mag 1 item meenemen naar huis als aandenken. Wat neem je mee naar huis? Baard en boek met alle namen van de kinderen zijn uitgesloten.

• Mijter
  • Staf
  • Handschoenen (luxere versie dan op foto)
  • Ring
  • koord/cingel
  • Stola
  • mantel
  • koorhemd
  • tabberd

0 stemmers

1 like

Inmiddels zijn paarden net zo wild als een hond of kat joh. Ik vind het ook belachelijk dat we op paarden willen zitten als vermaak en ze een pijnlijk bitje in hun mond stoppen, maar als we dat dan doen kan je ze net zo goed op 1 plek leren schijten toch.

6 likes

Ik twijfel tussen de mantel en de mijter

Ik zou 't echt niet meer weten
 Ergens tussen de 14 en 20 denk ik

Mantel, want goed te gebruiken als kleedje.

1 like

Exacte kilometers of op de teller? Want dat maakt wel verschil
 Ik stel de cruise control in op 110, dan rijden onze auto’s 105/106.

4 likes

Hangt er vanaf hoe veel slakken er op de weg zijn (oh en wat Flitsmeister zegt)

11 likes

Staf, en dan verkopen :money_mouth_face:

100 is te langzaam. En smoes, mijn auto rijdt gewoon niet lekker 100. Alsof ik dan extra veel moeite moet doen om hetzelfde tempo te blijven rijden. Wordt m’n voet moe van. 110 voelt een stuk beter.