Stel je persoonlijke vraag #21

Mijn buurman maakt elke avond stipt om 23h ofwel een smoothie met de luidste blender die er bestaat, of is zijn bestek één voor één aan het ophangen.

6 likes

Ik hoor ze af en toe traplopen, de wasmachine en douche/waterleiding hoor ik op onze slaapkamer. Verder eigenlijk niet, valt me enorm mee voor een jaren 30 huis.
Oh en de voordeur maar die zit pal naast die van ons dus dat is ook wel logisch.

Mijn buurman heeft nog nooit gehoord van een koptelefoon en doet zijn soundbar aan als hij gaat gamen dus dan hoor ik de hele tijd schoten :thumbsup:
Heb ook een buurvrouw die af en toe aan het zingen is en na een jaar klinkt het nog steeds nergens naar, soms speelt ze ook fluit wat echt niet om aan te horen is. De buren hieronder hebben een band waar ze soms mee oefenen, dus o.a drums en een fluit.

Heel vaak als ik ga slapen hoor ik een heel sloom gebonk. Zeg maar een bonk elke 4/5 seconden. Ik ben echt heel benieuwd wat het is.

Ik zit na jarenlang in een extreem gehorig studentenhuis in het centrum van een stad waar ik gek werd van de overlast nu in een vrijstaand huisje en het is het serieus een van de beste dingen die me is overkomen. Ik denk dat ik nooit meer terug wil naar een huis waar ik niet keihard muziek kan draaien/hysterisch kan huilen/ongegeneerd luide seks kan hebben/mijn hond kan opfokken met een speeltje zonder te hoeven nadenken over de buren.

Ik ben er wel voor naar de middle of nowhere verhuist, maar worthit :heart:

14 likes

Echt mijn droom een vrijstaand huis, maar dan vooral om geen last meer te hebben van anderen :joy:

5 likes

Ik zit nu voor het eerst middenin een neussprayverslaving… Ik wist dat het kon gebeuren, dus eigen schuld. Probeer het al een paar weken af te bouwen maar steeds net voordat ik ga slapen en net voordat ik wakker word gebruik ik het toch weer omdat ik anders zo verrot ademhaal :tired_face:

Bij mij hielp verdunnen met water!

2 likes

Goeie, zal het proberen! Heb ook al die voor kinderen geprobeerd waar de helft minder xylometazoline in zit maar die heeft al 0 effect meer.

@En_17_Anderen Ik eerst ook niet, maar ik werk nu al jaren in drogisterijen en naast paracetemol is neusspray echt het meest verkochte product. Zie ook vaak dezelfde mensen meerdere flesjes per week kopen, dus dat had voor mij al een waarschuwingssignaal moeten zijn :sweat_smile: Zoutoplossing doet bij mij echt helemaal niets, ik heb echt die xylometazoline nodig om goed te ademen.

Ik hoor ze plassen :joy:

4 likes

Ik hoor ook iedere ochtend de wekker. Volgensmij komt dat omdat we met onze hoofden tegen dezelfde muur slapen. Gelukkig staat mijn wekker wel vroeger dus hoor het alleen als ik te lang in bed blijf liggen.

Toen ik in een studentenhuis woonde ging de wekker van mijn buurman standaard af en dat hoorde je heel goed, maar hij was toen niet thuis en die wekker stopte pas na 20 minuten ofzo. Dan wordt je echt helemaal gek :disappointed_relieved:

ik hoor de onderbuurman soms snurken :joy: woon dan ook in een heel oud houten huis dus ja was te verwachten

Als ik probeer af te kicken doe ik het vaak in 1 neusgat en dan proberen te verdunnen of gewoon steeds kleinere spraytjes te doen.
Ik vind het soms zo fijn om te gebruiken omdat mijn neusgaten scheef zijn en als het grote neusgat verstopt is heb ik zoveel moeite met ademen. Maar ik ben dan ook heel snel verslaafd, dus doe ik het maar met Vick’s en zoutspray, wat niet echt helpt zoals neusspray wel doet.
Hopelijk kun je snel afkicken!

1 like

Hun gewichten die ze op de grond smijten, 2 keer per dag een sessie van een uur

Ik vind dit eigenlijk nooit irritant, totdat ik een nieuwe buurman kreeg die we nog nooit gesproken hadden en hij echt 2 of 3 pakketten van Amazon per dag kreeg. Hij was nooit thuis, dus ze werden altijd bij ons bezorgd. Als hij het dan kwam halen, schaamde hij zich ook altijd dood, dus hij zei nooit hallo, maar stak gewoon z’n hand uit om het pakje aan te pakken en rende dan snel weg. Toen heb ik hem eens gegoogled en bleek hij BIJ AMAZON TE WERKEN. Hahaha.

21 likes

Ik ben hebberig, maar gelukkig ook niet goed in knopen doorhakken waardoor ik uiteindelijk alleen koop wat ik nodig heb.

18 likes

Merk dat het op mij zelfs averechts werkt. Had eerst een paar dingen in mijn hoofd die ik toch nog wil aanschaffen, dus beter nu met korting, maar zoveel partijen, zoveel aanbiedingen, word echt gek!

5 likes

Ik word eigenlijk wel hebberig, maar zie door de bomen het bos niet meer, dus ga denk ik niks kopen. Ik vind de kortingen vaak ook te matig.

8 likes

Geloof jij dat de Yeti bestaat?

• Absoluut niet!
  • Ja, ik denk het wel!
  • Ik twijfel hierover (ik zeg niet dat hij niet bestaat, maar ook niet dat hij wel bestaat)
  • Wtf is de Yeti?
  • Anders

0 stemmers

En het Monster van Loch Ness?

• Absoluut niet!
  • Ja, ik denk het wel
  • Ik twijfel
  • Wtf is het Monster van Loch Ness?
  • Anders

0 stemmers

1 like