Stel je persoonlijke vraag #21

Er is ook niks mee toch.

Haha dat doet mijn moeder ook, niet per se omdat ze het dan zat is, maar ze vindt het gewoon leuk om er af en toe wat anders van te maken. Dus dan schildert ze weer een muur, of staat de bank aan de andere kant van de kamer.

Ik merk dus dat ik echt een kind van mijn moeder ben, want ik heb in het half jaar dat ik in mijn huis woon de woonkamer ook al twee keer geschilderd en de zithoek omgedraaid. Vind het gewoon leuk om zo bezig te zijn :sweat_smile:

2 likes

Hier in de buurt is vorige week een man bewust dood gereden omdat hij vroeg of de chauffeur in kwestie wat minder hard wilde rijden door woonwijk :slightly_frowning_face: Ik pas tegenwoordig wel op met wat ik tegen wie zeg inderdaad.

Ja elke keer dat ik er kom verbaas ik me wat ze nu weer gedaan hebben. Eerst alle muren in de woonkamer donkergrijs en oranje (!!), en dan is er weer een kamer met een nieuwe functie. Ze wonen nog steeds met zn tweeen in een veel te groot huis met 5 slaapkamers (‘handig voor als er kleinkinderen zijn’ ehh ok), dus je kunt ook veel doen daar.

Niemand krijgt mij denk ik mijn hele leven niet meer uit ons kleine huisje uit 1903
Alleen de gevels nog opknappen en dan hebben we alles binnen aangepakt. Badkamer keuken slaapkamers. :smiling_face_with_three_hearts:

23 likes

Hierom ook :heart_eyes:

92 likes

Ik zou echt graag meedoen, maar ik denk dat het net mijn budget een studio op het platteland wordt

8 likes

Wow wtf

Of wat dacht je van een pittoreske garagebox?

2 likes

Mijn huis kan zo uit Roos haar koker komen. Vissengraat vloer, zwarte hout keuken met marmeren blad, donker marmeren inloop douche met bronzen kranen, zwarte kranen beneden in de keuken en toilet, zwart houten jaloezieën voor het raam… Sorry haha maar zo hebben we het gekocht.

8 likes

Ik vind zwart in interieur echt zo lelijk. Snap helemaal niet waarom tegenwoordig zwarte accenten/meubels in huis populair zijn.

11 likes

Ik heb een zwart natuursteen aanrecht en je ziet er echt alles op, maar hiervoor had ik tegels met fucking voegen als aanrecht. Zie daar maar eens bloem vanaf te poetsen, wat een ellende. Koekjes hadden ook standaard een afdruk van de voegen aan de onderkant, want glad uitrollen was er niet bij :joy: Dus dit is een hele verbetering.

9 likes

De kranen eigenlijk helemaal niet maar de kastjes is echt om te janken. Ik haat poetsen maar ik sta nu bijna iedere avond die kastjes af te doen.

1 like

Ik denk dat veel forummers zich zouden afvragen of ze op een spies is gevallen

55 likes

Same! Alleen staan wij nog aan het begin van het opknappen :sweat_smile:

1 like

Ik heb gestemd bij jaren ‘30 huis dat ik dat al heb, maar eigenlijk is het van 1942. Maar heeft wel de glas in looddeuren enzo die bij een jaren ‘30 huis horen.

Prachtig maar ik zou bang zijn dat als ik daar onderdoor moet lopen, er spinnen / teken / andere enge beestjes uitvallen op mij.

2 likes

Ik ga nooit door de voordeur.
Die gaat eigenlijk niet helemaal open (alleen bovenkant) onderkant zit op de grendel.
Iedereen achterom!

Het is wel handig voor pakjes e.d.

1 like

We doen er al 15 jaar over. Stapje voor stapje :grin:

Ja :sob:

1 like