Stel je persoonlijke vraag #21

Ik was vroeger ook onzeker over mijn uiterlijk en ik kon me zo focussen op mijn “flaws”, tot ik me realiseerde dat dit nou eenmaal mijn lichaam is en ik zo geboren ben en het echt nutteloos is om energie te verspillen aan er ontevreden over te zijn. Er zijn echt grote problemen in de wereld, maar ik maakte me druk, omdat mijn buik een klein beetje uitstak en, hoewel dat anatomisch super logisch is, moest ik dat lelijk vinden, aangezien de media me dat wijsmaakt :roll_eyes::roll_eyes: bye bye not anymore

Soms zie ik ook wel eens foto’s waar ik er niet mooi op sta, maar dan bedenk ik me dat ik er nou eenmaal zo er de hele dag uitzie, dus tja, waarom me druk maken om die ene moment opname.

9 likes

De hele dag binnen blijven en dus niet buiten komen.

• Klinkt als een goed vooruitzicht!
  • Ughh, daar ga ik me echt slecht door voelen.

0 stemmers

Ik vind niet buiten komen namelijk vreselijk en het voelt dan altijd alsof ik een dag heb verspilt. Ik heb dus net de deur van het slot gehaald en even op de deurmat buiten gestaan. :+1:t4:

6 likes

Ik heb bepaalde gezichtskenmerken die ik lelijk vind en die me een irritant hoofd geven. Vandaag zei een collegaatje op Zoom dat ze me op Joni Mitchell vond lijken en die heeft inderdaad die trekken die ik aan m’n eigen hoofd lelijk en irritant vind:")

Maar wat hier ook veel gezegd wordt: Zolang ik geen foto van mezelf zie, gaat het prima.

1 like

Haha oh dan heb ik zeker minstens 50% van 2020 verspild.

5 likes

Ik doe vaak na een dag werken (waarbij ik niet heb gewandeld want dat probeer ik echt minstens 3 van de 5 werkdagen te doen) even een stom klusje buiten. Even de vuilnisbak aan de weg zetten ofzo, dan kom ik ook altijd weer voldaan binnen. Zo stom hoe dat werkt in je hoofd dan

1 like

Oh dit heb ik ook.

Ik heb precies de dingen die ik lelijk vind bij een ander.

Maargoed er zijn ook mensen echt mismaakt denk ik dan maar. Maar ik zou mezelf nooit mooi noemen/vinden.

3 likes

Mwah niet echt top maar het is ook weer niet dat ik er heel slecht op ga. Medium dus.

Ga jij iemand erop aanspreken als hij/zij geen mondkapje draagt? (Waar ‘t verplicht)

• Nee boeit me niet
  • Gewoon nee
  • Nee zou ik wel willen maar durf ik niet
  • Ik rol met m’n ogen, misschien een boze blik of handgebaar maar that’s it
  • Ja ik denk dat ik dat wel ga doen

0 stemmers

Het is niet zozeer dat ik het niet durf, maar geen zin heb in oeverloze discussies met coronagekkies. Daar heb ik de energie niet voor :’)

4 likes

Ik baal soms echt van mezelf dat ik zo’n schijterd ben.

Twee maanden geleden was ik naar de huisarts. Daar moet je nu eerst aanbellen voordat je wordt binnengelaten, binnen moet je je handen desinfecteren en krijg je een mondkapje van de assistente. Prima geregeld allemaal. Ik ga naar de wachtkamer en ga zitten. Tegenover me zit een jonge vent met z’n mondkapje onder z’n kin en een paar stoelen verder zat een omaatje en ik dacht omg het universum is me nu aan het testen:’) Ik heb niks durven zeggen en baalde (en baal nog steeds) zo dat ik dat niet gedaan heb.

3 likes

oops ik merk nu dat ik eigenlijk al meerdere malen er een soort van iets van heb gezegd maar niet op een vriendelijke manier. Dus ogen rollen, of sjeezus zeg zeggen etc.

Veranderen jouw ouders vaak iets in hun huis? Dat kan zijn een muur opnieuw schilderen maar ook een verbouwing of een nieuwe bank.

• Nee ik vind van niet
  • Ja ik vind van wel
  • Weet ik niet, n.v.t.

0 stemmers

Ben zo verbaasd over mn oom en tante. Hoevaak die wel niet hun interieur hebben omgegooid.

Alles hetzelfde interieur sinds 2004 :joy: Ik verbaas me dus ook over m’n schoonouders, in de afgelopen 5 jaar hebben ze een compleet nieuwe keuken, nieuwe woonkamer, nieuwe badkamer en nieuwe tuin gedaan en heb de woonkamer ook al in 4 verschillende kleuren gezien???

En wat een tijd gaat daarin zitten?! Zo irritant lijkt me dat ook elke keer in een verbouwing zitten.

1 like

Mijn ouders veranderen alleen iets als het echt nodig is en doen er dan nog lang over. Ze zijn nu al een jaar bezig met het uitzoeken van een nieuw tv-kastje.

3 likes

Echt geen zin in die discussie, en je gaat die ander toch niet kunnen overtuigen in die halve minuut dat je samen in de rij staat voor de kassa bij de appie dus why bother

3 likes

Mijn ouders denken er al 10 jaar over na om 1 muur een andere kleur te verven, het liefst willen ze grijs maar willen ze dan licht, donker of middengrijs???

18 likes

Ja bij mn oom en tante is het vooral mn tante die daar zo onrustig in is en mn oom vindt het leuk om te klussen. Mn ouders hebben in 2015 ineens maar in 1 keer veel verbouwd/ omgegooid. Ik zou daar echt rusteloos van worden als telkens weer iets moet gebeuren. Een nieuwe salontafel ofzo ja ok. Maar alle muren weer schilderen etc. Ga weg.

1 like

Er hangt nog steeds hetzelfde kinderbehang op mijn kamer als toen ik geboren werd 28 jaar geleden.

15 likes

En als de mensen die regelmatig hun interieur omgooien of verbouwen dat zou leuk vinden? Daar kan ik me in mijn leven nou echt niet druk om maken. Goed voor de economie, de bouw. Als zij dr blij van worden :+1:

1 like