Tegels af en toe, als er mannelijk visite is geweest bijvoorbeeld.
Maar ik heb ook een snelle beurt waarbij ik zo’n wegwerpdoekje even snel over de hele bril haal.
Kraantje niet want die zit er niet, maar ik poets alles. Ook de wc rol houder, het prullenbakje, het doosje met maandverband en tampons, de houder van de wc borstel… Ik moest af en toe de huishoudelijke hulp van m’n oma vervangen en m’n oma had nog net geen smetvrees dus heb van haar geleerd hoe je alles schoon maakt hahaha
In mijn uitgebreide sessie alles, maar doe ook soms gewoon alleen bleek in de pot en een doekje over de bril. Ik woon toch alleen dus waarom moeilijk doen 🤷
Wow ik wist niet dat dit echt gebeurt, wat nasty 
Je hebt ook shakes van bijv. Jake die zijn er niet specifiek om af te vallen.
“Oh noo” haha 
Ja, maar ik moet ook m’n kamer/gang uit met deuren en dan met het trappenhuis of de lift naar beneden en weer naar boven. Dus dan heb ik ook wel echt een hoop dingen aangeraakt.
Weet jij wie Kosso is?
- Ja
- Nee
- Van gehoord maar verder niet
0 stemmers
Ik wil ff testen hoe oud en out of touch met de jeugd ik ben. Iemand van 18 vroeg gister of ik die kende en toen ik zei van niet viel zijn bek open en riep hij ‘mijn hart!’ Ik hoop dat jullie ook oud zijn.
Edit: oh dit is geruststellend al, fijn. We zijn allemaal ouwe wijven!
Binnen geen enkele natuurlijk.
@En_17_Anderen @anon50301661 het werd echt zo’n “maar zo was het niet bedoelt/ik wilde een andere foto posten” shit. Was horecabijbaantje, niet officiële groepsapp dus niemand voelde zich genoodzaakt er iets officieel van te vinden.
Sowieso valt dat hele “we willen een veilige werkomgeving voor iedereen” me behoorlijk tegen wat betreft seksueel overschrijdend gedrag.
Deed ik al voor Corona. Echt heerlijk dat mijn smetvrees nu gangbaar is geworden.
Ik ken hem alleen omdat hij een shisha lounge heeft in de stad waar ik opgegroeid ben en omdat mijn broertje er wel eens naar luistert.
Vind je het interessant om het Spotify jaaroverzicht van anderen te zien?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Da’s toch die ene rapper uit Overvecht die in Typisch zat waar jij op geilde? (Waarom heb ik dit onthouden lol)
Het meest oninteressante ooit echt.
Bij mij valt dat in de categorie goede smaak hoor!
Voel jij je vaak meer moe tijdens je menstruatie?
- Nee niet dat ik weet
- Ja volgens mij wel
- N.v.t.
0 stemmers
Ik werd gisteren zo uitgeblust en kapot moe wakker. Echt niet normaal. Even later was ik ongesteld. Ik herinner me dat @anon28710462 volgens mij dat ook had. Misschien komt het omdat ik een koperspiraal heb. Ik ben zo kapot.
Déjà vu naar dit topic van vorig jaar
Menstruatie is niet mijn beste tijd van de maand, maar volgens mij ben ik altijd vooral moe net vóór de ongesteldheid. De 3/4 dagen ervoor.
Ik ben ooit eens alles rondom mijn cyclus gaan bijhouden, was heel interessant. Hoe ik qua energieniveau zat, mijn humeur en bijv ook cravings. Voor mijn ongesteldheid heb ik veel meer zin in hartig/zout ("vlees"achtig, tussen aanhalingstekens want ben vegetarisch). Kan het eigenlijk iedereen wel aanraden om dat bij te houden! Geeft veel inzicht.
Ja als ik ongesteld ben maakt het niet uit hoeveel ik slaap, dan voel ik me alsof ik net drie marathons gerend heb. Hoor er ook vriendinnen over, dus denk dat je moeheid zeker wel in verband te brengen is met je menstruatie!