Ik kan bij bootcamp al steunen en klagen of ik smokkel met een oefening Vaak denk ik achteraf van ja je had echt wel meer/vaker/beter gekund (want niet helemaal kapot) maar ik denk altijd pfoe zwaar pfoe pff moet dit. Sommige oefeningen haaaaat ik echt en dan is een autoritair iemand die me afblaft wel helpend.
Lijkt me wel een uitdaging en goed voor me, beetje discipline. En misschien dat ik daarna dan ook heel trots op mezelf kan zijn.
Had jij vroeger behang op je slaapkamer in je ouderlijke woning?
- Ja
- Nee
- Weet ik niet
- Anders
0 stemmers
Ohhh leuk, als deelnemer of als trainer?
Ik vind het intrigerend om te kijken maar het als @Spaarlamp zou ik nog geen 5 minuten met die autoriteit om kunnen gaan. Mijn mindset is er ook totaal niet naar.
Dit breekt m’n hart. Ik ga hem aanpassen!!
Met beren, spikkels en glow in the dark. En dat in '91.
Wel wit behang, niet een bepaalde kleur of print dus het valt zowat niet op
Jaloers! Ik had lelijk oma behang ):
Als vliesbehang meetelt wel.
Maar persoonlijk vind ik dat geen behang alsin geen kleur oid.
Ik heb gister Kopen zonder kijken zitten bingen en heb het er zelfs met m’n vriend over gehad om ons op te geven.
Jazeker heb ik daar argumenten voor:
-
Voor zover ik uit m’n blote hoofd kon rekenen, zijn de kosten voor die irritante makelaar en Bob (me schatjuh) nihil. Helaas zie je geen totale afrekening dus correct me if I’m wrong, maar het zelf inhuren van een aankoopmakelaar, aannemer en interior decorator lijkt mij een gigantische kostenpost.
-
Ik ben besluiteloos met huizen kopen, iets waar in de huidige markt geen ruimte voor is. Over de beslissing om op m’n huidige huis een bod te doen, heb ik 2,5 maand en 3 bezichtigingen gedaan. Met verbouwen net zo, 6 jaar geleden had ik wilde plannen om de keuken en badkamer aan te pakken maar alles zit er nog in omdat ik simpelweg niet kan kiezen wat ik wil, waar ik moet beginnen of met wie. Heerlijk om dat uit handen te geven.
-
Het lijkt me echt heel interessant om een wensenlijstje en een zak geld in te leveren en een bijna kant en klaar huis terug te krijgen. Zou voor mij echt een stressvrije oplossing zijn om te verhuizen.
Wel zou ik heel duidelijk zeggen dat ik geen zwarte kozijnen en visgraat hoef.
Maar bon, voorlopig hoeven we nog niet te verhuizen.
Weet jij veel over je familiegeschiedenis? Bijvoorbeeld een stamboom die heel ver terug gaat of weet je waar je voorouders leefden en/of wat zij deden etc.
- Ja, heel veel
- Een beetje
- Nee niets
- Niet dat ik weet
- Anders
0 stemmers
Ja, maar niet bijna alles en ook niet alleen de kamers op de bovenverdieping (want die heb ik niet) en ook niet de woonkamer
Van mijn pa zijn vaders (opa) kant heb ik een stamboom boekje dat teruggaat naar 1400 ofzo. Super interessant om te zien, daar staat van iedereen geboorte, trouwdatum, sterfdatum in en ook het beroep dat diegene uitoefende. Van mijn oma heeft iemand uit die verre familie een website waar ik heel ver terug kan kijken naar die vertakking. Heb net even opgezocht maar ze zijn erin geslaagd om tot 1700 terug te gaan.
Van mijn moeders kant weet ik dan weer niks haha
Het zou me sowieso chill lijken omdat Bob voor 10k een nieuwe badkamer, keuken, vloer, kozijnen én meubels in een huis kan plempen. Er zit echt zoveel spon in dat programma, is logisch maar vind dat ergens ook wel jammer. Ze laten wel heel realistisch zien hoe de huizenmarkt is qua overbieden enzo, maar de verbouwing is naar mijn idee niet helemaal realistisch.
Heb er wel tot mijn 13e mee moeten doen, toen gingen we verhuizen. Anders had ik het denk ik gehad totdat ik het huis uit ging haha
Die potjes chilivlokken vliegen er hier echt doorheen, mijn vriend strooit het bijna overal royaal op.
In ons oude huis wel, toen gingen we verhuizen en kreeg ik een slaapkamer op zolder zonder behang. Nu woon ik na een aantal jaar op mijzelf weer bij mijn ouders, maar op een andere slaapkamer, die wel behang heeft
Ik zou het vooral fijn vinden als ze de mega grote canvas van mij en m’n broertje weghalen van 10 jaar geleden toen ik 15 was
Alleen de kamer van mijn zoontje. Dus kan de poll niet invullen
We hebben het overigens niet erg goed gedaan want het bladdert na minder dan een jaar al.
Ik vind het altijd zo’n vreemd idee dat mensen dan papier plakken op een stenen muur. Dat heeft zeer waarschijnlijk met mn ouders mening te maken. Behang kan echt fantastisch zijn.
Voor de vrouwen/meiden, met grote borsten of in verhouding grote borsten. Ik weet niet goed hoe het te verwoorden. Iig voor de vrouwen die vinden dat ze grote borsten hebben. Heb je hier 's nachts wel eens last van als je op je zij gaat liggen? Ik voel me soms heeeel benauwd. Ik heb een cup 70F. Dus niet enorm maar het benauwd me soms echt met slapen op mn zij. Heb er wel vaak een hemdje dan tussen gedrukt, mn moeder vroeger een opgerold klein handdoekje etc. Alsof mn rug het echt het niet trekt zodra ik op mn zij lig. Overdag heb ik overigens geen last.
Ok, nogmaals mn vraag, voor de meiden met wat grotere borsten, heb je wel eens last van benauwdheid als je op je zij ligt?
- Nee nooit
- Ja wel eens maar ik heb geen tip
- Ja en ik heb een tip!
- N.v.t.
0 stemmers