Ligt het nou aan mij of is dat behang gedraaid?
Of het echt een megagoede tip is weet ik niet, maar ik gebruik meestal een zijslaapkussen als ik slaap. Dan lijkt het wat beter. Ik heb cup G/H.
Hee zijn wij familie haha? Hier precies hetzelfde: ik heb van de opa van mijn vaders kant een stamboom die terug loopt tot 1400. Inderdaad ook met geboorte/sterfdata, kinderen, beroep. We hebben zelfs schilderijen van een paar voorouders teruggevonden die ergens in een museum over de lokale geschiedenis in een dorpje hangen haha.
Van mijn moeders familie weet ik dan weer vrijwel niks. Ik wil eigenlijk nog wel een keer naar Duitsland om daar in de archieven te kijken (die kant van de familie is Duits) en kijken of ik daar iets kan vinden, maar ik spreek de taal niet zo heel goed meer en ik weet niet in welke mate ze daar al aan digitaliseren doen (volgens mij valt dat vies tegen haha), dus dat wordt wel lastig.
13 going on 30 is echt een van de leukste films ooit
Zouden jullie liever teruggaan naar 13 of (ligt aan je huidige leeftijd) vooruit/terug naar 30 (of 30 blijven)
- 13
- 30
0 stemmers
Oh, dat is wel tof! In dat boek staan veel meer families, op wikipedia staat een hele rits namen, misschien staat die van jou er ook wel tussen dan. Of heeft jouw familie dit allemaal zelf uitgezocht?
Ehm, ja ik heb wel vrij stevige en ik denk vooral hoge? Borsten van nature. Mn moeder en mn oma zelfs hebben allebei een borstkleining gehad. Dat was ook echtttt nodig. Dat zijwaarts op elkaar chillen DAT kan ik niet hebben, dan wordt ik benauwd. Heel naar. Als ik die tiet dan oplift, oh zoveel opluchting. Mn vriendinnen zeiden al jaren geleden, awh echt zielig volgens mij wegen jouw borsten zoveel.
Hahaha ah, ja op je dertiende is dat niet meer echt ‘cool’ natuurlijk . Ik mocht ook pas toen we gingen verhuizen een nieuw behangetje zelf uitzoeken haha
Nu wil iedereen weten hoeveel jullie borsten wegen natuurlijk.
Haha mijn oma is al overleden, maar in die tijd was borstverkleining echt zeer zeldzaam. Het werd toch gedaan omdat het van een nature tengere vrouw was. Mn moeder vertelde zelf dat het heel slordig was gedaan en de tepels Schots en scheef stonden. Nouja dat heb ik nooit gezien. Mn moeder werd ook echt zo zat van haar zware borsten, ze werd direct doorverwezen en geopereerd. Ik ben dus de 3e generatie, ik wil niet zeuren, ik heb het veel minder. Maar nog steeds soms denk ik, oh my god, waarom bestaan tieten.
Ik heb ook zo’n last van zware en grote borsten. Heb zelfs na kleine klusjes zoals de vaatwasser leegruimen etc al last van mijn onderrug omdat het van boven zo zwaar is. Heb helaas ook geen tips voor je hiertegen
M’n vaders kant van de familie zat vol met jenever stokers met veroordelingen voor illigaal stoken en handel en af en toe wat ongepast gedrag.
Appel dichtbij de boom
Als ik zeg; we hadden het over werk perikelen.
Snap je dat wat perikelen betekend?
- Ja
- Nee, niet echt
- Ik heb nog nooit van dit woord gehoord
0 stemmers
Helpt je buikspieren aanspannen dan?
Ik heb verre van grote borsten dus misschien praat ik voor mijn beurt, maar als ik op mijn schouders iets zwaar heb, dan helpt het wel om met rechte rug te bukkem en buikspieren aan te spannen (en onderrug/core sterker maken). Misschien kan dat iets uitmaken?
Haha o god die dames die aankomen in rok. En die gast die nog met blote bast staat en zegt dat hij het wel redt tot het einde.
Ik trek mijn eerdere woorden trouwens in; ik ben veel te sloom hiervoor. Ik was/ben altijd de laatste die klaar was na het omkleden bij de gym en bij college de boeken in de tas had gestopt etc.
Mijn vader heeft een stamboom weten te maken echt tot aan het jaar 0 en nog verder terug. Hij is er heilig van overtuigd dat wij de nabestaande zijn van Jezus en Karel de Grote.
Denk jij dat de horeca met kerst weer open mag?
- Jazekerrrr
- Nee sowieso niet
- Mwah zit een kans in
0 stemmers
Ik zie dat echt niet goed gaan, mensen willen sowieso al uit eten met kerst maar al helemaaal als ze al maanden niet uit eten mogen
Het lijkt me inderdaad ook niet heeeel slim ja! Vind dat we nu even goed moeten doorpakken met de maatregelen
Ik werk zelf in de horeca, al hoop ik dat me snel weer open mogen. Lijkt het mij niet slim om met kerst open te gaan. Veel families, veel mensen dus groter kans op meer besmettingen.