Stel je persoonlijke vraag #21

Anoniem

Ik ben altijd zo sceptisch over deze dingen maar ik eet nu maaltijdvervangers omdat ik 0,0 eetlust heb en ik zo toch nog wat binnenkrijg. Ik wil er alleen niet enorm van gaan afvallen.

Heb jij wel eens een dieet met maaltijdvervangers (shakes/repen) geprobeerd?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Zo ja, hielp het?

• Nee, ik hield hetzelfde gewicht
  • Nee, ik werd zwaarder
  • Ja, ik viel een beetje af
  • Ja, ik ben erg veel afgevallen

0 stemmers

En hoeveel maaltijden had je dan vervangen?

• 1 maaltijd
  • 2 maaltijden
  • 3 maaltijden
  • Meer dan 3 maaltijden

0 stemmers

Ik vind het alles uitmaken met wie er gespeculeerd wordt, wat de relatie is tot de persoon waarover gespeculeerd wordt en wat er precies gezegd wordt.

Zo zou ik het heel normaal vinden om met mijn beste vrienden, waarvan een aantal zelf LBGTQ+ zijn, het kort te hebben over ‘zou die of die persoon hetero zijn?’. Is nog steeds roddelen en nieuwsgierigheid, maar ik weet dan dat er zowel vanuit mij of mijn vrienden geen negatief oordeel achter zit.

Ik vind het wel heel irritant als over iemand gespeculeerd wordt enkel op basis van het niet voldoen aan ‘stereotype hetero’, óf wanneer ik merk dat er een negatieve of sensatiebeluste ondertoon achter schuilt.

1 like

Zie jij het ongewenst doorsturen van naaktfoto’s als (een vorm van) seksueel geweld? Dus dat de maker geen toestemming heeft gegeven om het te delen.

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Mijn ouders hebben van alles wat, dus het macht niet echt. En vooral mijn vader heeft een eigen smaak (eiken hout)

Al moet ik zeggen dat ik de tuin misschien wel erger vindt. Maar dat komt ook omdat mijn vader niet meer de jongste is en het niet meer echt kan bijhouden.

Ook als de maker wel toestemming heeft gegeven om te delen ontvang ik liever niet zo maar een naaktfoto/filmpje. Vooral van die vieze oude collega’s die “per ongeluk” een naaktfoto in de (groeps)app droppen. Doe gewoon niet.

1 like

Wanneer je de wc schoonmaakt, wat doe je dan?

• Wc reiniger/bleek in de pot
  • Met de wc borstel schrobben in de pot
  • Wc bril afnemen
  • Vloer dweilen/schoonmaken
  • Lichtknopje afnemen
  • Deurkrukken
  • Fonteintje/kraantje
  • Drukknop voor spoelen afnemen
  • Tegels op de muur

0 stemmers

Ik was hier heel benieuwd naar omdat mijn vriend een ander idee heeft van de wc schoonmaken dan ik.

1 like

Haha wat @anon86562306 zegt dat ik moet doen

18 likes

Alles van wat jij benoemt

5 likes

Tegels af en toe, als er mannelijk visite is geweest bijvoorbeeld.
Maar ik heb ook een snelle beurt waarbij ik zo’n wegwerpdoekje even snel over de hele bril haal.

4 likes

Kraantje niet want die zit er niet, maar ik poets alles. Ook de wc rol houder, het prullenbakje, het doosje met maandverband en tampons, de houder van de wc borstel
 Ik moest af en toe de huishoudelijke hulp van m’n oma vervangen en m’n oma had nog net geen smetvrees dus heb van haar geleerd hoe je alles schoon maakt hahaha

1 like

In mijn uitgebreide sessie alles, maar doe ook soms gewoon alleen bleek in de pot en een doekje over de bril. Ik woon toch alleen dus waarom moeilijk doen đŸ€·

9 likes

Wow ik wist niet dat dit echt gebeurt, wat nasty :weary:

Je hebt ook shakes van bijv. Jake die zijn er niet specifiek om af te vallen.

1 like

Dit is toch wel de opperbevelhebber van de Carbonara carabinieri

13 likes

“Oh noo” haha :smiley:

1 like

Ja, maar ik moet ook m’n kamer/gang uit met deuren en dan met het trappenhuis of de lift naar beneden en weer naar boven. Dus dan heb ik ook wel echt een hoop dingen aangeraakt.

2 likes

Weet jij wie Kosso is?

• Ja
  • Nee
  • Van gehoord maar verder niet

0 stemmers

Ik wil ff testen hoe oud en out of touch met de jeugd ik ben. Iemand van 18 vroeg gister of ik die kende en toen ik zei van niet viel zijn bek open en riep hij ‘mijn hart!’ Ik hoop dat jullie ook oud zijn.

Edit: oh dit is geruststellend al, fijn. We zijn allemaal ouwe wijven!

1 like

Binnen geen enkele natuurlijk.
@En_17_Anderen @anon50301661 het werd echt zo’n “maar zo was het niet bedoelt/ik wilde een andere foto posten” shit. Was horecabijbaantje, niet officiĂ«le groepsapp dus niemand voelde zich genoodzaakt er iets officieel van te vinden.
Sowieso valt dat hele “we willen een veilige werkomgeving voor iedereen” me behoorlijk tegen wat betreft seksueel overschrijdend gedrag.

Deed ik al voor Corona. Echt heerlijk dat mijn smetvrees nu gangbaar is geworden.

5 likes

Ik ken hem alleen omdat hij een shisha lounge heeft in de stad waar ik opgegroeid ben en omdat mijn broertje er wel eens naar luistert.

1 like