Stel je persoonlijke vraag #21

Ik ga echt stuk om die interviews die er in gemonteerd worden.

‘Aaaah ik ga kapot van de pijn, ik kan echt niet meer verder’
flashback naar interview
‘Ik heb een hele hoge pijngrens en zou echt pas opgeven als ik een bot gebroken heb ofzo.’

17 likes

Mijn oude kamer heeft ook een blauwe vloer omdat ik de vloer mocht uitkiezen. Wilde volgens mij schippertje spelen met mijn hoogslaper. Uiteindelijk heeft mijn hoogslaper heel lang als paard gediend dus had beter een grasgroene vloer kunnen kiezen.

Hahaha ja drinkie denk ik ook nog wel eens aan

3 likes

Ik dacht dat dat @Otzi was met een arafatsjaal, maar nu je het zegt zou hypnose ook wel kunnen ja. Damn is dat al zo lang geleden dan

1 like

Waarom onthoud je dat?! Ik probeer het zelf al een paar maanden heel hard te vergeten hahahaha

15 likes

Ja echt, mijn vriend en ik hebben elke aflevering wel weer lol om degene die dit monteert, die persoon moet echt een loonsverhoging krijgen.

3 likes

Hij is hierboven al genoemd. Ik denk ook nog wel eens aan de post over het passen van de broek en zeggen dat hij niet mooi zit bij haar poepgat :joy:

En dit filmpje die perongeluk werd verstuurd naar een docent ofzo :rofl::

27 likes

Ik denk echt vaak aan drinkie. Ben erg blij dat iemand dit ongemakkelijke moment ooit heeft gepost.

11 likes

Ojaaa en die ene over de moeder die haast had en meerdere keren over iemands fiets reed met de auto. En toen zei “mijn man is fietsenmaker” :joy: geen idee of deze uit ongemakkelijke momenten komt trouwens.

En was er ook niet een (schoon) moeder die in iemands tuin plaste omdat ze nodig moest en dat de bewoonster toen ineens thuis kwam? :sweat_smile:

15 likes

Haha @Woodkid @Jumpsuit ja dit is echt zo’n gevalletje waar ik in de nacht wakker van word en dan een mega cringe gevoel in mn buik krijg fml.

Wel grappig dat je er nog steeds wel eens aan denkt haha @Woodkid

2 likes

Ik denk nog weleens terug aan ‘Krijg tyfus aan je oogbal’ ofzo wat naar een docent was gestuurd. Was dat niet @Zemraluani ? Denk er nog regelmatig aan.

12 likes

Ah jij was het @Espoir!
Ik zeg nu ook vaak drinkie tegen mijn moeder want heb deze anekdote met meerdere mensen gedeeld :joy:

1 like

Haha, leuk om te horen!

1 like

Maar met die wc was toch dat die baas op de wc zat en zij zei “huh wat doe jij nou hier” :joy:

5 likes

Dan komen we uit dezelfde omgeving! Ik ken hem alleen omdat hij in een lambo rijd met zijn naam erop.

1 like

Hahahaha die ongemakkelijke momenten zijn goud.

Ik denk ook altijd terug aan eentje van Hypnose dat ze dacht dat alle Duitsers zijn homo echt de tekst was van Seven nation army (en dus dacht dat Duitsers die het hadden opgezet heel veel zelfspot hadden)

En dat iemand (een kind?) over Piet op het dak zei “wat een kkmongool” (Of nog meer grof? Ik weet het niet meer het kan ook echt niet maar ik moet er nog steeds om lachen)

En dat iemand tegen een kind had gezegd iets van flikker op klootzak, fluisterend waarop dat kind huilend was weggerend

Ik ontdek hier ook dat ik slecht kan navertellen, niet goed kan onthouden uit welk topic iets kwam en moet lachen van grof taalgebruik haha

37 likes

Was de dakgoot niet verstopt en moesten er geen werken uitgevoerd worden?

4 likes

Ik moet nog steeds lachen om die forummer op egf die in haar bord roti? met sperzieboontjes was gaan zitten

9 likes

Oh nu moet ik denken aan het begin van dat hele coronagebeuren toen alles ineens in rep en roer was, toen had iemand de instructies van de overheid hier op het forum gepost. En daar stond dus zoiets in als
“om uw temperatuur op te nemen steekt u een thermometer in uw poepgat”.
Ik moest daar toen zo ontzettend om lachen omdat het zo’n raar woord was op die plek (je verwacht toch eerder anus of rectum dan poepgat als het overheidscommunicatie is).

9 likes

Ik quote ‘Ga dat ff ergens anders doen hufter’

22 likes