Stel je persoonlijke vraag #21

Zijn er sommige posts in het ongemakkelijke momenten topic waar je nog soms aan terugdenkt en dan moet lachen?

• Ja een enkele
  • Nee
  • Ja zoveel

0 stemmers

Zoja, vertel welke. Voor mij die waar de ff’er de wc deur opendeed terwijl haar baas zat te poepen en ze toen gewoon werkgerelateerde vragen ging stellen. En nog 1 op 1 of ander landelijk weggetje in een auto.

16 likes

Het zijn er wel meer maar ik moet nu gelijk aan eentje denken waarbij een forummer (weet even niet meer wie) in een winkel een broek ging passen, en tegen de verkoopster zei ‘hmm ik vind de broek niet zo mooi staan bij mijn poepgat’ ipv billen hahaha. Echt kinderachtig dat ik nog blijf lachen om het woord poepgat maar goed, ik zie ook helemaal de blik van die verkoopster voor me en dat die forummer dacht ‘omg wat ZEG ik’.

28 likes

Hahaha omg die was ook geniaal @Boondigga

2 likes

Het bleek ook(halverwege mijn stage) dat mijn begeleider in mijn inbox kon en mijn email las. :grimacing: en dat terwijl ik heel veel met m3de studenten emailde over stage, maar ook over het weekend en glittersplaatjes stuurde

En die ongemakkelijke post van dat landelijke weggetje zit hier volgens mij niet meer. Ze zat samen in een auto in een of ander verloren gebied en het hobbelde. Ze was wagenziek/misselijk. En toen zei ze, ik kan je beter niet aankijken, ik word al misselijk als ik naar je kijk. Dat was een soort van baas of iemand die dan een hoge status ofzo had. En dat dan idee zo hobbelend met elkaar in de auto te zitten. Ik kan niet meer.

36 likes

Mijn ouders hebben dus in het nieuwbouwhuis naar hun 4 jarige dochter geluisterd die een ‘zee met eilandje’ als vloer wilde om zeemeermin te spelen. Die hebben dus nu blauw linoleum met een geel ovaal in wat al lang de logeerkamer is. :unamused:
Voel me bijna schuldig?? Maar wie luistert er nou naar een 4-jarige??

51 likes

ohh ja daar dacht ik laatst ook nog aan! Hypnose was dat toch, zit die hier nog?

@tessel, maar heb je uiteindelijk nog zeemeermin gespeeld?

1 like

Nee joh, toen we daar eenmaal woonden was mijn Ariëlfase wel voorbij.

2 likes

Ik ga echt stuk om die interviews die er in gemonteerd worden.

‘Aaaah ik ga kapot van de pijn, ik kan echt niet meer verder’
flashback naar interview
‘Ik heb een hele hoge pijngrens en zou echt pas opgeven als ik een bot gebroken heb ofzo.’

17 likes

Mijn oude kamer heeft ook een blauwe vloer omdat ik de vloer mocht uitkiezen. Wilde volgens mij schippertje spelen met mijn hoogslaper. Uiteindelijk heeft mijn hoogslaper heel lang als paard gediend dus had beter een grasgroene vloer kunnen kiezen.

Hahaha ja drinkie denk ik ook nog wel eens aan

3 likes

Ik dacht dat dat @Otzi was met een arafatsjaal, maar nu je het zegt zou hypnose ook wel kunnen ja. Damn is dat al zo lang geleden dan

1 like

Waarom onthoud je dat?! Ik probeer het zelf al een paar maanden heel hard te vergeten hahahaha

15 likes

Ja echt, mijn vriend en ik hebben elke aflevering wel weer lol om degene die dit monteert, die persoon moet echt een loonsverhoging krijgen.

3 likes

Hij is hierboven al genoemd. Ik denk ook nog wel eens aan de post over het passen van de broek en zeggen dat hij niet mooi zit bij haar poepgat :joy:

En dit filmpje die perongeluk werd verstuurd naar een docent ofzo :rofl::

27 likes

Ik denk echt vaak aan drinkie. Ben erg blij dat iemand dit ongemakkelijke moment ooit heeft gepost.

11 likes

Ojaaa en die ene over de moeder die haast had en meerdere keren over iemands fiets reed met de auto. En toen zei “mijn man is fietsenmaker” :joy: geen idee of deze uit ongemakkelijke momenten komt trouwens.

En was er ook niet een (schoon) moeder die in iemands tuin plaste omdat ze nodig moest en dat de bewoonster toen ineens thuis kwam? :sweat_smile:

15 likes

Haha @Woodkid @Jumpsuit ja dit is echt zo’n gevalletje waar ik in de nacht wakker van word en dan een mega cringe gevoel in mn buik krijg fml.

Wel grappig dat je er nog steeds wel eens aan denkt haha @Woodkid

2 likes

Ik denk nog weleens terug aan ‘Krijg tyfus aan je oogbal’ ofzo wat naar een docent was gestuurd. Was dat niet @Zemraluani ? Denk er nog regelmatig aan.

12 likes

Ah jij was het @Espoir!
Ik zeg nu ook vaak drinkie tegen mijn moeder want heb deze anekdote met meerdere mensen gedeeld :joy:

1 like