Is penetratie dan met een piemeltje?
Haha. Ik las de afgelopen jaren 50 - 100 boeken per jaar. Kon het dus ook prima aan mezelf verantwoorden dat ik nieuwe moest kopen. Dit jaar door de geboorte van mn zoontje heb ik er nog niet eens 20 uit. En zoooooveel fysieke TBR boeken liggen. Dus probeer me nu ernstig in te houden 
Dan mag je nog wel wat bijleggen denk ik…? 
Mijn collega’s en ik hebben ook een bol-bon van 100 euro gekregen met dezelfde insteek. Dit is (wat ik me herinner) dat mensen ervan gekocht hebben, mocht je nog inspiratie zoeken:
- servies
- rituals adventkalender
- bureau
- plankjes + decoratie voor aan de muur
- kastje + decoratie
- mooie, comfortabele stoel
- airpods
- een balance-bal
Veel plezier met iets uitzoeken! 
Nr 2 in mijn spotify wrapped 

Ik heb vandaag 130 eu aan bonnen gekregen en heb alle kerstcadeaus gekocht die ik moest kopen en verder wacht ik tot ik iets wil/nodig heb
- 1 dag
- 2 dagen
- 3 dagen
- 4 dagen
- 5 dagen
- 6 dagen
- 7 dagen
- 8 dagen
- 9 dagen
- 10 dagen
- 11 dagen
- 12 dagen
- 13 dagen
- 14 dagen
- Meer dan 14 dagen
0 stemmers
- Ja, zelf eens gedaan en ging goed
- Ja, zelf nooit gedaan
- Twijfel/weet niet
- Nee, zelf wel eens gedaan en geen succes
- Nee, zelf nooit gedaan
- Verschilt per salade
0 stemmers
Hangt ook een beetje van de ingrediënten af. Met kip en ei ben ik voorzichtig, na openen.
Ik heb heel lang voornamelijk crackers met eiersalade als ontbijt gegeten en ik deed een eeuwigheid met zo’n bakje. Na 2 weken smaakte het nog prima hoor.
Na 2,5/3 weken lette ik wat beter op en als hij dan wat zuurder (ja niet per se echt zuur eigenlijk, gewoon anders vooral) begon te smaken gooide ik heb wel weg. Vaak genoeg per ongeluk gegeten terwijl de smaak al veranderd was maar behalve dat het wat minder lekker was heb ik er nooit wat van gekregen hoor.
Hoe spreken jullie Track & Trace uit?
- Twek and Twees
- Trrek en Trrees
0 stemmers
Hahahaha oh jij was het
Allebei niet, ik spreek het op de Engelse manier uit. Of bedoel je dat met de tweede optie?
Yess
Oh door de dubbele rr dacht ik dat je een rollende r bedoelde, die doe ik niet (maar gewoon Engelse r).
Ik laat mijn stem wel staan want vind Twek en Twees zo leuk dat ik dat vanaf nu ga gebruiken. Klinkt als een gezellig gepensioneerd stel a la Bonnies ouders.
Haha ik zeg het wel heel Nederlands, dus wel zoals je het op z’n Engels zegt maar met een Nederlands accent.
Tonijn en krab zou ik ook mee uitkijken. 5 dagen is daarbij wel m’n max. Naast kip wat @FrauHelga al zei. Ei ben ik wat losser mee.
weet iemand trouwens waarom dit soort ‘salades’ (die niet verder af kunnen staan van een reguliere gezonde salade met bv sla en tomaat) zo heten?
hoe is mayonaise met aardappel en ei erdoor een salade???
Haha nou ik had hier een heel gesprek over van het weekend. Mijn vriend (niet NL) zei dat hij ‘paté’ ging maken van tonijn, en uiteindelijk was het een soort tonijnsalade zoals we die hier kennen. Dus ik zei dan ook ‘hé, dit lijkt op tonijnsalade’, nouuuuu zijn ogen rolden er bijna uit want hij zei HOE is dit gerelateerd aan salade?! Helemaal van de leg.
Maar het was wel lekker.
Ik zou er een nieuwe e-reader van kopen! Van een deel dan