Stel je persoonlijke vraag #21

Haha, leuk om te horen!

1 like

Maar met die wc was toch dat die baas op de wc zat en zij zei “huh wat doe jij nou hier” :joy:

5 likes

Dan komen we uit dezelfde omgeving! Ik ken hem alleen omdat hij in een lambo rijd met zijn naam erop.

1 like

Hahahaha die ongemakkelijke momenten zijn goud.

Ik denk ook altijd terug aan eentje van Hypnose dat ze dacht dat alle Duitsers zijn homo echt de tekst was van Seven nation army (en dus dacht dat Duitsers die het hadden opgezet heel veel zelfspot hadden)

En dat iemand (een kind?) over Piet op het dak zei “wat een kkmongool” (Of nog meer grof? Ik weet het niet meer het kan ook echt niet maar ik moet er nog steeds om lachen)

En dat iemand tegen een kind had gezegd iets van flikker op klootzak, fluisterend waarop dat kind huilend was weggerend

Ik ontdek hier ook dat ik slecht kan navertellen, niet goed kan onthouden uit welk topic iets kwam en moet lachen van grof taalgebruik haha

37 likes

Kan me nog maar twee verhalen herinneren:

• iemand die op haar beddengoed had gekotst en dat uit het raam op het dak had gegooid
  • een kind dat met Sinterklaas naar een Piet op het dak riep: wat doet die kkmongool (niet mijn woordkeuze) daar op dat dak.

Edit: Hahaha @Evenveel great minds

39 likes

Ja hoe zat dat nou. Was diegene niet dronken en wilde dat voor haar ouders verbergen of zo.

3 likes

Was de dakgoot niet verstopt en moesten er geen werken uitgevoerd worden?

4 likes

Ik moet nog steeds lachen om die forummer op egf die in haar bord roti? met sperzieboontjes was gaan zitten

9 likes

Oh nu moet ik denken aan het begin van dat hele coronagebeuren toen alles ineens in rep en roer was, toen had iemand de instructies van de overheid hier op het forum gepost. En daar stond dus zoiets in als
“om uw temperatuur op te nemen steekt u een thermometer in uw poepgat”.
Ik moest daar toen zo ontzettend om lachen omdat het zo’n raar woord was op die plek (je verwacht toch eerder anus of rectum dan poepgat als het overheidscommunicatie is).

9 likes

Ik quote ‘Ga dat ff ergens anders doen hufter’

22 likes

Ik kan me een post herinneren van een FF’er die in een pashokje in een zakje gepoept had. Die post was echt hilarisch geschreven :cry:

9 likes

Hoe zeg jij goede vrienden meestal gedag (non-Corona)? Meerkeuze.

ik geef

• Een hand
  • Een zoen op wang
  • Een zoen op mond
  • Twee of drie zoenen
  • Een vluchtige knuffel
  • Een stevige / langere knuffel
  • Ik zwaai
  • Ik zeg gewoon ‘hoi’ oid

0 stemmers

En zeg je weleens tegen goede vrienden dat je van ze houdt? Ook meerkeuze.

• Ja, maar alleen tegen vrouwelijke vrienden
  • Ja, maar alleen tegen mannelijke vrienden
  • Ja, tegen vrienden en vriendinnen
  • Ja, maar niet echt serieus (bv ‘love you!’ bij gedag zeggen)
  • Ja, serieus / welgemeend
  • Ja, maar in een brief of whatsapp, niet face-to-face
  • Nee, durf ik niet maar zou ik wel willen doen
  • Nee, ‘houden van’ is te sterk uitgedrukt, dat voel ik niet bij vrienden
  • Nee ik heb geen vrienden

0 stemmers

1 like

Gewoon nee, kan die er niet bij?
Ik durf het wel maar doe dat nooit

7 likes

Ik ga regelmatig stuk om die meid die naar het toilet ging en daar haar baas aantrof. En in plaats van de deur dicht te doen en weg te gaan maar ging praten over een of ander project omdat het dan minder ongemakkelijk zou zijn hahahahhahahaha.

21 likes

Het hangt heel erg van de vriend af hoe ik ze gedag zeg. Het liefst geef ik een knuffel maar sommige vrienden vinden dat niet fijn (eentje wordt liever helemaal niet aangeraakt bijvoorbeeld) dus ik pas me aan haha.

1 like

Szechuan zo lekker :heart_eyes: maar gebruik ook gewoon zwarte pepermolen, Chili en cayenne!

1 like

Goed voornemen! Ik zeg het ook te weinig dus wil dat ook wel veranderen.

Heb 1 vriend bij wie ik het heel makkelijk zeg en waarvan ik weet dat hij ook echt van mij houdt. Als je onze voice berichten naar elkaar zou horen zonder context zou je denken dat we een relatie hebben oid haha, maar we zijn allebei gelukkig getrouwd / verloofd en met kind.

Maar tegen een van m’n beste vriendinnen die ik al 12 jaar ken ofzo zou ik het bv minder snel zeggen. Gek is dat. Ligt dus heel erg aan de persoon / relatie.

@Gelatelli waarom zeg je het dan niet? Gewoon omdat het er niet van komt oid?

Ja er was iemand en die had de dakgoot van haar ouders laten verstoppen door gebruikte condooms op het dak te gooien. Volgens mij was het @lizzybennet. Vooral dat ze een jaar lang ofzo het konijnenhok van haar oom moest schoonmaken vond ik goud.

9 likes

Ik zeg het eigenlijk nooit tegen iemand, moet er van cringen als ik er aan denk. Krijg er een soort overdreven hallmark kerstfilm idee bij, terwijl dat nergens op slaat natuurlijk.
Mn man krijgt het ook zn strot niet uit. heel soms zeggen we ‘grappend’ ik zie u graag in plaats van ik hou van je

Het zal wel ongezond emotioneel gedrag zijn bedenk ik me nu

3 likes

GeĂŻnspireerd door Echte Gooische moeders:

Kan jij tijdschriften weggooien?

• Ja, gelezen = weggooien of weggeven
  • Mwah, ik bewaar een selectie
  • Nee, ik bewaar (bijna) alles
  • Ik heb nooit tijdschriften

0 stemmers

Ik heb dit dus ook al met Allerhandes, die kan ik echt slecht weggooien haha