Stel je persoonlijke vraag #21

Ja sindsdien ook gedaan of gevraagd of ik wat kon meenemen :sweat_smile:

Ja dit is te gênant. We waren ruim op tijd op t vliegveld en ging traditiegetrouw eerst nog wat eten bij de Mac. Mn vriend zei al Joe laten we zo naar de gate gaan. Ik zei huh ben je gek nu al, nog even kijken in de boekenwinkel. Daar zei mn vriend: Ik denk dat we nu echt moeten gaan… Bleek dat ik me een uur had vergist in de tijd en het vliegtuig dus echt echt al bijna ging :worried: snap ook nog steeds niet waarom hij niet dringender zei dat we moesten gaan :joy:

5 likes

Doet me denken aan een kok die vegetariërs altijd belachelijk maakte achter hun rug om en als borrelplankje een paar rauwe groentestengels in een glas flikkerde :sob:.

1 like

Ik ook niet, ik snap het ook niet, als je gewoon praat of muziek luistert in een auto horen mensen op straat dat toch ook niet?

Nou ik werd laatst opgehaald door een vriendin en zij was dus aan het bellen, ik stond buiten en dacht wtf zet je geluid zachter. Toen ik instapte was het gewoon normaal volume en toen ze daarna klaar was met bellen en de radio weer aan ging stond die zelfs zacht. Op de een of andere manier is handsfree bellen echt super hard van buiten te horen.

6 likes

Huh wat gek, ik wist dat echt niet!

Nee, dat hoor je niet, maar op de speakers is het net alsof iemand zit te bellen met een surroundsysteem buiten.

Echt heel hard en duidelijk.

14 likes

Hoe hoog is jouw eigen risico van je zorgverzekering?

• €385
  • €485
  • €585
  • €685
  • €785
  • €885

0 stemmers

Ik twijfel al jaren om het hoger te zetten want ik heb (even afkloppen) nooit zorgkosten, maar durf het elk jaar toch niet.

375

Mijn motto is: als je het zelf kan betalen, dan kun je ‘m hoger zetten. Ik heb het afgelopen jaar maandelijks gespaard en nu heb ik een potje met 885 euro die ik altijd kan aanspreken als ik zorgkosten heb. Scheelt toch weer premie!

10 likes

Woon je dan niet in Nederland? Of heeft het een andere reden?

Ja heel erg fair wat je zegt allemaal! Veel te simplistisch gedacht van me natuurlijk, deels vanuit frustratie over die klotegeitenkaas denk ik haha

Kutverhuizing. Is waarschijnlijk nog meer ook.

1 like

Ik zit bij DSW en die heeft altijd eigen risico van 375 euro

Ik heb op ja: teleurgesteld gestemd, maar het is vooral in het gerecht niet dat mensen de moeite nemen buiten hun comfortzone te koken voor mij.

1 like

Oh grappig, ik wist niet dat lager dan 385 kon!

Dit is het eerste jaar dat ik nog wat heb openstaan van m’n eigen risico, normaal gaat het elk jaar helemaal op :sweat_smile:

Ik durfde het ook niet, maar ben uiteindelijk voor €485 gegaan. :sunglasses:

En meine liebe ik moet wat bijbetalen man. Terwijl ik denk huh? Ik heb geen medische hulp nodig gehad. Alleen medicatie. Gelukkig kunnen mn ouders bijspringen maar ik vind dit echt BIZAR.

2 likes

Hoezo bizar? Medicatie kost ook geld.

Ik zit helaas elk jaar aan m’n eigen risico ivm medicatie.

2 likes