Stel je persoonlijke vraag #21

Ik zou denk 1 poging doen om me in een boom te verstoppen ofzo, maar als dat dan dreigt te mislukken geef ik echt direct op. Die stress kan ik echt niet aan, laat maar zitten dan ga ik liever snel dood.

Mijn vriend vraagt ook wel eens wat ik zou doen als “de zombies komen”. Ja helemaal niets gewoon. Echt vreet mij maar als eerste op, echt geen zin in zo’n ellendig angstig leven.

43 likes

Ja 100% mijn way to go.

Ik weet theoretisch ook heel goed wat je niet moet doen in een horrorfilm en word ook superboos als de mensen in de film dan domme beslissingen nemen. Maar ik doe die dingen dus zelf ook altijd, dat HALLO IS DAAR IEMAND schreeuwen bijvoorbeeld, of kelders inlopen.

Ik denk dat m’n lichaam gewoon een doodswens heeft ook.

7 likes

Of gaan kijken waar het geluid vandaan komt :joy: zodra iemand in zo’n slasher horror zegt “I’ll be right back” weet je gewoon dat ze worden vermoord. :sweat_smile:

1 like

haha huh dit leek me dus zoiets als mensen zeggen van ‘dat is echt een Henk’
als in wat een kneus (al is dat volgens mij is dat niet écht een ding), maar blijkbaar ook iets heel anders dus haha

1 like

David Beckham heeft precies die fuckboy stijl waarbij ik een coltrui lelijk vind. Al valt die laatste foto mee

4 likes

Voor de spelen beginnen met mn zusje, familie en beste vriend (wil best met gale trouwen :heart:) het bos invluchten en daar overleven :joy::raising_hand_woman:t3:

Bij mijzelf thuis ruik ik het niet als de verwarming aan staat maar bij mijn ouders thuis dan weer wel. Zij hebben verwarming op gas, ik op stadsverwarming. Misschien dat dat ook verschil maakt?

1 like

Ik kreeg gister een bericht of ik vandaag toch nog kon werken (iedereen had vrij gekregen omdat het zo rustig was) maar heb het echt volledig gemist. Het is opzich geen ramp dat ik er niet ben (anders hadden ze wel gebeld) maar twijfel nu of ik nog iets terug moet sturen over dat ik het gemist heb en niet kan vandaag of dat ik het gewoon zo moet laten. Wat zouden jullie doen?

• Nog iets terug sturen
  • Gewoon zo laten

0 stemmers

Hahah duidelijk :joy: ik ben echt zo’n laks persoon die dan denkt prima zo maar heb toch wat terig gestuurd

Ik zou dus echt gewoon zo laten want anders lijkt het, vind ik, echt zo alsof je hebt gewacht met reageren tot je te laat was voor de dienst en dan opeens ‘oooooh helemaal gemist nou lees het nu pas sorry al te laat zo jammer!!!’ stuurt hahaha. Maar wellicht is gewoon antwoorden beter :joy:

1 like

Ja man, lekker aroma van verwarmd stof. Iemand een tip om stof uit een dichte radiatorkast te krijgen? :unamused:

1 like

Port (de drank)

• Vind ik lekker
  • Vind ik niet lekker
  • Geen mening/ ik drink niet

0 stemmers

Ik voel me altijd zo’n oud wijf met een glas port.

Nog nooit geproefd!

Bestaat er in V stadsverwarming?!?! Ik associeer dat echt met Rotterdam en steden van die grootte XD

Als ik als kind moest niezen kwam er vaak echt mega veel snot uit mn neus. Echt zo’n dikke snottebel. Dan zat ik op de basisschool in de klas en moest ik met m’n hand voor mn neus naar de wc lopen :sweat_smile: Ik heb dat nu dus echt nooit meer.

• Toen ik een kind was en nieste kwam er veel snot uit mn neus. Nu nooit meer.
  • Toen ik als kind nieste kwam er geen snot uit mn neus. Nu heb ik dat wel.
  • Als ik nies komt er altijd al veel snot uit mn neus. Toen en nu.
  • Als ik nies komt er nooit snot uit mn neus. Toen en nu.
  • Ik weet het niet (meer)
  • Anders

0 stemmers

De ene keer komt er veel snot uit en de andere keer niet. Was vroeger denk ik hetzelfde. Heb hier niet echt herinneringen aan.

8 likes

Ik kijk de laatste aflevering van Orange Is The New Black en de volgende vraag kwam omhoog:

Stel jij zit 10 jaar of meer vast voor een misdaad in een vrouwengevangenis, wat is op jou van toepassing?

Zou jij seks hebben met medegevangenen?
  • Ja, ik kan echt geen 10 jaar of meer zonder seks met anderen
  • Ja, en ik val (ook) op vrouwen
  • Ja, maar alleen als de nood echt hoog is
  • Ja, andere reden…
  • Ik weet het niet zeker
  • Nee, ik kan prima 10 jaar of meer zonder seks met anderen
  • Nee, ik val 100% op mannen en zou geen seks kunnen hebben met een vrouw
  • Nee, want ik heb een relatie en blijf trouw aan mijn partner die forever op mij wacht tot ik vrijkom en we weer happily ever after zijn
  • Nee, andere reden…
  • Je bent iets vergeten, namelijk…

0 stemmers

Alleen lekker icm kaas, anders niet.

1 like

Je partner kan op bezoek komen dus je zou toch niet zonder vallen?

3 likes

Ik ben altijd wel nieuwsgierig geweest naar seks met een vrouw/afgevraagd of ik op vrouwen val. Als er alleen maar vrouwen zijn, lijkt me dat wel een moment om er voor open te staan en het uit te zoeken.
(Trouwens: 10 jaar wachten op je partner, wauw)
Edit: oja ook niet om dat ik dan niet zonder seks zou kunnen. De persoon (hoe diegene is en eruit ziet) is wel belangrijk :sweat_smile:

1 like