Stel je persoonlijke vraag #21

Sorry @anon50301661, was bij mijn moderatorvraag de optie: IK KAN NIET KIEZEN, vergeten.

1 like

Zijn jullie wat van plan

2 likes

Nee. Kan me niet voorstellen dat iemand dit leuk zou vinden om te doen :rofl:

1 like

Ik vind het meestal al heel lief dat mensen die moeite doen, maar toen ik letterlijk droge aardappels en sla voorgeschoteld kreeg (terwijl ik van tevoren had gevraagd of ik zelf iets mee moest nemen, en het antwoord nee natuurlijk niet was) toen was ik wel teleurgesteld. Dit was trouwens met kerstmis.
En in restaurants ben ik wel heel vaak teleurgesteld, altijd die stomme diepvrieslasagne. Maar dat vind ik heel iets anders dan wanneer je bij iemand gaat eten.

1 like

Ik ben van mening dat de beste moderators helemaal geen moderator willen zijn.

Behalve @Zemraluani dan. Maar die vertrouw ik met niks.

7 likes

Heel verstandig!

1 like

Ik ga morgen bij mijn schoonouders eten en ze gaan bestellen bij een restaurant. We moesten vast doorgegeven wat we willen dus ik kijk net op die site, zijn de enige vegetarische opties voor zowel voor als hoofd “Dagelijks wisselende creatie van de chef:upside_down_face::upside_down_face::upside_down_face: Ja thanks daar kan ik precies niks mee

5 likes

hahahaha altijd een wrap met een berg paprika’s. De fantasie van de chef reikt niet zover.

5 likes

Hahaha ja :sob: Maar ik snap dat dus echt niet? Je wordt toch kok omdat je het leuk vindt om te koken?? Hoezo heb je dan niet zoiets van ‘goh, laat ik daar dan ook wat leuks van maken’? Kan me daar echt over verbazen

4 likes

Ik kreeg in een (vrij chique) restaurant eens drie gangen met paddenstoelen achter elkaar. Hoofdgerecht was oa gebakken champignons geserveerd op een portobello. Gelukkig kreeg ik wel een normaal dessert :sob::joy: (Gingen met een grote groep eten en ik was de enige die een vegetarisch menu had)

9 likes

Dit weten veel mensen helaas niet :expressionless:

10 likes

Ik quote mijn collega: ‘oh mijn zoon komt vanavond eten met zijn vriendin.’ Dus wij zeiden oh gezellig. Zei ze ‘ja nou ik vind het altijd maar gedoe als zij komen, want ze eten vegetarisch.’ Ik zei huh je hoeft toch niet elke dag vlees te eten? Nou dat was allemaal moeilijk, moeilijk.

3 likes

Maar wel iedereen die me niet zint meteen bannen :smiling_imp:

1 like

Hahaha die laatste opmerking :joy:
Ja ik snap dat echt niet, maar kan me ook niet herinneren dat ik heb gevraagd wat ze nou uiteindelijk hebben gegeten.

Volgens mij vinden ook veel koks het kut als er vegetariërs komen eten. Iig dat lees je best vaak.

Dit vind ik wel echt wat anders, ik werk zelf ook in een keuken en snap absoluut dat dat niet altijd zomaar gaat. Ik bedoelde meer het samenstellen van een menukaart, dat je dan denkt ‘oh goh ja misschien iets vegetarisch, zetten er wel gewoon geitenkaas op ofzo’. Maar omdat horeca zo zwaar is heb ik het idee dat mensen die echt kok worden dat alleen doen als ze het daadwerkelijk leuk vinden, want waarom zou je voor zo’n zware baan kiezen als je het meh vindt? Maar dat is misschien dan inderdaad een verkeerde inschatting van mij!

1 like

Iemand die ik persoonlijk ken heeft Corona gehad en zat vorige week op curacao want ze waren zó toe aan vakantie. :slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face:

12 likes

Uitgenodigd worden voor een BBQ en dat er Dan hamburgers en kipspiesjes en varkensvlees etc is maar niks vegetarisch :sob: Lekker hele avond brood met kruidenboter eten!
Dit heb ik meermaals gehad.

6 likes

Ik neem altijd zelf iets mee, vaak zijn het of de meest cheapo vega schijven die mega droog zijn of salade

2 likes

Maar eigenlijk is dat toch belachelijk dat dat moet?! Vaak moet je al wat inleggen en dan moet je ook nog extra eten voor jezelf meenemen.