Stel je persoonlijke vraag #21

Maar je vraagt toch niet, heeft hij rood haar achter z’n oren? Ofzo

Tis altijd “heeft hij rood haar” of “heeft hij een baard”

Nee maar als het op z’n achterhoofd gewoon een mat zou zijn is het ook gewoon haar toch? Daarom team wel-haar.

2 likes

God dit heb ik ook een keer gehad maar dan met wortel. Super chique restaurant, iets van 5 of 6 gangen en ELKE GANG was wortel op een andere manier bereid? Bij de tweede gang dacht ik nog van oh nou wat lekker goh, leuk wortel heeft vele toepassingen. Bij gang drie begon iets minder grappig te worden en kon ik al geen wortel meer zin. Toen bij gang vier dacht ik ja oke wat is dit voor grap wie zit me te fucken. En bij gang vijf was ik echt buiten mezelf gewoon haha.

15 likes

Ik denk een jongen!

Heb echt nog nooit van een vrouw gehoord die Frederick heet, ik vind dit vrij duidelijk een man.

4 likes

Minerva en Petunia en dan als roepnamen Minnie en Pattie!

3 likes

Cleo :heart_eyes_cat: maar ben bevooroordeeld want de mijne heet ook zo.

1 like

Wij hebben twee poezen dames met de namen Zoë en Zara.

1 like

Die ken ik niet, maar zou het niet logischer zijn aangezien er Lady voor staat dat dat dan haar achternaam of naam van haar man is? Over het algemeen wordt Frederick in ieder geval wel als een mannennaam beschouwd en veel meer aan mannen gegeven. Lijkt me onwaarschijnlijk dat ze in zo’n spel niet voor de meest voor de hand liggende optie gaan, zijn meestal niet de meest vooruitstrevende en genderbending producten. Vind het ook niet echt op een vrouw lijken (naar stereotype maatstaven).

Heb jij een kinderwens?

• Helemaal
  • Eerder wel dan niet
  • Het kan alle kanten op
  • Eerder niet dan wel
  • Ik wil geen kinderen
  • Ik weet het niet
  • Ik heb al kinderen
  • Nvt

0 stemmers

1 like

dda09166151f9b78ec98e2b0adb6bc97fb3337d313f71a6c212e4e8ca0cf71b2
Had je wat?

@kali ligt eraan wie het geregisseerd heeft

1 like

100% Ada en Polly, van de vernoemingen zijn dat ook de mensen die ik het beste als katten voor me kan zien (behalve Minerva obvs maar dat bekt minder lekker inderdaad)

3 likes

Ik vind sowieso films waar Arnold Gelderman aan gewerkt heeft de moeite waard om in het Nederlands naar te kijken. Hoe hij die films gecast en voor het Nederlandse publiek gemaakt heeft, zijn geweldig. Hij voegde bijvoorbeeld kleine geluidjes toe en veel van zijn versies werden vaak geprezen. Bij Stemmen van Toen heb je veel filmpjes met hem en dan zie je hoe hij er aan gewerkt heeft.
Ik weet niet zeker of hij aan de Speurneuzen gewerkt heeft (hij had een jaar daarvoor wel aan Taran gewerkt), maar ook daarvan is de Nederlandse versie geweldig. De eindcredits zijn in het Nederlands goed. Zo zingen Basil en Dawson op het einde mee. Dat gebeurt niet in het origineel.
Verder kijk ik Sneeuwwitje in het Nederlands, want ik kan die originele stem niet handelen.
Oh en Frozen is het wel waard om een keer in Nederlands te kijken.

3 likes

Als jij zou worden uitgeloot en moet deelnemen aan The Hungergames, denk jij dan dat je de winnaar zou kunnen zijn? (24 deelnemers en er kan maar 1 levend uit het spel komen)

Voor de gene die de boeken/films niet kennen:

Het verhaal speelt zich af in de toekomst in Noord-Amerika, waar zich een nieuw land heeft gevormd, namelijk Panem, dat 12 districten telt en een hoofdstad, het Capitool. De leider van Panem is de koelbloedige President Snow. Oorspronkelijk waren dat 13 districten, maar in een opstand van 74 jaar geleden heeft het Capitool het 13e district zonder genade afgebrand. Als een herinnering voor de rebellen aan die opstand, werden de Hongerspelen in het leven geroepen als een soort straf. Dit houdt in dat elk jaar van elk district twee kinderen (een jongen en een meisje) tussen de 12 en 18 jaar, de tributen, moeten deelnemen aan de Hongerspelen, een gevecht tot de dood waar het hele land verplicht naar moet kijken. Er is een hele show voorzien rond de Hongerspelen. De tributen uit district 1, 2, 3 en 4 zijn het sterkst, hebben het meeste geld en winnen bijna elk jaar. Ze worden gezien als beroepsvechters en trainen van jongs af aan om te winnen.

Je leeftijd doet er even niet toe. Je medespelers zijn niet je enige vijand, de arena zit ook vol met valstrikken.

• Ja! Ik denk dat ik een goede kans maak om te winnen en levend de arena uit te komen.
  • misschien…
  • Nee! Dat lukt mij nooit!
  • Ik weet het niet
  • Anders

0 stemmers

2 likes

Zou überhaupt niet eens aan eten kunnen komen, het is niet zo dat ze een appie in de arena hebben geplaatst.

13 likes

Hahaha nope ben dood voor ik weg heb kunnen lopen

11 likes

Nee man, ik ben veel te lui daarvoor

4 likes

Nee ik ben fucking onhandig, ik hang binnen een uur al ondersteboven in iemands slim geplaatste net

4 likes

Ik val gewoon dood en geef het op van zodra die bel afgaat.

18 likes

Ik zou denk ik zo snel mogelijk proberen zelfmoord te plegen. Ik ga sowieso dood, dan liefst op een zo humaan mogelijke en zelfgekozen manier.

19 likes