Klinkt als een baan waar je standaard 10+ uur overwerkt en dat is een nee voor mij.
Noem je kat alsjeblieft niet naar die kutkardashians of afgezwakte kardashians verder vind ik ze allemaal wel leuk.
Oud en nieuw is mijn favo als ik vrijgezel ben, dan heb ik echt de leukste avonden. Ik denk nog met vlinders in mijn buik terug aan die van 2016 naar 2017
Fonky sales hahaha
Zijn die eerste namen ook ergens van?
Ah oké, omdat verder alles ergens naar vernoemd was haha. Ik kende nog 1 andere set niet maar die vond ik met google
Ik vind Cleo ook heel leuk, en dan Polly en Cleo ook een leuke combinatie! Vloeit beter dan met Mathilda voor mij. Maar wel iets minder oudedamesnamen misschien.
Mathilda en Minerva vind ik ook wel lief samen.
zijn Ada en Polly van Peaky Blinders, want dan 100% die <3
Heeft Bill van Wie Is Het? rood haar?
- Ja
- Nee want hij heeft geen haar op zijn hoofd
0 stemmers
Mijn moeder: hij heeft geen rood haar want er zit geen haar op zijn hoofd!! Dan had je naar baardhaar moeten vragen nu is er een discussie gaande, kan die kop van Bill niet meer aanzien
Dat haar achter zijn oren telt wel als âhoofdhaarâ vind ik, maar had sowieso ja gezegd op die vraag
Het groeit ook achter zân oren toch? Vond het altijd gewoon een kalend kapsel. Hij is tegenwoordig wel van zân koortswangen af zo te zien
Maar je vraagt toch niet, heeft hij rood haar achter zân oren? Ofzo
Tis altijd âheeft hij rood haarâ of âheeft hij een baardâ
Nee maar als het op zân achterhoofd gewoon een mat zou zijn is het ook gewoon haar toch? Daarom team wel-haar.
God dit heb ik ook een keer gehad maar dan met wortel. Super chique restaurant, iets van 5 of 6 gangen en ELKE GANG was wortel op een andere manier bereid? Bij de tweede gang dacht ik nog van oh nou wat lekker goh, leuk wortel heeft vele toepassingen. Bij gang drie begon iets minder grappig te worden en kon ik al geen wortel meer zin. Toen bij gang vier dacht ik ja oke wat is dit voor grap wie zit me te fucken. En bij gang vijf was ik echt buiten mezelf gewoon haha.
Ik denk een jongen!
Heb echt nog nooit van een vrouw gehoord die Frederick heet, ik vind dit vrij duidelijk een man.
Minerva en Petunia en dan als roepnamen Minnie en Pattie!
Cleo maar ben bevooroordeeld want de mijne heet ook zo.
Wij hebben twee poezen dames met de namen Zoë en Zara.
Die ken ik niet, maar zou het niet logischer zijn aangezien er Lady voor staat dat dat dan haar achternaam of naam van haar man is? Over het algemeen wordt Frederick in ieder geval wel als een mannennaam beschouwd en veel meer aan mannen gegeven. Lijkt me onwaarschijnlijk dat ze in zoân spel niet voor de meest voor de hand liggende optie gaan, zijn meestal niet de meest vooruitstrevende en genderbending producten. Vind het ook niet echt op een vrouw lijken (naar stereotype maatstaven).
Heb jij een kinderwens?
- Helemaal
- Eerder wel dan niet
- Het kan alle kanten op
- Eerder niet dan wel
- Ik wil geen kinderen
- Ik weet het niet
- Ik heb al kinderen
- Nvt
0 stemmers