Had je wat?
@kali ligt eraan wie het geregisseerd heeft
100% Ada en Polly, van de vernoemingen zijn dat ook de mensen die ik het beste als katten voor me kan zien (behalve Minerva obvs maar dat bekt minder lekker inderdaad)
Ik vind sowieso films waar Arnold Gelderman aan gewerkt heeft de moeite waard om in het Nederlands naar te kijken. Hoe hij die films gecast en voor het Nederlandse publiek gemaakt heeft, zijn geweldig. Hij voegde bijvoorbeeld kleine geluidjes toe en veel van zijn versies werden vaak geprezen. Bij Stemmen van Toen heb je veel filmpjes met hem en dan zie je hoe hij er aan gewerkt heeft.
Ik weet niet zeker of hij aan de Speurneuzen gewerkt heeft (hij had een jaar daarvoor wel aan Taran gewerkt), maar ook daarvan is de Nederlandse versie geweldig. De eindcredits zijn in het Nederlands goed. Zo zingen Basil en Dawson op het einde mee. Dat gebeurt niet in het origineel.
Verder kijk ik Sneeuwwitje in het Nederlands, want ik kan die originele stem niet handelen.
Oh en Frozen is het wel waard om een keer in Nederlands te kijken.
Als jij zou worden uitgeloot en moet deelnemen aan The Hungergames, denk jij dan dat je de winnaar zou kunnen zijn? (24 deelnemers en er kan maar 1 levend uit het spel komen)
Voor de gene die de boeken/films niet kennen:
Het verhaal speelt zich af in de toekomst in Noord-Amerika, waar zich een nieuw land heeft gevormd, namelijk Panem, dat 12 districten telt en een hoofdstad, het Capitool. De leider van Panem is de koelbloedige President Snow. Oorspronkelijk waren dat 13 districten, maar in een opstand van 74 jaar geleden heeft het Capitool het 13e district zonder genade afgebrand. Als een herinnering voor de rebellen aan die opstand, werden de Hongerspelen in het leven geroepen als een soort straf. Dit houdt in dat elk jaar van elk district twee kinderen (een jongen en een meisje) tussen de 12 en 18 jaar, de tributen, moeten deelnemen aan de Hongerspelen, een gevecht tot de dood waar het hele land verplicht naar moet kijken. Er is een hele show voorzien rond de Hongerspelen. De tributen uit district 1, 2, 3 en 4 zijn het sterkst, hebben het meeste geld en winnen bijna elk jaar. Ze worden gezien als beroepsvechters en trainen van jongs af aan om te winnen.
Je leeftijd doet er even niet toe. Je medespelers zijn niet je enige vijand, de arena zit ook vol met valstrikken.
0 stemmers
Zou überhaupt niet eens aan eten kunnen komen, het is niet zo dat ze een appie in de arena hebben geplaatst.
Hahaha nope ben dood voor ik weg heb kunnen lopen
Nee man, ik ben veel te lui daarvoor
Nee ik ben fucking onhandig, ik hang binnen een uur al ondersteboven in iemands slim geplaatste net
Ik val gewoon dood en geef het op van zodra die bel afgaat.
Ik zou denk ik zo snel mogelijk proberen zelfmoord te plegen. Ik ga sowieso dood, dan liefst op een zo humaan mogelijke en zelfgekozen manier.
Ik zou denk 1 poging doen om me in een boom te verstoppen ofzo, maar als dat dan dreigt te mislukken geef ik echt direct op. Die stress kan ik echt niet aan, laat maar zitten dan ga ik liever snel dood.
Mijn vriend vraagt ook wel eens wat ik zou doen als “de zombies komen”. Ja helemaal niets gewoon. Echt vreet mij maar als eerste op, echt geen zin in zo’n ellendig angstig leven.
Ja 100% mijn way to go.
Ik weet theoretisch ook heel goed wat je niet moet doen in een horrorfilm en word ook superboos als de mensen in de film dan domme beslissingen nemen. Maar ik doe die dingen dus zelf ook altijd, dat HALLO IS DAAR IEMAND schreeuwen bijvoorbeeld, of kelders inlopen.
Ik denk dat m’n lichaam gewoon een doodswens heeft ook.
Of gaan kijken waar het geluid vandaan komt zodra iemand in zo’n slasher horror zegt “I’ll be right back” weet je gewoon dat ze worden vermoord.
haha huh dit leek me dus zoiets als mensen zeggen van ‘dat is echt een Henk’
als in wat een kneus (al is dat volgens mij is dat niet écht een ding), maar blijkbaar ook iets heel anders dus haha
David Beckham heeft precies die fuckboy stijl waarbij ik een coltrui lelijk vind. Al valt die laatste foto mee
Voor de spelen beginnen met mn zusje, familie en beste vriend (wil best met gale trouwen ) het bos invluchten en daar overleven
Bij mijzelf thuis ruik ik het niet als de verwarming aan staat maar bij mijn ouders thuis dan weer wel. Zij hebben verwarming op gas, ik op stadsverwarming. Misschien dat dat ook verschil maakt?
Ik kreeg gister een bericht of ik vandaag toch nog kon werken (iedereen had vrij gekregen omdat het zo rustig was) maar heb het echt volledig gemist. Het is opzich geen ramp dat ik er niet ben (anders hadden ze wel gebeld) maar twijfel nu of ik nog iets terug moet sturen over dat ik het gemist heb en niet kan vandaag of dat ik het gewoon zo moet laten. Wat zouden jullie doen?
0 stemmers
Hahah duidelijk ik ben echt zo’n laks persoon die dan denkt prima zo maar heb toch wat terig gestuurd
Ik zou dus echt gewoon zo laten want anders lijkt het, vind ik, echt zo alsof je hebt gewacht met reageren tot je te laat was voor de dienst en dan opeens ‘oooooh helemaal gemist nou lees het nu pas sorry al te laat zo jammer!!!’ stuurt hahaha. Maar wellicht is gewoon antwoorden beter