Ja zo lelijk bah hahah
vroeger had je ook nog mannen in een witte linnen broek. Vond ik serieus gewoon goor eruit zien.
Zijn jas lijkt op de jassen die de studenten hier dragen tijdens de studentendoop. Zonder geschrift op is het een gewone trench en oké voor mij.
Battle of the bastaards heb ik meerdere keren gezien.
En de scene waarin danny in pearl harbor doodging. Als tiener ging ik daarom janken en zocht het telkens weer op. Ik vond het helemaal chill om daarom te huilen.
Wilde ik net 4 stemmen
Deze vond ik echt moeilijk tussen 2 en 5, maar mijn haat voor burberry is in mn jeugd al tot stand gekomen dus dan maar 2. Zonder die sjaal sowieso 5.
heb ik wat gemist?
waar komen al die gevangenis vragen opeens vandaan!?
en nu al die outfits vragen.
Deze vind ik zoo erg, haha ik neem het zo serieus als leven op dood. Oh my god.
Ik heb maar voor 5 gekozen, ik zie dan zo’n valerio zeno type erin.
Bij vrouwen ook 
nr. 2 zonder die lelijke kousen
Maar dat is dus valsspelen, want die kousen horen erbij! Het doet me aan een nazi denken.
ja i know daarom koos ik dus nummer 1 
Die nr. 3 zit zo strak bij zn piemel en nein, ik krijg dan zo’n wielrenoutfit gevoel. Of schaatspak.
Wat zie je liever bij een partner: sneakers of nette schoenen?
- Sneakers
- Nette schoenen
0 stemmers
Ah ik vind 3 een hele leuke outfit. Lijkt me ook chill zitten.
Hahaha maar wat kut dit, ik kan echt niet kiezen!!
Jeetje wat heftig. Zou echt niet moeten kunnen dit.
Ik ook, 100 procent, ik heb zelf nou zo’n soort broek aan en vaak ook zon gebreide trui erop. Mn vriend draagt dus nooit iets gebreid/gehaakt is. Alleen maar van die stomme jersey (zeg ik dat goed?) Stof. Als hij het aanpast vindt hij het al vreselijk. Ik bedoel dus een gewone gebreide trui. Dus ik heb echt een saaie lul wat dat betreft.
Vooral met kaasjes erbij