Stel je persoonlijke vraag #21

Ja man, lekker aroma van verwarmd stof. Iemand een tip om stof uit een dichte radiatorkast te krijgen? :unamused:

1 like

Port (de drank)

• Vind ik lekker
  • Vind ik niet lekker
  • Geen mening/ ik drink niet

0 stemmers

Ik voel me altijd zo’n oud wijf met een glas port.

Nog nooit geproefd!

Bestaat er in V stadsverwarming?!?! Ik associeer dat echt met Rotterdam en steden van die grootte XD

Als ik als kind moest niezen kwam er vaak echt mega veel snot uit mn neus. Echt zo’n dikke snottebel. Dan zat ik op de basisschool in de klas en moest ik met m’n hand voor mn neus naar de wc lopen :sweat_smile: Ik heb dat nu dus echt nooit meer.

• Toen ik een kind was en nieste kwam er veel snot uit mn neus. Nu nooit meer.
  • Toen ik als kind nieste kwam er geen snot uit mn neus. Nu heb ik dat wel.
  • Als ik nies komt er altijd al veel snot uit mn neus. Toen en nu.
  • Als ik nies komt er nooit snot uit mn neus. Toen en nu.
  • Ik weet het niet (meer)
  • Anders

0 stemmers

De ene keer komt er veel snot uit en de andere keer niet. Was vroeger denk ik hetzelfde. Heb hier niet echt herinneringen aan.

8 likes

Ik kijk de laatste aflevering van Orange Is The New Black en de volgende vraag kwam omhoog:

Stel jij zit 10 jaar of meer vast voor een misdaad in een vrouwengevangenis, wat is op jou van toepassing?

Zou jij seks hebben met medegevangenen?
  • Ja, ik kan echt geen 10 jaar of meer zonder seks met anderen
  • Ja, en ik val (ook) op vrouwen
  • Ja, maar alleen als de nood echt hoog is
  • Ja, andere reden…
  • Ik weet het niet zeker
  • Nee, ik kan prima 10 jaar of meer zonder seks met anderen
  • Nee, ik val 100% op mannen en zou geen seks kunnen hebben met een vrouw
  • Nee, want ik heb een relatie en blijf trouw aan mijn partner die forever op mij wacht tot ik vrijkom en we weer happily ever after zijn
  • Nee, andere reden…
  • Je bent iets vergeten, namelijk…

0 stemmers

Alleen lekker icm kaas, anders niet.

1 like

Je partner kan op bezoek komen dus je zou toch niet zonder vallen?

3 likes

Ik ben altijd wel nieuwsgierig geweest naar seks met een vrouw/afgevraagd of ik op vrouwen val. Als er alleen maar vrouwen zijn, lijkt me dat wel een moment om er voor open te staan en het uit te zoeken.
(Trouwens: 10 jaar wachten op je partner, wauw)
Edit: oja ook niet om dat ik dan niet zonder seks zou kunnen. De persoon (hoe diegene is en eruit ziet) is wel belangrijk :sweat_smile:

1 like

Maar je kan toch niet zomaar ff een beurt krijgen van je partner tijdens bezoekuur? :sweat_smile:

1 like

Ik denk dan dat het zo’n relatie wordt tussen Lorna en Nichols. Dus dat ik het wel wil ontvangen maar te eng vind om zelf te geven. Lijkt me niet zo leuk voor die ander. Ik ben wel nieuwsgierig naar seks met een vrouw maar weet ook zeker dat ik er niet op val.

2 likes

Ik heb het gevoel dat daar vooral mensen op afkomen die dat wel spannend en excentriek vinden ofzo maar ik heb weinig zin om als een soort aap in de dierentuin te fungeren voor iemand anders’ rare obsessies.

11 likes

Je vraagt toch echtelijk bezoek aan? Ik lees dat het in Nederland 1x per maand mag als je een straf van minstens 6 maanden moet uitzitten. https://nl.qaz.wiki/wiki/Conjugal_visit

Ik wist helemaal niet dat dit mogelijk was. Ga je dan naar 1 of ander sekskamertje? Omg.

Ik denk eigenlijk dat mijn libido in de gevangenis sowieso niet bestaand is.

Dat herinner ik me niet meer zo. Wel dat ik 's morgens soms wakker werd met een neus die echt helemaal vol zat en hing met snot. Dat heb ik nu dus totaal niet meer. Als ik nu midden in de nacht een loopneus zou krijgen dan word ik gewoon wakker en gebruik ik een zakdoek. Als kind was dat dus blijkbaar niet zo.

Sorry klinkt vies en was het ook.

1 like

Mn ouders hebben vroeger wel eens kaarten verstuurd naar gevangenen. Ik heb al jarenlang de neiging om met een gevangene te schrijven maar iets houd me blijkbaar tegen.

1 like

Ik ben er niet bang voor maar heb wel altijd op het vliegveld die angst bij de douane of ik toch niet ineens een kilo coke in mn hol heb zitten ofzo.

58 likes

Haha wat erg dat ik daar nog nooit van gehoord heb. Ik kijk zovaak series over gevangenissen etc. Maargoed dat zijn 9 vd 10 keer van die horrorgevangenissen in zuid amerika.

Ben jij wel eens in een gevangenis geweest?

• Ja
  • Nee

0 stemmers