Bij vrouwen ook
nr. 2 zonder die lelijke kousen
Maar dat is dus valsspelen, want die kousen horen erbij! Het doet me aan een nazi denken.
ja i know daarom koos ik dus nummer 1
Die nr. 3 zit zo strak bij zn piemel en nein, ik krijg dan zo’n wielrenoutfit gevoel. Of schaatspak.
Wat zie je liever bij een partner: sneakers of nette schoenen?
- Sneakers
- Nette schoenen
0 stemmers
Ah ik vind 3 een hele leuke outfit. Lijkt me ook chill zitten.
Jaa lijkt mij ook top. Zou t ook zo zelf dragen haha
Hahaha maar wat kut dit, ik kan echt niet kiezen!!
Jeetje wat heftig. Zou echt niet moeten kunnen dit.
Ik ook, 100 procent, ik heb zelf nou zo’n soort broek aan en vaak ook zon gebreide trui erop. Mn vriend draagt dus nooit iets gebreid/gehaakt is. Alleen maar van die stomme jersey (zeg ik dat goed?) Stof. Als hij het aanpast vindt hij het al vreselijk. Ik bedoel dus een gewone gebreide trui. Dus ik heb echt een saaie lul wat dat betreft.
Vooral met kaasjes erbij
Haha ja! Ik heb alleen gas om mee te koken (wat me dus terung veel kost door alle netbeheerkosten etc terwijl ik nog geen 15m3 per jaar verbruik) en verwarming en water gaat dus via stadsverwarming! Super chill want mijn water is serieus binnen 3 seconden loeiend heet en verwarming dus ook.
Kost die stadsverwarming dan niet ook een fortuin?
Naar mijn idee niet. Ik betaal een vast bedrag per maand aan de woningstichting voor warmte (volgens mij €70,- pm ofzo?) en kreeg afgelopen jaar écht een groot gedeelte terug! Scheelt wel dat ik in mijn hele appartement maar 1 verwarming gebruik en ik toen nog gewoon werkte. Denk dat ik dit jaar minder terug krijg omdat ik al sinds begin februari thuis zit.
Holy fucking shit dit verhaal. Ook dat je minderjarig was. Maar dit is alsnog extreem heftig om mee te maken als je meerderjarig bent.